Snik-snak om de programmer, vi ser.

Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16203
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1066
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32404

Re: Snik-snak om de programmer, vi ser.

Indlægaf icelady » 23. mar 2021, 22:33

Misantropen skrev:Ja, det virkede noget speget. Om efterforskningslederen mener der er lavet noget sjusk synes jeg er svært at sige. Han ved jo mere end os om sagen og de involverede og har tavshedspligt.

Jeg undrede mig over tre ting.
1) Er der vidner der havde set personer i området senere på aftenen?
2) Hvordan forholdt advokaterne sig i retten til de potentielle fejl i efterforskningen, der nævnes i programmet?
3) Har værten undersøgt rygterne om rocker-relationer? Han havde jo nogle papirer hvori der stod noget med at han havde venner i rockermiljøet eller lignende, selvom det var blevet afvist at spille en rolle i drabet. Det kan selvfølgelig være klippet ud.

Jeg har i øvrigt studset over at der i introen bliver sagt noget ala "hvis man kan slå en ihjel kan man nok også holde kæft med det". Har du lagt mærke til hvor i udsendelsen det indgår?


2. Jeg mener de fejl ikke blev fremlagt i retten, men først er kommet frem, da sagen blev efterforsket mhp programmet.

Lige den med citatet kan jeg godt huske for jeg bed mærke i den, men jeg kan ikke huske hvor i serien det specifikt blev sagt.
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
pinkmoon
Indlæg: 1664
Tilmeldt: 12. jan 2020, 14:59
Kort karma: 186
Likede indlæg: 6712

Re: Snik-snak om de programmer, vi ser.

Indlægaf pinkmoon » 25. mar 2021, 07:37

Jeg er ret skuffet over den nye sæson Boligkøb i blinde.

Den nye arkitekt er ikke nær så god som den tidligere, og jeg synes tydeligt man kan se deltagerne også er lidt skuffede når de ser resultatet. Især de sidste tre hold.

Forstår slet ikke han ikke fik mere ud af et renovations budget på 1,7 i går.
1
Brugeravatar
computermus
Indlæg: 1786
Tilmeldt: 25. aug 2015, 18:32
Kort karma: 127
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 2276

Re: Snik-snak om de programmer, vi ser.

Indlægaf computermus » 4. apr 2021, 14:38

pinkmoon skrev:Jeg er ret skuffet over den nye sæson Boligkøb i blinde.

Den nye arkitekt er ikke nær så god som den tidligere, og jeg synes tydeligt man kan se deltagerne også er lidt skuffede når de ser resultatet. Især de sidste tre hold.

Forstår slet ikke han ikke fik mere ud af et renovations budget på 1,7 i går.

Her er jeg ret enig med dig. Og så er jeg ved at få knopper af stylisten. Hende kan jeg slet ikke have. Så hver gang hun dukker op så muter jeg mit TV.
0
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16203
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1066
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32404

Re: Snik-snak om de programmer, vi ser.

Indlægaf icelady » 30. apr 2021, 20:24

Jeg har set "Hvem skal være din mor og far" på TV2.

Dokumentar om forældrepar, der har fået tvangsadopteret et barn, og nu venter et nyt, som også ender med at blive tvangsadopteret.


Jeg er enig så langt, at man skal gå et langt stykke for at hjælpe forældre med deres børn. Men nogle gange er deres kærlighed til barnet bare ikke nok.


Manden siger til hende under fødslen, i et meget hård tone "Pres nu bare!" og han prøver på et tidspunkt at muntre hende op (hun er nervøs for hvad kommunen vil gøre) ved at sige "Vi får bare et nyt barn."


Han forlod hende også på fødegangen, fordi de skulle vente en time før hun kunne blive undersøgt. Dét gad han ikke så "Hun kunne ringe når det var tid."
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Shmartiesh
Indlæg: 1919
Tilmeldt: 10. jan 2016, 17:18
Kort karma: 157
Likede indlæg: 3019

Re: Snik-snak om de programmer, vi ser.

Indlægaf Shmartiesh » 3. maj 2021, 19:18

icelady skrev:Jeg har set "Hvem skal være din mor og far" på TV2.

Dokumentar om forældrepar, der har fået tvangsadopteret et barn, og nu venter et nyt, som også ender med at blive tvangsadopteret.


Jeg er enig så langt, at man skal gå et langt stykke for at hjælpe forældre med deres børn. Men nogle gange er deres kærlighed til barnet bare ikke nok.


