Snik-snak om de programmer, vi ser.

Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Snik-snak om de programmer, vi ser.

Indlægaf hotlips » 16. nov 2019, 18:43

Jeg ser dyrene i zoo, jeg elsker at se dyrene og deres indbyrdes adfærd.

Nu er der en ny elefantunge, der er en ældre unge der vil hen til den og den har været noget hård ved en anden unge før.. Men der er bare lukket, mor og mormor har stillet sig klods op ad hinanden med mindste manden imellem sig og de bevæger sig rundt som om de var limet sammen.

Jeg synes det er lidt skægt vi mennesker har tendens til at glemme vi i sidste ende er dyr med instinkter og jeg tror man kan have meget godt af lige at blive mindet om det til tider.
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16840
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20887

Re: Snik-snak om de programmer, vi ser.

Indlægaf Misantropen » 25. nov 2019, 08:31

Er der andre der følger med i transporten af kæmpevindmøllen der bliver transporteret netop nu? :lol:

https://nordjyske.dk/nyheder/thisted/li ... 94eab5a90b
0
Brugeravatar
Primerose
Indlæg: 1768
Tilmeldt: 29. dec 2015, 00:54
Kort karma: 465
Likede indlæg: 4980

Re: Snik-snak om de programmer, vi ser.

Indlægaf Primerose » 28. nov 2019, 23:29

Jeg er ret vild med den romance der blomstrer mellem Jacob M. og Katja i Øen. Håber de begge fandt kærligheden i hinanden.
0
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Snik-snak om de programmer, vi ser.

Indlægaf Viskelæder » 28. nov 2019, 23:30

Primerose skrev:Jeg er ret vild med den romance der blomstrer mellem Jacob M. og Katja i Øen. Håber de begge fandt kærligheden i hinanden.


De blev kærester efterfølgende :)
0
Brugeravatar
Primerose
Indlæg: 1768
Tilmeldt: 29. dec 2015, 00:54
Kort karma: 465
Likede indlæg: 4980

Re: Snik-snak om de programmer, vi ser.

Indlægaf Primerose » 28. nov 2019, 23:33

Viskelæder skrev:
Primerose skrev:Jeg er ret vild med den romance der blomstrer mellem Jacob M. og Katja i Øen. Håber de begge fandt kærligheden i hinanden.


De blev kærester efterfølgende :)


Dejligt! Jeg synes virkelig også, at de er søde sammen :love2:
1
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
Lykke
Indlæg: 6927
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: Snik-snak om de programmer, vi ser.

Indlægaf Lykke » 2. dec 2019, 20:28

Ej hvor var Troldspejlet fesent på tv.
1
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16840
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20887

Re: Snik-snak om de programmer, vi ser.

Indlægaf Misantropen » 2. dec 2019, 20:34

Lykke skrev:Ej hvor var Troldspejlet fesent på tv.

Jeg var også skuffet over første afsnit :( Jeg zappede væk da Iben Hjejle kom i studiet. Inden hun kom i studiet havde det været kedeligt og stereotypt og da hun kom ind blev det som en program på Ramasjang. Øv.
0
Lykke
Indlæg: 6927
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: Snik-snak om de programmer, vi ser.

Indlægaf Lykke » 2. dec 2019, 20:50

Misantropen skrev:
Lykke skrev:Ej hvor var Troldspejlet fesent på tv.

Jeg var også skuffet over første afsnit :( Jeg zappede væk da Iben Hjejle kom i studiet. Inden hun kom i studiet havde det været kedeligt og stereotypt og da hun kom ind blev det som en program på Ramasjang. Øv.


Det var så tåkrummende at se/høre på hende. Hun var da nul Star wars-fan. Arg! Skrækkeligt.
1
Lykke
Indlæg: 6927
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: Snik-snak om de programmer, vi ser.

Indlægaf Lykke » 22. maj 2020, 13:10

Into the deep - er der nogen som har set den? Synes ikke den kommer frem på min Netflix.
0
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16203
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1066
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32404

Re: Snik-snak om de programmer, vi ser.

Indlægaf icelady » 26. jun 2020, 11:00

Jeg har lige set Station 2, "At være gift med en pædofil."


Konen og moderen; jeg kan sagtens forstå dem og "Man slår jo ikke hånden af sin dreng/Jeg ved han er en god dreng"/"Jeg elsker ham jo/jeg må være tro mod mit hjerte."

Jeg tror den mand kan snøre både kone og mor rundt om sin lillefinger, og det er i bund og grund synd for dem. De virker ikke som dem, der stod forrest i række da der blev uddelt selvværd, desværre.
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Shmartiesh
Indlæg: 1919
Tilmeldt: 10. jan 2016, 17:18
Kort karma: 157
Likede indlæg: 3019

Re: Snik-snak om de programmer, vi ser.

Indlægaf Shmartiesh » 26. jun 2020, 11:04

icelady skrev:Jeg har lige set Station 2, "At være gift med en pædofil."


