Irriterende reklamer

Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 416
Likede indlæg: 5078

Re: Irriterende reklamer

Indlægaf Guilded_Lily » 11. apr 2018, 07:24

TakeAChanceOnMe skrev:Carlsberg reklamen med Mads Mikkelsen der cykler gennem København.
Jeg ved ikke hvorfor, men arg. Måske fordi jeg får lidt hjemve og ellers bare fordi jeg synes den er dum.

Derudover Owen Wilson i reklamerne for Sofology. De er simpelthen røv irriterende og jeg nægter at handle i den butik, baseret på irritationsgraden af reklamerne. Der er 3 forskellige og ALLE versioner af dem bliver vist på én reklamepause. Fuck. Af.

Enig! Den er SÅ noller!
0
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 687
Likede indlæg: 13183

Indlægaf Juki » 11. apr 2018, 15:50

Telias med en motorcyklist hvor forskellige overhaler ham, fx nogle børn på cykel, imens Queens "Don't stop me now" bliver spillet i baggrunden. Budskabet er noget med fri data eller sådan noget :cuss:
1
Forarget kan man altid blive

It's not a phase, mom!
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 348
Likede indlæg: 7457

Indlægaf sigge » 12. apr 2018, 07:44

Juki skrev:Telias med en motorcyklist hvor forskellige overhaler ham, fx nogle børn på cykel, imens Queens "Don't stop me now" bliver spillet i baggrunden. Budskabet er noget med fri data eller sådan noget :cuss:

Jeg synes, reklamen er meget hyggelig - jeg forstår bare ikke budskabet. :genert: Er det ham, der har fri data, eller er det alle de andre? Og hvad har det med hastighed at gøre?
0
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 502
Likede indlæg: 8258

Indlægaf Lemonella » 12. apr 2018, 08:16

sigge skrev:
Juki skrev:Telias med en motorcyklist hvor forskellige overhaler ham, fx nogle børn på cykel, imens Queens "Don't stop me now" bliver spillet i baggrunden. Budskabet er noget med fri data eller sådan noget :cuss:

Jeg synes, reklamen er meget hyggelig - jeg forstår bare ikke budskabet. :genert: Er det ham, der har fri data, eller er det alle de andre? Og hvad har det med hastighed at gøre?

Jeg kan nu også godt lide den. Jeg går ud fra at alle dem der passerer ham, har bedre og højere hastighed, end han har. Det er vel derfor de overhaler ham. :)
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 348
Likede indlæg: 7457

Indlægaf sigge » 12. apr 2018, 08:18

Lemonella skrev:
sigge skrev:

Jeg kan nu også godt lide den. Jeg går ud fra at alle dem der passerer ham, har bedre og højere hastighed, end han har. Det er vel derfor de overhaler ham. :)

Det ville også give mening, hvis det var en reklame for internet med høj hastighed, men den handler netop om fri data, som Juki skriver - det er der, kæden hopper af for mig.
1
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 363
Likede indlæg: 6787

Indlægaf HappyPaww » 12. apr 2018, 08:55

Reklamen for Ronald McDonald huset med den lille syge dreng, der morser med sin far.

Men mest fordi jeg vræler inden for de første 5 sekunder :whine: :genert:
0
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 502
Likede indlæg: 8258

Indlægaf Lemonella » 12. apr 2018, 08:57

sigge skrev:
Lemonella skrev:
sigge skrev:

Det ville også give mening, hvis det var en reklame for internet med høj hastighed, men den handler netop om fri data, som Juki skriver - det er der, kæden hopper af for mig.

Hmm, ja det er da rigtig nok.
Nå de har nok bare villet reklamere for det, så folk måske tror, de kommer forrest i køen til f.eks smser, hvis de har fri data, hvilket de vist ikke gør alligevel. Det er nok de færreste, der tjekker om de rent faktisk har brug for det der fri data.
1
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 788
Likede indlæg: 5178

Indlægaf Bøtte » 12. apr 2018, 13:47

HappyPaww skrev:Reklamen for Ronald McDonald huset med den lille syge dreng, der morser med sin far.

Men mest fordi jeg vræler inden for de første 5 sekunder :whine: :genert:

Jeg skifter konsekvent kanal, når den er der. Jeg kan simpelthen ikke tåle at se den. :trist:
1
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 687
Likede indlæg: 13183

Indlægaf Juki » 13. apr 2018, 21:20

sigge skrev:

Jeg synes også budskabet kommer ud på en mærkelig måde.. Men jeg hader stadig reklamen :D
0
Forarget kan man altid blive

It's not a phase, mom!
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1258
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 12182

Indlægaf 2SHY » 15. apr 2018, 15:30

Manden uden stedsans (Ingo reklame)

Fuck den er åndssvag
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Alkaia
Kort karma: 76
Geografisk sted: Árós
Likede indlæg: 1606

Indlægaf Alkaia » 17. apr 2018, 17:59

Fuck nej, Viaplay... nu må I styre jer! :lol:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
I always dance like no one is watching. :pompom:
Brugeravatar
DenBruneMunk
Kort karma: 17
Likede indlæg: 577

Indlægaf DenBruneMunk » 17. apr 2018, 18:36

Øv, spil.nu har startet en ny omgang dårlige reklamer. De burde simpelthen kåres som årets dårligste reklame indslag, og så deres "100kr" som skal genspilles 50 gange eller lign, det er jo et rent fup nummer de har gang i. Håber ikke ludomaner hopper i der.
0
Brugeravatar
DenBruneMunk
Kort karma: 17
Likede indlæg: 577

Indlægaf DenBruneMunk » 17. apr 2018, 18:38

Alkaia skrev:Fuck nej, Viaplay... nu må I styre jer! :lol:

Pointen? Det er da god service, selvom jeg kun bruger viafree.dk :) Netflix synes jeg ikke giver advarsel om shows som fjernes?
0
Brugeravatar
Alkaia
Kort karma: 76
Geografisk sted: Árós
Likede indlæg: 1606

Indlægaf Alkaia » 17. apr 2018, 18:42

DenBruneMunk skrev:
Alkaia skrev:Fuck nej, Viaplay... nu må I styre jer! :lol:

Pointen? Det er da god service, selvom jeg kun bruger viafree.dk :) Netflix synes jeg ikke giver advarsel om shows som fjernes?

Jeg tager ikke på strandferie for at se tv-serier.

Og jeg bruger heller ikke 5 ud af 14 dage på at se Castle.
0
I always dance like no one is watching. :pompom:
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 727
Likede indlæg: 10304

Indlægaf dgd2007 » 22. apr 2018, 14:29

"Bviddis Airways" ... :gisp:
0

Tilbage til "Film og TV"