Game of Thrones - SPOILER TRÅD

Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Game of Thrones - SPOILER TRÅD

Indlægaf Wizzze » 16. maj 2016, 09:23

Animi skrev:Gad vide om det var en body double for Emilia Clarke, eller om hun har droppet det med ikke at ville vise sig nøgen mere? :gruble:
Men vild fed scene til sidst! Jeg havde ikke lige forventet at hun ville brænde et helt tempel ned, men hvad skulle man ellers forvente af en der ikke kan brænde :D


Body double, den scene har allerede været godt behandlet på nettet :D
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Game of Thrones - SPOILER TRÅD

Indlægaf Wizzze » 16. maj 2016, 09:38

Animi skrev:Gad vide om det var en body double for Emilia Clarke, eller om hun har droppet det med ikke at ville vise sig nøgen mere? :gruble:
Men vild fed scene til sidst! Jeg havde ikke lige forventet at hun ville brænde et helt tempel ned, men hvad skulle man ellers forvente af en der ikke kan brænde :D


Det bliver spændende at se hvad hun nu gør med 100.000 dothrakier :devil:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7491
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19602

Re: Game of Thrones - SPOILER TRÅD

Indlægaf Animi » 16. maj 2016, 09:49

Wizzze skrev:
Animi skrev:Gad vide om det var en body double for Emilia Clarke, eller om hun har droppet det med ikke at ville vise sig nøgen mere? :gruble:
Men vild fed scene til sidst! Jeg havde ikke lige forventet at hun ville brænde et helt tempel ned, men hvad skulle man ellers forvente af en der ikke kan brænde :D


Det bliver spændende at se hvad hun nu gør med 100.000 dothrakier :devil:


Jeg håber virkelig at hun tager til Westeros med dem, så vi snart kan få lidt mere action :klap:
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Game of Thrones - SPOILER TRÅD

Indlægaf Wizzze » 16. maj 2016, 10:03

Animi skrev:
Wizzze skrev:
Animi skrev:Gad vide om det var en body double for Emilia Clarke, eller om hun har droppet det med ikke at ville vise sig nøgen mere? :gruble:
Men vild fed scene til sidst! Jeg havde ikke lige forventet at hun ville brænde et helt tempel ned, men hvad skulle man ellers forvente af en der ikke kan brænde :D


Det bliver spændende at se hvad hun nu gør med 100.000 dothrakier :devil:


Jeg håber virkelig at hun tager til Westeros med dem, så vi snart kan få lidt mere action :klap:


Tror der er rigeligt med action på vej, vi får konfrontationen med faith militants i Kings Landing, og Sansa/Jon der med hjælp fra the vale tager opgøret med Ramsay. Tror mere at Dany i første omgang bruger hendes ryttere omkring slavers Bay, og måske Volantis :gruble: før der bliver tale om at vende sig mod Westeros.
Det bliver mere interessant at se hvad Sansa/Jon gør efter Ramsay, kommer der også et opgør med the Freys? :gruble: vi har jo set Brienne i Riverrun i traileren, mon Sansa er med hende der? :gruble: de skal jo forbi/gennem Frey territorie for at komme til Riverrun.
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7491
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19602

Re: Game of Thrones - SPOILER TRÅD

Indlægaf Animi » 16. maj 2016, 11:47

Er jeg egentlig den eneste det synes det er lidt mærkeligt, at Tormund og Jon pludselig er bros? Jeg mener, før han blev dræbt var de ikke ligefrem venner, men da han livede op igen var de pludselig på krammere, og Tormund er åbenbart villig til at lade sit folk kæmpe for Jon og hans familie :gruble:
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5648
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1488
Likede indlæg: 22963

Re: Game of Thrones - SPOILER TRÅD

Indlægaf POCKETKITTEN » 16. maj 2016, 19:28

Åh, det var et fedt afsnit. :lun: Dejligt endelig at se Sansa og Jon genforenet og Sansa være handlekraftig.

Jeg vil dog gerne snart se Ramsay få bank.
1
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7491
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19602

Re: Game of Thrones - SPOILER TRÅD

Indlægaf Animi » 16. maj 2016, 19:49

Samano skrev:
Animi skrev:Er jeg egentlig den eneste det synes det er lidt mærkeligt, at Tormund og Jon pludselig er bros? Jeg mener, før han blev dræbt var de ikke ligefrem venner, men da han livede op igen var de pludselig på krammere, og Tormund er åbenbart villig til at lade sit folk kæmpe for Jon og hans familie :gruble:

Han vil da ligeså meget kæmpe for wildlings ret til at være på den side er muren. Ramsay siger jo også han vil smadre dem bagefter.


