The walking dead- hvem døde? SPOILER

Brugeravatar
Sevii
Kort karma: 83
Likede indlæg: 1188

Re: The walking dead- hvem døde? SPOILER

Indlægaf Sevii » 24. okt 2016, 22:03

DenSyngendeLussing skrev:Rick er sgu da ikke selvfed? En til tider hård diktator, men han har indtil nu i dén grad haft noget at have det i.

Jeg synes overhovedet ikke, det var fedt at se ham "blive sat på plads." Det var rædsomt. Negan er rendyrket psykopat og jeg glæder mig allerede til den dag, hvor Rick får sin profeterede hævn.

Jeg er fuldstændig enig. Det er skræmmende at tænke på at sådan en verden er egentlig perfekt for en psykopat som Negan. Man skal ikke frygte zombierne. Man skal frygte menneskene og hvad de kan blive.

Mens jeg så afsnittet med min kæreste sagde jeg faktisk også, at jeg glæder mig til at de får hævn over Negan. Puha, et slemt afsnit, men det overraskede mig ikke.
2
:banan: :banan:
Brugeravatar
DenSyngendeLussing
Kort karma: 193
Likede indlæg: 3612

Indlægaf DenSyngendeLussing » 24. okt 2016, 22:07

Men wauw, jeg er imponeret over Jeffrey Dean Morgan. Jeg har indtil nu kun set ham spille nogle kedelige roller i nogle lige så kedelige serier, så jeg var noget skeptisk da jeg læste, at han skulle være Negan. Det er blevet gjort til skamme, han er sindssygt god. Og Andrew Lincoln er allerbedst som Rick, når han bliver presset til det yderste!
6
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Bortvist
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2224

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 25. okt 2016, 09:34

Viskelæder skrev:
Advocatus-Diaboli skrev:Jeg elskede det afsnit. Hold kæft, hvor var det fedt at se selvfede Rick blive sat på plads!

Jeg kan i øvrigt varmt anbefale nogle af de fan reaction-videoer, der er blevet lagt op på youtube.

Er der nogle bestemte, du kan anbefale? Har kigget lidt, men synes enten de er kedelige, eller så overspiller de.

Jeg kender ikke navnet på de gode videoer. Jeg søgte på videoerne, udvalgte den der så mest interessant ud og derfra valgte jeg bare den mest lovende ude i siden, når de andre var forbi. Der er dog en tendens til at de bedste involverer en gruppe (gerne af begge køn) på en sofa sammen, fremfor en enkelt dramaqueen der ser den alene.
0
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Bortvist

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 25. okt 2016, 09:43

DenSyngendeLussing skrev:Rick er sgu da ikke selvfed?

Jeg synes nu overhovedet ikke, det var fedt at se ham "blive sat på plads."

Jo, det synes jeg.

Det var rædsomt. Negan er rendyrket psykopat og jeg glæder mig allerede til den dag, hvor Rick får sin profeterede hævn. Det var et kongeafsnit, serien blev lige pludselig rigtigt fed igen!

Jeg synes godt om Negan. Han er en mand, der står ved sit ord, og han finder sig ikke i pis. Han har en blændende indsigt i psykologi og taktik og han er en fantastisk menneskekender.
0
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
DenSyngendeLussing

Indlægaf DenSyngendeLussing » 25. okt 2016, 11:31

Advocatus-Diaboli skrev:

Jo, det synes jeg.

Okay, men det synes jeg ikke.

Det var rædsomt. Negan er rendyrket psykopat og jeg glæder mig allerede til den dag, hvor Rick får sin profeterede hævn. Det var et kongeafsnit, serien blev lige pludselig rigtigt fed igen!

Jeg synes godt om Negan. Han er en mand, der står ved sit ord, og han finder sig ikke i pis. Han har en blændende indsigt i psykologi og taktik og han er en fantastisk menneskekender.

Ja, det er da også svært ikke at holde af en diktator, der truer sig til magt og smadrer folks hjerner til grød med et baseballbat.

Jeg synes, at Negan er en spændende figur med al sin rå brutalitet, og han er bestemt rasende intelligent. Men lide ham, det kan jeg fiseme ikke!
0
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Bortvist

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 25. okt 2016, 11:34

DenSyngendeLussing skrev:
Advocatus-Diaboli skrev:

Jo, det synes jeg.

