TV2 Play

hejdi
Indlæg: 230
Tilmeldt: 8. maj 2016, 18:44
Kort karma: 9
Likede indlæg: 89

TV2 Play

Indlægaf hejdi » 22. mar 2024, 15:19

Jeg synes man plejer at kunne se en uge forud på en del programmer, bla. Badehotellet, Først til verdens ende mv. - men den mulighed er der slet ikke længere, og jeg har ikke bemærket nøjagtigt hvornår det forsvandt, da jeg ikke har brugt det meget henover vinteren.

Men jeg synes det er sløjt, for det var da lidt det vi også betalte for - er der nogen herinde der ved hvorfor de har fjernet den mulighed? (Og ja, jeg skriver til dem og spørger, hvis ikke andre ved det :) )
0
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16285
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32535

Re: TV2 Play

Indlægaf icelady » 22. mar 2024, 16:48

Der står dette under support/kundecenter :)

Ændringer i premieredatoer og publicering på tværs af TV 2 Play og flow-tv

Følg

Senest opdateret: mandag kl. 08.30

TV 2 ensretter fremover alle premieredatoer, så det er tydeligere for seerne, hvornår nye programmer har premiere på både streaming og flow-tv. Det betyder, at flere programpremierer fremrykkes og publiceres samme dag på tværs af platforme, og at snigpremiere-konceptet på TV 2 Play udfases. Nyt indhold kan dog som udgangspunkt fortsat ses fra morgenstunden på TV 2 Play.



Hvad er en snigpremiere?

En snigpremiere betyder helt enkelt, at du har kunnet se en ny episode af en given serie på TV 2 Play en uge før, at samme episode blev vist på flow-tv. Det har oftest betydet, at en episode i en given serie har haft to forskellige premieredatoer; først på TV 2 Play og en uge efter på flow-tv. De forskellige premieredatoer har altså betydet, at TV 2s serier har været forskudt af hinanden på tværs af TV 2 Play og flow-TV.



Hvad sker der med snigpremierer i 2024?

I begyndelsen af 2024 udfaser TV 2 Play snigpremierer. Det betyder, at nye serier som udgangspunkt vil have samme premieredato på TV 2 Play og flow-tv, og de efterfølgende episoder vil ligeledes først kunne ses samme dag på TV 2 Play, som de sendes på flow-tv.

Grundet snigpremierer har det også i nogle tilfælde været muligt at se to episoder af en ny serie på samme dag på TV 2 Play. Dette vil som udgangspunkt ikke være muligt fremover, da nye episoder på TV 2 Play først vil kunne streames samme dag, som episoden bliver vist på flow-tv.

Premiereprogrammer og nye episoder vil fortsat som udgangspunkt kunne streames fra morgenstunden på TV 2 Play, samme dag som programmet sendes på flow-tv.



Hvorfor vil der ikke længere være snigpremierer?

Med ændringen ønsker vi at ensrette alle premieredatoer, så det er tydeligere for seerne, hvornår nye programmer har premiere på både streaming og flow-tv. Derfor udfaser vi snigpremiere-konceptet på TV 2 Play. Nyt indhold kan dog som udgangspunkt fortsat ses fra morgenstunden på TV 2 Play.


https://play.kundeservice.tv2.dk/hc/da/ ... og-flow-tv
2
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
hejdi
Indlæg: 230
Tilmeldt: 8. maj 2016, 18:44
Kort karma: 9
Likede indlæg: 89

Re: TV2 Play

Indlægaf hejdi » 23. mar 2024, 07:46

icelady skrev:Der står dette under support/kundecenter :)


Tak - jeg burde selvfølgelig selv have tjekket derinde først :lun:
1
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16285
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32535

Re: TV2 Play

Indlægaf icelady » 23. mar 2024, 11:26

hejdi skrev:
icelady skrev:Der står dette under support/kundecenter :)


Tak - jeg burde selvfølgelig selv have tjekket derinde først :lun:



Jeg havde ikke regnet med at finde noget derinde, for jeg synes ikke de er ret hurtige til opdateringer. :lol:
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23820
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1205
Likede indlæg: 22069

Re: TV2 Play

Indlægaf dgd2007 » 23. mar 2024, 11:55

Nå, det er vist blevet opklaret. Men jeg synes også flere gange jeg har hørt, når de reklamerer for en kommende udsendelse, at man fx kan se den på "tirsdag kl. 20 på TV2 og hele dagen på Play" (altså samme dato, men fra om morgenen).
0

Tilbage til "Film og TV"