Amalies baby

Brugeravatar
Fuck.exe
Indlæg: 579
Tilmeldt: 13. aug 2015, 21:53
Kort karma: 171
Likede indlæg: 2023

Re: Amalies baby

Indlægaf Fuck.exe » 15. maj 2016, 08:59

Tror I ikke, at hun har fået sponsoreret en del af udstyret fra BabySam? Det var alligevel god reklame fra deres side, og de brugte ret lang tid på de scener.
3
Gulvaber er også mennesker.
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Amalies baby

Indlægaf Studsgaard » 15. maj 2016, 09:03

Fuck.exe skrev:Tror I ikke, at hun har fået sponsoreret en del af udstyret fra BabySam? Det var alligevel god reklame fra deres side, og de brugte ret lang tid på de scener.


Jeg har kun fået god service og de havde altid god tid når jeg handlede i babysam. Så det med der er brugt lang tid på hende, tror jeg ikke er specielt.
Men om der er noget sponsor/reklame er jo ikke til at vide
0
Frkm
Indlæg: 146
Tilmeldt: 20. sep 2015, 21:37
Kort karma: 7
Likede indlæg: 124

Re: Amalies baby

Indlægaf Frkm » 15. maj 2016, 12:53

Måske TV3 betaler? Har seriøst svært ved at forestille mig hun pludselig er blevet økonomisk ansvarlig efter den optræden hun havde i luksusfælden...
1
Brugeravatar
Fuck.exe
Indlæg: 579
Tilmeldt: 13. aug 2015, 21:53
Kort karma: 171
Likede indlæg: 2023

Re: Amalies baby

Indlægaf Fuck.exe » 15. maj 2016, 13:29

Studsgaard skrev:
Fuck.exe skrev:Tror I ikke, at hun har fået sponsoreret en del af udstyret fra BabySam? Det var alligevel god reklame fra deres side, og de brugte ret lang tid på de scener.


Jeg har kun fået god service og de havde altid god tid når jeg handlede i babysam. Så det med der er brugt lang tid på hende, tror jeg ikke er specielt.
Men om der er noget sponsor/reklame er jo ikke til at vide


Jeg mente ikke at de gav god service kun fordi Amalie var derinde :D Det er bare så normalt med product placement, så jeg gik ud fra at det ikke var helt tilfældigt at Amalie lige købte alt hun manglede i BabySam, imens kameraerne rullede :)

Men som Frkm nævner, så er det måske TV3 der give lidt :)
2
Gulvaber er også mennesker.
Brugeravatar
Minionine
Indlæg: 1165
Tilmeldt: 7. sep 2015, 18:28
Kort karma: 207
Likede indlæg: 3302

Re: Amalies baby

Indlægaf Minionine » 15. maj 2016, 14:20

Lismaens skrev:Jeg tror også at der må være sponsoreret noget. Jeg kan se at der er taget pressefotos blandt alle barnevognene, hvor hun er stadset op hvor man kan se Babysam logoet i baggrunden. Jeg tror bestemt at den tur har været planlagt - blandt andet at barnevognen var valgt på forhånd.
Jeg synes nemlig, at selve episoden hvor hun skulle vælge vogn var så kunstig at se på skærmen, og så gav det hele lidt mere mening, da jeg så det foto - hvor hun faktisk står med sin valgte barnevogn blandt en masse andre i baggrunden.
Babysam har vist også et samarbejde med Odder, så det passer ganske fint.


Ja, de kiggede sjovt nok ikke på andre mærker end Odder :lol2:
2
Brugeravatar
ILY
Indlæg: 113
Tilmeldt: 3. sep 2015, 05:47
Kort karma: 9
Likede indlæg: 83

Re: Amalies baby

Indlægaf ILY » 15. maj 2016, 14:47

Fuck.exe skrev:
Frkm skrev:

Samarbejdet med Mikkel kommer aldrig til at fungere. Statsforvaltningen får travlt tror jeg :tie:

Hold nu op hvor er de på katastrofekurs :gisp:


Jeg er ikke i tvivl om at Amalie og Mikkel ender i statsforvaltningen. Jeg håber bare ikke at der er en kameramand der følger dem i dén proces. For babyens skyld.

Årh altså :(

Amalie er udenfor pædagogisk rækkevidde
Men hun ved en ting, hvordan hun kan tjene penge. Så naturligvis er vi tvangsindlagt til at følge resten af hendes liv og baby på skærmen, lige meget hvad det indebærer. Så, så længe der er seere så vil vil vi da med 100% se kampen om barnet.

PS: forestil jer et barn (forudsat at det overlever en opvækst med Amalie) opfosteret af Amalie .... omg Amalie den 2. :forvirret2: :nerve: :gisp:
1
Ja! jeg ved det, min tegnsætning er sikkert forkert og der nok nogle stavefejl. Jeg har lært at leve med det, så kan du osse :kram:
Brugeravatar
Shmartiesh
Indlæg: 1919
Tilmeldt: 10. jan 2016, 17:18
Kort karma: 157
Likede indlæg: 3019

Re: Amalies baby

Indlægaf Shmartiesh » 16. maj 2016, 08:19

Minionine skrev:
Lismaens skrev:Jeg tror også at der må være sponsoreret noget. Jeg kan se at der er taget pressefotos blandt alle barnevognene, hvor hun er stadset op hvor man kan se Babysam logoet i baggrunden. Jeg tror bestemt at den tur har været planlagt - blandt andet at barnevognen var valgt på forhånd.
Jeg synes nemlig, at selve episoden hvor hun skulle vælge vogn var så kunstig at se på skærmen, og så gav det hele lidt mere mening, da jeg så det foto - hvor hun faktisk står med sin valgte barnevogn blandt en masse andre i baggrunden.
Babysam har vist også et samarbejde med Odder, så det passer ganske fint.