Ja, det er da også svært ikke at holde af en diktator, der truer sig til magt og smadrer folks hjerner til grød med et baseballbat.

Jeg synes, at Negan er en spændende figur med al sin rå brutalitet, og han er bestemt rasende intelligent. Men lide ham, det kan jeg fiseme ikke!

Er du virkelig så uempatisk, at du ser så sort-hvidt på det?
0
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 531
Likede indlæg: 10139

Indlægaf Animi » 25. okt 2016, 11:41

En mand der kan finde på at dræbe Glenn (min favorit) er djævelen selv! :cuss:
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
DenSyngendeLussing

Indlægaf DenSyngendeLussing » 25. okt 2016, 12:23

Advocatus-Diaboli skrev:
DenSyngendeLussing skrev:
Advocatus-Diaboli skrev:

Jo, det synes jeg.

Er du virkelig så uempatisk, at du ser så sort-hvidt på det?

Haha, okay.

Nej, jeg er ikke uempatisk, jeg er meget empatisk. Jeg er ked af det, hvis du tager det personligt, at jeg ikke kan lide ham. Jeg kan heller ikke altid lide Rick, hvis det hjælper, men hans primære drivkraft er ikke magtbegær (endnu). Det er til gengæld Negans primære drivkraft. Og jo, jeg har fattet, at Negan er billedet på, hvad Rick i sidste ende kan udvikle sig til, hvis han bliver ved med at gå ned af den samme vej, som han for længe siden er slået ind på. Jeg har læst tegneserien. Men det ændrer ikke på, at Rick stadig har muligheden for at skifte kurs, hvorimod Negan allerede er blevet et monster. Man ER et monster, når man undertrykker andre, myrder deres kære uden anden årsag, end at man vil have deres ting, og smadrer dem, hvis de ikke makker ret.

Og nej, jeg kan ikke lide monstre. :)
0
Brugeravatar
DenSyngendeLussing

Indlægaf DenSyngendeLussing » 25. okt 2016, 12:30

Men altså, jeg kan jo også lide demokrati, ikke diktatur i den virkelige verden. Jeg synes til gengæld, at Negan er en helt super og mangefacetteret skurk, han er overhovedet ikke sort-hvid eller rendyrket ond - men han er alligevel stadig en monstrøs lort, synes jeg.
1
Brugeravatar
DenSyngendeLussing

Indlægaf DenSyngendeLussing » 25. okt 2016, 12:35

Anyways, uenigheden opstår vel ud af, om man grundlæggende tror på det "gode," og at det stadig ville være muligt at leve fredeligt og søge konsensus i en post-apokalyptisk verden, hvor kun den hårdeste tilsyneladende overlever - eller i det mindste stadig synes, at det bør være idealet. Sådan har jeg det personligt. Jeg kommer aldrig til at holde med en tyran, uanset omstændighederne.
0
HappyPaww
Kort karma: 321
Likede indlæg: 5845

Indlægaf HappyPaww » 25. okt 2016, 19:45

Jeg ville ikke have noget imod hvis det var Maggie der fik en smagsprøve på Lucille i stedet for :genert: Kan ikke have hende og hendes bondske sydstatsdialekt :lol:
2
Brugeravatar
Zinde
Kort karma: 61
Likede indlæg: 547

Re: The walking dead- hvem døde?

Indlægaf Zinde » 26. okt 2016, 17:28

Jacobsen81 skrev:
Advocatus-Diaboli skrev:
Zinde skrev:Jeg tror, det var Abraham OG Glenn.

Bingo!

Ræv

Hva? :genert:
0
Mann tracht und Gott lacht
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Bortvist

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 31. okt 2016, 14:56

For satan, hvor var 2. afsnit dog røvsygt og kedeligt. Det var virkelig et antiklimaks ovenpå 1. afsnit.
0
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 609
Likede indlæg: 5626

Indlægaf Viskelæder » 31. okt 2016, 15:51

Øv, nu glæder jeg mig ikke til at se det. Er det et Morgan-afsnit?
0
Brugeravatar
Metsen
Kort karma: 23
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 184

Indlægaf Metsen » 31. okt 2016, 17:14

Oork.. og jeg skal netop til at se det. Men det er sgu efterhånden lidt typisk, synes jeg :gruble:
0

Tilbage til "Film og TV"