Snik-snak om de programmer, vi ser.

Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59511

Re: Snik-snak om de programmer, vi ser.

Indlægaf DetSorteCirkus » 3. feb 2018, 22:31

Når man laver dødsyg musik, er det smart at have en berømt far.
2
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12653
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12371

Re: Snik-snak om de programmer, vi ser.

Indlægaf Guilded_Lily » 3. feb 2018, 22:33

DetSorteCirkus skrev:Når man laver dødsyg musik, er det smart at have en berømt far.


Jeg nåede ikke at se, hvem det er, du mener, men jeg gætter på Hugo Helmig? Ham er jeg til gengæld ret begejstret for, i modsætning til Thomas.
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59511

Re: Snik-snak om de programmer, vi ser.

Indlægaf DetSorteCirkus » 3. feb 2018, 22:34

Guilded_Lily skrev:
DetSorteCirkus skrev:Når man laver dødsyg musik, er det smart at have en berømt far.


Jeg nåede ikke at se, hvem det er, du mener, men jeg gætter på Hugo Helmig? Ham er jeg til gengæld ret begejstret for, i modsætning til Thomas.


Nope. Hjalmar Larsen.
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12653
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12371

Re: Snik-snak om de programmer, vi ser.

Indlægaf Guilded_Lily » 3. feb 2018, 22:38

DetSorteCirkus skrev:
Guilded_Lily skrev:
DetSorteCirkus skrev:Når man laver dødsyg musik, er det smart at have en berømt far.


Jeg nåede ikke at se, hvem det er, du mener, men jeg gætter på Hugo Helmig? Ham er jeg til gengæld ret begejstret for, i modsætning til Thomas.


Nope. Hjalmar Larsen.


Nåh. Jeg tror kun, jeg har hørt den anden, er det Sylvester, han hedder?
0
Lykke
Indlæg: 6931
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: Snik-snak om de programmer, vi ser.

Indlægaf Lykke » 4. feb 2018, 12:04

Er der nogen som har set det der Fætr-program?

Det er godt nok vildt de kan fylde 4!!! Programmer med den ene problemstilling.
1
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Snik-snak om de programmer, vi ser.

Indlægaf Juki » 4. feb 2018, 23:22

Lykke skrev:Er der nogen som har set det der Fætr-program?

Det er godt nok vildt de kan fylde 4!!! Programmer med den ene problemstilling.

Nej, kun omtalen. Noget med at det ikke er ham der synger?

Jeg er stødt på en video eller to med ham på Youtube. Troede faktisk det var en eller anden ligegyldig teenage-youtuber, men han må åbenbart være noget siden han har optrådt og givet koncerter.

Laver han andet end at leve på en Milli Vanilli-løgn eller er det hans brand at være artist?
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Ficus
Indlæg: 2194
Tilmeldt: 17. jul 2016, 06:49
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2906

Re: Snik-snak om de programmer, vi ser.

Indlægaf Ficus » 4. feb 2018, 23:50

^ tror ikke han lavede andet end at spille computer og mime, i det afsnit jeg så.

Han “sang” blandt andet til et eller andet byfestagtigt noget, hvor der stod 10-12 8-årige foran scenen og som bagefter fik deres mødre til at tage billeder af dem, sammen med ham.
Så havde han spillet én sang til The Voice i Tivoli, som han sagde var det vildeste man kunne opleve som kunstner.

Ved ikke.... tror ikke der var nogen der var blevet super kede af det, hvis han/de bare var stoppet med at lave musik, uden en doku eller forklaring og alle havde levet i uvished. De virker i hvert fald ret nemme at glemme :-D
2
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Snik-snak om de programmer, vi ser.

Indlægaf Juki » 5. feb 2018, 00:27

Ficus skrev:^ tror ikke han lavede andet end at spille computer og mime, i det afsnit jeg så.

Han “sang” blandt andet til et eller andet byfestagtigt noget, hvor der stod 10-12 8-årige foran scenen og som bagefter fik deres mødre til at tage billeder af dem, sammen med ham.
Så havde han spillet én sang til The Voice i Tivoli, som han sagde var det vildeste man kunne opleve som kunstner.

Ved ikke.... tror ikke der var nogen der var blevet super kede af det, hvis han/de bare var stoppet med at lave musik, uden en doku eller forklaring og alle havde levet i uvished. De virker i hvert fald ret nemme at glemme :-D

Ja okay :lol:

Det lyder hårdt at være et teenageidol uden talent eller uden at skulle arbejde for det.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Lykke
Indlæg: 6931
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: Snik-snak om de programmer, vi ser.

Indlægaf Lykke » 9. feb 2018, 17:21

Wow det der kulturprogram på DR er dårligt. Gejst. Fuck der er lidt gejst.
Det er mere som en omgang reklame for den enkelte kunster.
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Snik-snak om de programmer, vi ser.

Indlægaf Juki » 12. feb 2018, 20:17

TV 2 sender et mærkeligt quizprogram hvor to hold, et med tre læger og det andet med tre som jeg ikke ved hvad er da jeg kun har set 5 minutter. Det er noget med at de skal gætte en sygdom hos en person, ved at stille ja/nej spørgsmål på tid.

Det eneste jeg kan tænke på er hvor meget det minder om det der gamle "Hvem er hvem?" spil :lol:

Billede
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5211

Re: Snik-snak om de programmer, vi ser.

