Jeg savner at zappe

Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14990
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1190
Likede indlæg: 25225

Re: Jeg savner at zappe

Indlægaf sigge » 14. apr 2024, 14:53

Dengyldnetomat skrev:
sigge skrev:Jeg har “kabel-tv” fra Waoo. Jeg har en boks, som er koblet på mit wifi, og på den ser jeg gammeldags flow-TV, men jeg kan også optage programmer eller starte dem forfra. Og jeg kan gøre det samme i deres app. Jeg har valgt den mindste pakke + et par tilvalgskanaler, så jeg primært har kanaler, jeg ved, jeg gider at se.

Jeg elsker også det uforpligtende i bare at tænde TV’et og se det, der nu engang bliver vist i stedet for aktivt at skulle vælge noget hver gang. Jeg har f.eks. lige taget 1,5 times lur med tændt fjernsyn uden at føle, jeg gik glip af noget og er nødt til at se det forfra. Jeg bruger også streaming, men til hverdag er det klart mest flow.


Lyder som om, at du har det ligesom mig :lol:

Hvad giver du for den pakke, du har? Og hvor mange kanaler har du? Måske skulle jeg prøve sådan noget box halløj, hvis det fungerer således, at man kan zappe som i gamle dage.


Det er den, der hedder Waoo Lille, jeg har. Den koster 359 kr./måned.

https://www.waoo.dk/privat/tv/
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Kerrigan
Indlæg: 7829
Tilmeldt: 31. jan 2019, 18:30
Kort karma: 600
Likede indlæg: 11598

Re: Jeg savner at zappe

Indlægaf Kerrigan » 14. apr 2024, 17:35

Vi har flow-tv gennem vores boligforening, primært fordi min mand gerne vil have det. Jeg er rimelig kartoffel-kartoffel hvad det angår, selvom det indrømmet godt kan være hyggeligt at zappe.
Og så er det også nemt for vores børn at tænde for Ramasjang uden at skulle finde en app eller tv-boks for at tænde for det. Den store ville godt kunne lære det, men ved ikke med hende på et år.

Vi har den lille pakke fra YouSee via kabel.
0
Har du husket at lave knibeøvelser i dag?
Brugeravatar
Ekliptika
Indlæg: 334
Tilmeldt: 11. jan 2016, 12:06
Kort karma: 22
Likede indlæg: 777

Re: Jeg savner at zappe

Indlægaf Ekliptika » 25. apr 2024, 17:35

Vi diskuterede flow TV og små børn på arbejdet en dag. Da mine var små, fandtes der ikke streaming. Så man måtte se det, der blev sendt på DR eller TV2. Ofte gad mine børn kun se få programmer, som traktor Tom eller Byggemand Bob. Når afsnittet så var ovre og der kom noget kedeligt, så gik de fra TVet for at lege med noget legetøj i stedet.
Dem på mit arb som har små børn i dag kæmper med, at et afsnit af Gurli Gris hurtigt bliver til 10, hvis ikke forældrene er opmærksomme på at få slukket for TV eller iPad efter et afsnit. Og børnene bliver frustrede, for de ved det er muligt at se flere afsnit, men at det er mor eller far, som bestemmer at de ikke må. Så nogle af de unge forældre har afmeldt alle streaming tjenester og har nu kun flow tv for at undgå at deres børn kommer til at sidde for længe foran skærm. Det synes jeg var en interessant vinkel, da jeg egentlig ikke har tænkt over, hvor meget det at se TV har ændret sig på 15-20 år.
Jeg savner for øvrigt også at zappe.
4
I love routine.
Until I'm bored then I love excitement.
Until I'm overwhelmed, then I love routine.
Vaniljestang
Indlæg: 152
Tilmeldt: 20. okt 2018, 12:57
Kort karma: 11
Likede indlæg: 465

Re: Jeg savner at zappe

Indlægaf Vaniljestang » 11. maj 2024, 21:52

Noget af de fedeste ved at overnatte på hotel eller i sommerhus med kæmpe kanalpakke, er at krybe under dynen og zappe old fashion style :love:
1

Tilbage til "Film og TV"