Ja, de kiggede sjovt nok ikke på andre mærker end Odder :lol2:


Men de nævnte sjovt nok aldrig at det var en Odder vogn. Måske Odder ikke vil lægge navn til... :D
0
Undtagelsen
Indlæg: 2238
Tilmeldt: 17. aug 2015, 17:05
Kort karma: 220
Likede indlæg: 4584

Re: Amalies baby

Indlægaf Undtagelsen » 16. maj 2016, 10:53

Shmartiesh skrev:
Minionine skrev:
Lismaens skrev:Jeg tror også at der må være sponsoreret noget. Jeg kan se at der er taget pressefotos blandt alle barnevognene, hvor hun er stadset op hvor man kan se Babysam logoet i baggrunden. Jeg tror bestemt at den tur har været planlagt - blandt andet at barnevognen var valgt på forhånd.
Jeg synes nemlig, at selve episoden hvor hun skulle vælge vogn var så kunstig at se på skærmen, og så gav det hele lidt mere mening, da jeg så det foto - hvor hun faktisk står med sin valgte barnevogn blandt en masse andre i baggrunden.
Babysam har vist også et samarbejde med Odder, så det passer ganske fint.


Ja, de kiggede sjovt nok ikke på andre mærker end Odder :lol2:


Men de nævnte sjovt nok aldrig at det var en Odder vogn. Måske Odder ikke vil lægge navn til... :D


Det er Babysam, der ejer Odder :)
0
TomKah
Indlæg: 4188
Tilmeldt: 25. aug 2015, 12:57
Kort karma: 311
Likede indlæg: 4307

Re: Amalies baby

Indlægaf TomKah » 18. maj 2016, 09:24

Jeg er målløs. Det eneste jeg har set med Amalie tidligere var programmet om intelligens på DR, men jeg hører Det vi taler om og blev nysgerrig. OMFG - jeg har aldrig nogensinde set noget lignende. Man får næsten indtryk af at det er en rolle hun spiller, så karikeret som hun virker. Jeg blev nødt til at se Luksusfælden med hende og det var det samme indtryk. At det var en rolle. Hvis hun virkelig skylder skattevæsnet alle de penge, hvordan kan hun så stadig leve som hun gør med pels og porsche og en "kæreste" som er venner med champagnefyren. Jeg er gammel og kedelig og fatter ikke en bønne af det her.
1
Brugeravatar
Lull
Indlæg: 1242
Tilmeldt: 1. sep 2015, 18:18
Kort karma: 124
Likede indlæg: 1595

Re: Amalies baby

Indlægaf Lull » 19. maj 2016, 12:17

Så er navnet også på plads
http://ekstrabladet.dk/flash/tv3underho ... de/6088620

Syntes det er lidt synd at det fædrene ophav slet ingen medindflydelse har haft
0
03.05.2017 :lun:
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Amalies baby

Indlægaf HappyPaww » 19. maj 2016, 12:24

Gider ikke at se programmet, men jeg er da positivt overrasket over, at hun giver sin datter et "normalt" navn, og ikke et eller andet "Nellie-Luna Chleopatra"-agtigt.

NB: Pigen skal hedde: Josephine Charlotte Kejser Szigethy :)
1
Brugeravatar
Cordelia222
Indlæg: 223
Tilmeldt: 28. feb 2016, 23:25
Kort karma: 15
Likede indlæg: 257

Re: Amalies baby

Indlægaf Cordelia222 » 19. maj 2016, 14:07

HappyPaww skrev:Gider ikke at se programmet, men jeg er da positivt overrasket over, at hun giver sin datter et "normalt" navn, og ikke et eller andet "Nellie-Luna Chleopatra"-agtigt.

NB: Pigen skal hedde: Josephine Charlotte Kejser Szigethy :)


Det gjorde mig lettet at se, at hun trods alt valgt almindelige navne til sin datter. Frygtede noget meget alternativt / Hollywood inspireret (Rainbow Aurora anyone?) :lol:
0
"Is a dream a lie if it don't come true, or is it something worse?"
At Disney, we mostly do happy endings... :devil:
Single and awesome! - Vil du ændre på singledelen? :genert:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Amalies baby

Indlægaf Juki » 19. maj 2016, 18:09

Er det allerede sidste afsnit? Er det ikke kun det 4. eller sådan noget? :genert:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Amalies baby

Indlægaf Filipai » 19. maj 2016, 18:10

Juki skrev:Er det allerede sidste afsnit? Er det ikke kun det 4. eller sådan noget? :genert:

Der er kun 3 afsnit i alt. Så jeps, det sidste idag, troede også de ville have lavet flere
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Amalies baby

Indlægaf Juki » 19. maj 2016, 18:12

Filipai skrev:
Juki skrev:Er det allerede sidste afsnit? Er det ikke kun det 4. eller sådan noget? :genert:

Der er kun 3 afsnit i alt. Så jeps, det sidste idag, troede også de ville have lavet flere

Fesent.. Med det drama der havde været havde jeg nok valgt at trække programmet tilbage.

Ej, hvor er faderen til barnet en bøv..!
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:

Tilbage til "Film og TV"