Indlægaf girl_beat » 12. feb 2018, 20:28

Juki skrev:TV 2 sender et mærkeligt quizprogram hvor to hold, et med tre læger og det andet med tre som jeg ikke ved hvad er da jeg kun har set 5 minutter. Det er noget med at de skal gætte en sygdom hos en person, ved at stille ja/nej spørgsmål på tid.

Det eneste jeg kan tænke på er hvor meget det minder om det der gamle "Hvem er hvem?" spil :lol:

Billede

Jeg synes, det er ret sjovt :lol:
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Snik-snak om de programmer, vi ser.

Indlægaf Juki » 12. feb 2018, 20:38

girl_beat skrev:
Juki skrev:TV 2 sender et mærkeligt quizprogram hvor to hold, et med tre læger og det andet med tre som jeg ikke ved hvad er da jeg kun har set 5 minutter. Det er noget med at de skal gætte en sygdom hos en person, ved at stille ja/nej spørgsmål på tid.

Det eneste jeg kan tænke på er hvor meget det minder om det der gamle "Hvem er hvem?" spil :lol:

Billede

Jeg synes, det er ret sjovt :lol:

Men er det ikke meningen at man skal finde ud af om man selv kan google sig til en diagnose?

Jeg får stress af at det er på tid og de der drenge er så pressede af det :lol: Men jeg gættede nyrebækkenbetændelsen og 2-3 andre før de medvirkende. Hmm :lol:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Muspel
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10745

Re: Snik-snak om de programmer, vi ser.

Indlægaf Muspel » 13. feb 2018, 15:26

Er der nogen, der kam hjælpe mig med et resume af badehotellet sæson 4- ?
Hvad var det med anes lillesøster? Og hvordan endte Ane med hotellet?
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14703
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Snik-snak om de programmer, vi ser.

Indlægaf sigge » 14. feb 2018, 08:32

Muspel skrev:Er der nogen, der kam hjælpe mig med et resume af badehotellet sæson 4- ?
Hvad var det med anes lillesøster? Og hvordan endte Ane med hotellet?


Fie.

Fies lillesøster, Ane, kom for at arbejde på hotellet, efter hun var blevet bortvist fra sin forrige plads (hos en præst?) for at være "utugtig" eller sådan noget. Fie havde en flirt kørende med ham der jazzmusikeren, som havde sommerjob på nabohotellet. Lillesøster, Ane, kedede sig og tog over til nabohotellet en aften og bliver selvfølgelig forgabt i musikergut. Det ender med, at han "tager hendes uskyld" og selvfølgelig bliver hun gravid. Han vil ikke giftes med hende - eller hans rige forældre i Kbh. vil ikke tillade det, men de giver hende dog nogle penge, så hun kan tage et sted hen og føde barnet. Som så åbenbart bliver bortadopteret iflg. afsnittet i mandags.

Morten er jo kommet til penge - først på uærlig vis som spritsmugler, og nu med legitim rederivirksomhed mm. Det er dårlige tider, og Fru Andersen vil gerne hjælpe en lokal gårdejer økonomisk. Den lokale bankdirektør lokker hende til at underskrive et dokument, som giver banken ret til at overtage hotellet, hvis naboen ikke kan betale sin gæld. Høsten slår selvfølgelig fejl, og naboen kan ikke betale, og pludselig står Fru Andersen til at miste hotellet. Men da Morten hører om det, køber han det, og forærer det til Fie. (Morten har jo så i mellemtiden også fået at vide, at han er Fru Andersens biologiske søn, som blev bortadopteret efter fødslen.)
0
You can't spell awesome without me.
Muspel
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10745

Re: Snik-snak om de programmer, vi ser.

Indlægaf Muspel » 14. feb 2018, 12:01

sigge skrev:
Muspel skrev:Er der nogen, der kam hjælpe mig med et resume af badehotellet sæson 4- ?
Hvad var det med anes lillesøster? Og hvordan endte Ane med hotellet?


Fie.

Fies lillesøster, Ane, kom for at arbejde på hotellet, efter hun var blevet bortvist fra sin forrige plads (hos en præst?) for at være "utugtig" eller sådan noget. Fie havde en flirt kørende med ham der jazzmusikeren, som havde sommerjob på nabohotellet. Lillesøster, Ane, kedede sig og tog over til nabohotellet en aften og bliver selvfølgelig forgabt i musikergut. Det ender med, at han "tager hendes uskyld" og selvfølgelig bliver hun gravid. Han vil ikke giftes med hende - eller hans rige forældre i Kbh. vil ikke tillade det, men de giver hende dog nogle penge, så hun kan tage et sted hen og føde barnet. Som så åbenbart bliver bortadopteret iflg. afsnittet i mandags.

Morten er jo kommet til penge - først på uærlig vis som spritsmugler, og nu med legitim rederivirksomhed mm. Det er dårlige tider, og Fru Andersen vil gerne hjælpe en lokal gårdejer økonomisk. Den lokale bankdirektør lokker hende til at underskrive et dokument, som giver banken ret til at overtage hotellet, hvis naboen ikke kan betale sin gæld. Høsten slår selvfølgelig fejl, og naboen kan ikke betale, og pludselig står Fru Andersen til at miste hotellet. Men da Morten hører om det, køber han det, og forærer det til Fie. (Morten har jo så i mellemtiden også fået at vide, at han er Fru Andersens biologiske søn, som blev bortadopteret efter fødslen.)


Af hjertet tak. Det ringer klokker. Det kan jeg godt huske!
1

Tilbage til "Film og TV"