Det er selvfølgelig rigtig nok. Men jeg synes stadigvæk det er mærkeligt at de pludselig er buddies :lol2:
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Loly
Indlæg: 30
Tilmeldt: 5. maj 2016, 08:02
Kort karma: 0
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 8

Re: Game of Thrones - SPOILER TRÅD

Indlægaf Loly » 16. maj 2016, 19:52

Wizzze skrev:
Animi skrev:Gad vide om det var en body double for Emilia Clarke, eller om hun har droppet det med ikke at ville vise sig nøgen mere? :gruble:
Men vild fed scene til sidst! Jeg havde ikke lige forventet at hun ville brænde et helt tempel ned, men hvad skulle man ellers forvente af en der ikke kan brænde :D


Body double, den scene har allerede været godt behandlet på nettet :D



Ifølge dette link, var der ingen body double :fløjt:

http://www.ew.com/article/2016/05/15/ga ... larke-dany

“I’d like to remind people the last time I took my clothes off was season 3,” she says. “That was awhile ago. It’s now season 6. But this is all me, all proud, all strong. I’m just feeling genuinely happy I said ‘Yes.’ That ain’t no body double!”
1
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5395
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10424

Re: Game of Thrones - SPOILER TRÅD

Indlægaf lillebjoern » 16. maj 2016, 21:02

Jaaaa, det var så fedt at se Sansa og Jon mødes. Endelig er nogle Stark forenede :lun:

Jeg håber virkelig de får skovlen under Bolton. Men gad vide hvem de allierer sig med? Der blev lidt lagt op til at de er nødt til at alliere sig med nogen. Greyjoy måske? Så kan han også få sin hævn :-D.

Uuh, jeg syntes det var et godt afsnit.
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7491
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19602

Re: Game of Thrones - SPOILER TRÅD

Indlægaf Animi » 17. maj 2016, 10:19

:love: :love: :love:

2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Loly
Indlæg: 30
Tilmeldt: 5. maj 2016, 08:02
Kort karma: 0
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 8

Re: Game of Thrones - SPOILER TRÅD

Indlægaf Loly » 17. maj 2016, 17:46

lillebjoern skrev:Jaaaa, det var så fedt at se Sansa og Jon mødes. Endelig er nogle Stark forenede :lun:

Jeg håber virkelig de får skovlen under Bolton. Men gad vide hvem de allierer sig med? Der blev lidt lagt op til at de er nødt til at alliere sig med nogen. Greyjoy måske? Så kan han også få sin hævn :-D.

Uuh, jeg syntes det var et godt afsnit.


Jeg tænker Lillefinger og lorderne of the Vale :). Tror Greyjoy'erne får rigeligt at se til, når de skal finde ud af, hvem der skal være deres leder :genert:
1
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Permanent bortvist
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 8. mar 2016, 15:10
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2220

Re: Game of Thrones - SPOILER TRÅD

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 20. maj 2016, 12:54

Jeg gad godt at the High Sparrow og Ramsay Bolton fik lov til at bestemme hinandens straf.
2
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Game of Thrones - SPOILER TRÅD

Indlægaf Wizzze » 20. maj 2016, 13:12

Advocatus-Diaboli skrev:Jeg gad godt at the High Sparrow og Ramsay Bolton fik lov til at bestemme hinandens straf.


Ramsay Bolton (eller rettere Iwan Rehon, skuespilleren bag) håber at Ramsay ender sine dage med at blive flået i stykker af Danys drager, det kunne jeg også godt leve med :D
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Permanent bortvist
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 8. mar 2016, 15:10
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2220

Re: Game of Thrones - SPOILER TRÅD

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 20. maj 2016, 13:31

Wizzze skrev:
Advocatus-Diaboli skrev:Jeg gad godt at the High Sparrow og Ramsay Bolton fik lov til at bestemme hinandens straf.


Ramsay Bolton (eller rettere Iwan Rehon, skuespilleren bag) håber at Ramsay ender sine dage med at blive flået i stykker af Danys drager, det kunne jeg også godt leve med :D


Det er alt for hurtigt overstået. Jeg håber på noget langvarigt og smertefuldt. Noget langt værre end flaying.
0
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7491
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19602

Re: Game of Thrones - SPOILER TRÅD

Indlægaf Animi » 23. maj 2016, 07:47

Jeg er ret vild med at Tormund er blevet vild med Brienne :D
6
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.

Tilbage til "Film og TV"