Manden siger til hende under fødslen, i et meget hård tone "Pres nu bare!" og han prøver på et tidspunkt at muntre hende op (hun er nervøs for hvad kommunen vil gøre) ved at sige "Vi får bare et nyt barn."


Han forlod hende også på fødegangen, fordi de skulle vente en time før hun kunne blive undersøgt. Dét gad han ikke så "Hun kunne ringe når det var tid."

Jeg er også ved at se det nu, og jeg tror helt klart det er faren der er tungen på vægtskålen i den beslutning, kommunen har taget.

Jeg blev så chokeret over de optagelser fra fødslen! Og egentlig også bagefter da hun forlader hjemmet og han bare råber af hende i tlf.
3
Modesty Blame
Indlæg: 4316
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 518
Likede indlæg: 9401

Re: Snik-snak om de programmer, vi ser.

Indlægaf Modesty Blame » 8. maj 2021, 08:22

Nogen der har set "Alene i Vildmarken - KBH-Curling-edition" - I kender det muligvis som Mit Hemmelige Match sæson 2?
Hold nu magle, hvor de driver mig til vanvid. Og trods det så jeg det hele på 2 dage.
0
Brugeravatar
Frandsen
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 14. aug 2015, 08:49
Kort karma: 197
Likede indlæg: 2712

Re: Snik-snak om de programmer, vi ser.

Indlægaf Frandsen » 11. maj 2021, 09:09

Modesty Blame skrev:Nogen der har set "Alene i Vildmarken - KBH-Curling-edition" - I kender det muligvis som Mit Hemmelige Match sæson 2?
Hold nu magle, hvor de driver mig til vanvid. Og trods det så jeg det hele på 2 dage.


Hahaha, jeg loggede herind for at se, om der var noget om programmet. Har lige set sidste afsnit.

Lidt tamt, egentlig. Fik seriøst spat af trekantsdramaet (firkantsdramaet?).
1
Brugeravatar
Frandsen
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 14. aug 2015, 08:49
Kort karma: 197
Likede indlæg: 2712

Re: Snik-snak om de programmer, vi ser.

Indlægaf Frandsen » 11. maj 2021, 11:24

Og så lige lidt uddybet. Med spoilere:

Shit, jeg blev så irriteret over, at Emilie helt tydeligt spildte sin tid på fuckboy Emil, når hun tydeligvis passede bedre sammen med Nikolaj. Emil blev i øvrigt fremstillet meget usympatisk, synes jeg. Og så syntes jeg, at alle andre end Emil, Emilie, Amanda, Miguel og Xenia blev lidt 'glemt' i programmet. Altså der var meget fokus på lige præcis dem. Og til dels også lidt Anes, som jeg faktisk havde meget sympati for
0
Modesty Blame
Indlæg: 4316
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 518
Likede indlæg: 9401

Re: Snik-snak om de programmer, vi ser.

Indlægaf Modesty Blame » 11. maj 2021, 16:51

Frandsen skrev:Og så lige lidt uddybet. Med spoilere:


Jeg er meget enig. Emil blev nærmest en karikatur af en fordrukken fuckboy. Jeg kunne næsten se hans deroute for mig. Hvordan han om 10-15 år sidder på et værtshus dagen lang. Men det er måske også lige og strække den ;)
1
Brugeravatar
Frandsen
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 14. aug 2015, 08:49
Kort karma: 197
Likede indlæg: 2712

Re: Snik-snak om de programmer, vi ser.

Indlægaf Frandsen » 11. maj 2021, 17:46

Modesty Blame skrev:
Frandsen skrev:Og så lige lidt uddybet. Med spoilere:


xx


Haha, nej, det er sgu egentlig spot on :lol:
0
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16203
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1066
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32404

Re: Snik-snak om de programmer, vi ser.

Indlægaf icelady » 22. maj 2021, 00:46

Jeg nørder Den store Australske Bagesdyst.



og jeg er SÅ træt af den ene vært, Mel Butle (tror jeg det staves). Hun kommer med så mange platte jokes, det er ved at være træls.



Kan være jeg skal nøjes med et afsnit ad gangen, for at undgå at blive irriteret over hende. :genert:
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Nuttegris
Indlæg: 779
Tilmeldt: 21. dec 2015, 05:46
Kort karma: 53
Likede indlæg: 818

Re: Snik-snak om de programmer, vi ser.

