Snik-snak om de programmer, vi ser.

Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16203
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1066
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32404

Snik-snak om de programmer, vi ser.

Indlægaf icelady » 12. apr 2016, 19:26

Nu er der en del, der ser Luksusfælden, så det er fint den har sin egen tråd.

Til gengæld har jeg savnet en "Lige nogle tanker om dét program." Det virker bare lidt voldsomt at skulle lave en tråd om hvert program, så derfor denne :D


Pt ser jeg Mit Plastikmareridt.

Nogle gange synes jeg det mere ligger i deres hoveder, end i deres fysik. :genert:
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16203
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1066
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32404

Re: Snik-snak om de programmer, vi ser.

Indlægaf icelady » 12. apr 2016, 19:37

ShuruQ skrev:Det er jeg altså også overbevist om.

Med fare for at bashe en masse der får foretaget plastikkirurgi af kosmetiske årsager (det er ikke min hensigt, men jeg har tit tænkt over det) tror jeg at flertallet har mere brug for et terapiforløb end et kirurgisk indgreb. Ikke dermed sagt at et kosmetisk problem ikke kan fylde meget, men jeg tror altså ofte at hunden ligger begravet et andet sted.


Hende, der bruger det der vitawrap..... altså, jeg er dødmisundelig på hendes mave!
I mine øjne er den som den skal være, med tanke på hun har fået et kejsersnit.

Jeg kan sagtens forstå, at folk får en forkert opfattelse af deres krop, men det virker nogle gange som om en kosmetisk operation er en nem smutvej, fremfor at nå frem til erkendelsen af, at man ikke behøver ligne en fotomodel.
2
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16203
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1066
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32404

Re: Snik-snak om de programmer, vi ser.

Indlægaf icelady » 12. apr 2016, 19:59

ShuruQ skrev:
Hende, der bruger det der vitawrap..... altså, jeg er dødmisundelig på hendes mave!
I mine øjne er den som den skal være, med tanke på hun har fået et kejsersnit.

Jeg kan sagtens forstå, at folk får en forkert opfattelse af deres krop, men det virker nogle gange som om en kosmetisk operation er en nem smutvej, fremfor at nå frem til erkendelsen af, at man ikke behøver ligne en fotomodel.


Jeg gav gerne min højre arm for hendes mave.

Jeg tror ofte folk har mere brug for, netop om muligt at nå den selverkendelse. Jeg synes desværre også ofte man høre om at hvis en fx er blevet brystopereret, jamen så når der er styr på det så flytter fokus til et andet område af deres krop de mener er et problem og så er det netop bare at flytte forkus for noget der stikker dybere.

Jeg tænker lidt at det er blevet for nemt i dag, der er ikke så meget grund til at arbejde med sig selv for de meste kan ændres relativt nemt, selvfølgelig skal man også benytte sig af de tilbud der er i dag, men for fx 200 år siden hvor det ikke var muligt der måtte man jo bare leve med whatever, sådan er det heldigvis ikke mere, men jo mere tilgængelig noget bliver jo mere "misbrugt" bliver det også.[/quote]

Det markerede var netop det, hende med maven også sagde. At hun havde fundet et andet område hun havde problemer med.
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16203
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1066
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32404

Re: Snik-snak om de programmer, vi ser.

Indlægaf icelady » 14. apr 2016, 16:09

Ser Say Yes To The Dress -Atlanta.

Jeg forstår simpelthen ikke dem, der skider højt og flot på det budget, deres forældre har givet dem. Budget; 2500 dollars.. Pris på kjole, hun prøver; 7500 dollars.????
3
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19589
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2437
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46021

Re: Snik-snak om de programmer, vi ser.

Indlægaf LadyFox » 14. apr 2016, 17:50

Om et par timer ser jeg Paradise Hotel.

Og jeg må indrømme at selvom jeg på intet tidspunkt har været vild med Karoline, så håber jeg ikke hun ryger i aften, og heller ikke Julie. Jeg synes det ville være mere spændende hvis den anden gruppe fik lov at opleve lidt modgang, i stedet for sådan som det er nu. Jeg synes det er så dumt at Patrick fik lov at blive der hvor han faktisk var ude, især når han ikke engang så kommer i fare ugen efter - det synes jeg er snyd, det burde have alvorlige konsekvenser..
0
...
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12603
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 909
Likede indlæg: 12321

Re: Snik-snak om de programmer, vi ser.

Indlægaf Guilded_Lily » 14. apr 2016, 18:24

LadyFox skrev:Om et par timer ser jeg Paradise Hotel.

Og jeg må indrømme at selvom jeg på intet tidspunkt har været vild med Karoline, så håber jeg ikke hun ryger i aften, og heller ikke Julie. Jeg synes det ville være mere spændende hvis den anden gruppe fik lov at opleve lidt modgang, i stedet for sådan som det er nu. Jeg synes det er så dumt at Patrick fik lov at blive der hvor han faktisk var ude, især når han ikke engang så kommer i fare ugen efter - det synes jeg er snyd, det burde have alvorlige konsekvenser..


Hun (Karoline) må meget gerne flyve ad h til i aften. Sammen med Christina Maria.

Jeg håber, Julie og Mathias vinder hele shittet.
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19589
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2437
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46021

Re: Snik-snak om de programmer, vi ser.