Konen og moderen; jeg kan sagtens forstå dem og "Man slår jo ikke hånden af sin dreng/Jeg ved han er en god dreng"/"Jeg elsker ham jo/jeg må være tro mod mit hjerte."

Jeg tror den mand kan snøre både kone og mor rundt om sin lillefinger, og det er i bund og grund synd for dem. De virker ikke som dem, der stod forrest i række da der blev uddelt selvværd, desværre.

Jeg var virkelig rystet da jeg så det program i går. Har lidt de samme tanker som dig og tænker at enten sidder konen og lyver foran kameraet, eller så er hun retarderet. Jeg ved godt det er grimt at sige, men det var virkelig en tanke jeg tit fik.
0
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16203
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1066
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32404

Re: Snik-snak om de programmer, vi ser.

Indlægaf icelady » 26. jun 2020, 13:06

Shmartiesh skrev:
icelady skrev:Jeg har lige set Station 2, "At være gift med en pædofil."


Konen og moderen; jeg kan sagtens forstå dem og "Man slår jo ikke hånden af sin dreng/Jeg ved han er en god dreng"/"Jeg elsker ham jo/jeg må være tro mod mit hjerte."

Jeg tror den mand kan snøre både kone og mor rundt om sin lillefinger, og det er i bund og grund synd for dem. De virker ikke som dem, der stod forrest i række da der blev uddelt selvværd, desværre.

Jeg var virkelig rystet da jeg så det program i går. Har lidt de samme tanker som dig og tænker at enten sidder konen og lyver foran kameraet, eller så er hun retarderet. Jeg ved godt det er grimt at sige, men det var virkelig en tanke jeg tit fik.


Nu er det nogle timer siden jeg så det og især den der samtale de har. Og hendes "Hvis jeg ikke ved han har gjort noget, så er han uskyldig i mine øjne."

Dém kan jeg ikke slippe.


jeg ved ikke om hun lyver for sig selv, fordi et liv uden ham ("han gør jeg har noget at leve for." ) eller om hun virkelig er så dum og naiv, som hun fremstår.
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Shmartiesh
Indlæg: 1919
Tilmeldt: 10. jan 2016, 17:18
Kort karma: 157
Likede indlæg: 3019

Re: Snik-snak om de programmer, vi ser.

Indlægaf Shmartiesh » 26. jun 2020, 18:23

icelady skrev:
Shmartiesh skrev:
icelady skrev:Jeg har lige set Station 2, "At være gift med en pædofil."


Konen og moderen; jeg kan sagtens forstå dem og "Man slår jo ikke hånden af sin dreng/Jeg ved han er en god dreng"/"Jeg elsker ham jo/jeg må være tro mod mit hjerte."

Jeg tror den mand kan snøre både kone og mor rundt om sin lillefinger, og det er i bund og grund synd for dem. De virker ikke som dem, der stod forrest i række da der blev uddelt selvværd, desværre.

Jeg var virkelig rystet da jeg så det program i går. Har lidt de samme tanker som dig og tænker at enten sidder konen og lyver foran kameraet, eller så er hun retarderet. Jeg ved godt det er grimt at sige, men det var virkelig en tanke jeg tit fik.


Nu er det nogle timer siden jeg så det og især den der samtale de har. Og hendes "Hvis jeg ikke ved han har gjort noget, så er han uskyldig i mine øjne."

Dém kan jeg ikke slippe.


jeg ved ikke om hun lyver for sig selv, fordi et liv uden ham ("han gør jeg har noget at leve for." ) eller om hun virkelig er så dum og naiv, som hun fremstår.


Jeg tror han giver hende noget at leve for. Også lyver hun big time. Den samtale der kan hun godt huske. Heldigvis er han dømt.
1
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16840
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20887

Re: Snik-snak om de programmer, vi ser.

Indlægaf Misantropen » 7. aug 2020, 18:18

Jeg ser Den vildeste danser.

Jeg kan ikke finde ud af om det er et ægte talentshow :gruble: Det virker som en sammenblanding af fiktion, scripted reality og forskellige talentprogrammer :gruble: Jeg tror det er det der bliver sagt og måden det er filmet og klippet på.

Er der nogen af jer der ser det?
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16840
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20887

Re: Snik-snak om de programmer, vi ser.

Indlægaf Misantropen » 7. aug 2020, 18:34

Lemonella skrev:
Misantropen skrev:Jeg ser Den vildeste danser.

Jeg kan ikke finde ud af om det er et ægte talentshow :gruble: Det virker som en sammenblanding af fiktion, scripted reality og forskellige talentprogrammer :gruble: Jeg tror det er det der bliver sagt og måden det er filmet og klippet på.

Er der nogen af jer der ser det?


Ja, jeg ser det og synes faktisk, ind til nu i hvert fald, at det er et fint koncept :)

Jeg er også positivt overrasket over konceptet og at der ikke er mere ligegyldigt fyld.

Ham den unge fyr der gik videre var godt nok charmerende! Musikvalget og tøjet passede også rigtig godt til hans koreografi.
0

Tilbage til "Film og TV"