Indlægaf Nuttegris » 22. maj 2021, 07:30

icelady skrev:Jeg nørder Den store Australske Bagesdyst.



og jeg er SÅ træt af den ene vært, Mel Butle (tror jeg det staves). Hun kommer med så mange platte jokes, det er ved at være træls.



Kan være jeg skal nøjes med et afsnit ad gangen, for at undgå at blive irriteret over hende. :genert:


Er det hende den rødhårede af dem?

Da jeg brækkede benet og var lænket i en stol i 7 uger nørdede jeg både den australske og den engelske......og op til flere sæsoner af begge :genert: og jeg fik egentligt lidt fnidder af alle 4 kvindelige værter. Det er jo bare platte jokes konstant.
1
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16203
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1066
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32404

Re: Snik-snak om de programmer, vi ser.

Indlægaf icelady » 22. maj 2021, 10:17

Nuttegris skrev:
icelady skrev:Jeg nørder Den store Australske Bagesdyst.



og jeg er SÅ træt af den ene vært, Mel Butle (tror jeg det staves). Hun kommer med så mange platte jokes, det er ved at være træls.



Kan være jeg skal nøjes med et afsnit ad gangen, for at undgå at blive irriteret over hende. :genert:


Er det hende den rødhårede af dem?

Da jeg brækkede benet og var lænket i en stol i 7 uger nørdede jeg både den australske og den engelske......og op til flere sæsoner af begge :genert: og jeg fik egentligt lidt fnidder af alle 4 kvindelige værter. Det er jo bare platte jokes konstant.



Ja, det er hende :D

Du har helt ret i at jokes er så platte og så står både dommere og deltagere og er ved at flække af grin... slet ikke opstillet eller klippet i, nej nej da. :lol:


De to engelske kvindelige værter, (den ene var Sue Perkins) var træls, for hun virker i andet jeg har set som en rigtig god komiker og præsentator (hvis det hedder sådan). Men deres roller faldt igennem pga det blev så vandet.


Og jeg blev så skuffet, da jeg så en sæson med Sandie Toksvig og Noel Fielding. Jeg elsker de to; men lige i det program var de så ringe og det var virkelig under deres standard.
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Shmartiesh
Indlæg: 1919
Tilmeldt: 10. jan 2016, 17:18
Kort karma: 157
Likede indlæg: 3019

Re: Snik-snak om de programmer, vi ser.

Indlægaf Shmartiesh » 22. maj 2021, 18:26

Frandsen skrev:
Modesty Blame skrev:Nogen der har set "Alene i Vildmarken - KBH-Curling-edition" - I kender det muligvis som Mit Hemmelige Match sæson 2?
Hold nu magle, hvor de driver mig til vanvid. Og trods det så jeg det hele på 2 dage.


Hahaha, jeg loggede herind for at se, om der var noget om programmet. Har lige set sidste afsnit.

Lidt tamt, egentlig. Fik seriøst spat af trekantsdramaet (firkantsdramaet?).

Har også set det og blev træt af Emilie til sidst.

Synes heller ikke de viste de andre deltagere nok, men tror simpelhen ikke de har været interessante nok til at blive vist mere.
0
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16203
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1066
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32404

Re: Snik-snak om de programmer, vi ser.

Indlægaf icelady » 6. feb 2022, 23:37

Jeg har set filmen/dokumentaren "Kandis for livet."


Det er godt nok nogle skæve eksistenser, der er med i filmen. At de har kastet deres kærlighed på Johnny tror jeg mere skyldes en tilfældighed, end at det rent faktisk er Johnny/Kandis der har været tiltrækningskraften.

De virker som om de kunne være blevet betaget af hvad/hvem som helst.

Der er feks hende, der har skrevet en novelle om ham, og som giver ham et brev og siger at de skal tales ved næste dag. Senere i programmet siger hun at der skal jo være en taber og det er hende. Underforstået at Johnny har valgt hende fra.

Jeg tror egentlig han rammer hovedet på sømmet, da han udtaler at "De siger de elsker mig... men de kender jo ikke mig. De kender Kandis-Johnny" (ikke lige ordret husket, men det var meningen.)



Jeg kan også godt følge hans tankegang ang konen; at det var tarveligt at efterlade deres børn.


Jeg sidder egentlig mest med en følelse af melankoli. Disse mennesker, som ikke har ret meget indhold i livet (sorry) og ikke virker som de skarpteste knive i skuffen (ikke at det er en dårlig ting), men som lyser op når de snakker om eller lytter til Johnny/Kandis.
2
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler

Tilbage til "Film og TV"