Indlægaf LadyFox » 14. apr 2016, 18:27

Guilded_Lily skrev:
LadyFox skrev:Om et par timer ser jeg Paradise Hotel.

Og jeg må indrømme at selvom jeg på intet tidspunkt har været vild med Karoline, så håber jeg ikke hun ryger i aften, og heller ikke Julie. Jeg synes det ville være mere spændende hvis den anden gruppe fik lov at opleve lidt modgang, i stedet for sådan som det er nu. Jeg synes det er så dumt at Patrick fik lov at blive der hvor han faktisk var ude, især når han ikke engang så kommer i fare ugen efter - det synes jeg er snyd, det burde have alvorlige konsekvenser..


Hun (Karoline) må meget gerne flyve ad h til i aften. Sammen med Christina Maria.

Jeg håber, Julie og Mathias vinder hele shittet.


Christina Maria er jeg så enig i. Nøj, jeg synes hun er frygtelig.
0
...
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19589
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2437
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46021

Re: Snik-snak om de programmer, vi ser.

Indlægaf LadyFox » 14. apr 2016, 20:19

Hvorfor låste Christina Maria ikke en pige fra sin egen gruppe med Mathias?
0
...
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6682
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34728

Re: Snik-snak om de programmer, vi ser.

Indlægaf Dirtylittledevil » 15. apr 2016, 18:45

BS og Manddomsprøven. Nøjj hvor udstråler de mænd da noget som gør dem utiltrækkende for mig. Især da ham som vistnok hedder Nicolai som "spiller Maude" da han sidder ved siden af sin kone.. aj det var slemt. Konen virker også som lidt af en drage.
http://play.tv2.dk/programmer/rejser-ev ... re-112922/
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7454
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1758
Likede indlæg: 24344

Re: Snik-snak om de programmer, vi ser.

Indlægaf Moxy-lady » 15. apr 2016, 19:00

Dirtylittledevil skrev:BS og Manddomsprøven. Nøjj hvor udstråler de mænd da noget som gør dem utiltrækkende for mig. Især da ham som vistnok hedder Nicolai som "spiller Maude" da han sidder ved siden af sin kone.. aj det var slemt. Konen virker også som lidt af en drage.
http://play.tv2.dk/programmer/rejser-ev ... re-112922/


Jeg kunne faktisk godt lide ham, synes at han havde humor og selvironi, selvom han var noget af en ynkelig personage på øen. Men det var da sødt at han "bare gerne ville have et kram". Jeg ville ikke være kæreste med ham eller nogle af de andre, men syntes at de var søde.
0
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6682
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34728

Re: Snik-snak om de programmer, vi ser.

Indlægaf Dirtylittledevil » 15. apr 2016, 19:09

Moxy-lady skrev:
Jeg kunne faktisk godt lide ham, synes at han havde humor og selvironi, selvom han var noget af en ynkelig personage på øen. Men det var da sødt at han "bare gerne ville have et kram". Jeg ville ikke være kæreste med ham eller nogle af de andre, men syntes at de var søde.


Jaeh, de var da søde nok, men det der "kvindske" kropssprog og når han ligefrem begynder at tale med kvindestemme for at vise sin kone at hun har ret i at han er en tro kopi af Maude... neeej. Jeg måtte rejse mig og gå hurtigt frem og tilbage flere gange, jeg kunne slet ikke være i min krop :lol:
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6682
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34728

Re: Snik-snak om de programmer, vi ser.

Indlægaf Dirtylittledevil » 15. apr 2016, 19:28

Fyrst Eberhard skrev:Smager BS ligeså meget på sig selv som han plejer? Det er ret afgørende for, om det er et program jeg skal se.


Mnjaah altså han lægger stærkt ud med at padle rundt allerede efter 4 sekunder, men så skal han ellers bo oppe i et træ og udspionere mændene, så der er et langt stykke hvor det mest handler om mændenes fejltrin.. men SÅ kommer BS og redder dem fra sultedøden.

bullshitchrist1.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7454
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1758
Likede indlæg: 24344

Re: Snik-snak om de programmer, vi ser.

Indlægaf Moxy-lady » 15. apr 2016, 21:18

Jeg ser normalt ikke programmer med B.S da jeg også finder ham frygtelig. Om han er blevet mindre slem eller om jeg er mere large fordi jeg ikke er så træt af ham, ved jeg ikke.
0
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6682
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34728

Re: Snik-snak om de programmer, vi ser.

Indlægaf Dirtylittledevil » 15. apr 2016, 21:29

Moxy-lady skrev:Jeg ser normalt ikke programmer med B.S da jeg også finder ham frygtelig. Om han er blevet mindre slem eller om jeg er mere large fordi jeg ikke er så træt af ham, ved jeg ikke.


Jeg ser det kun fordi der blev grinet en del af de mænd i dag i "Det vi taler om" (på radio 24-7)
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3750
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 553
Likede indlæg: 8167

Re: Snik-snak om de programmer, vi ser.

Indlægaf Anilara » 16. apr 2016, 02:00

Jeg kender så åbenbart lidt en af de deltagende mænd (Paw). Jeg synes virkelig han er en cool fyr, så jeg kan ikke se så objektivt på ham i den udsendelse. Håber bare han klarer det godt.
0

Tilbage til "Film og TV"