Gilmore girls: Spoilertråden

Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 747
Likede indlæg: 6312

Re: Gilmore girls: Spoilertråden

Indlægaf Rapfisk » 27. nov 2016, 14:12

Buffy skrev:Men Logan kan jo ikke være faren, så skulle man jo kunne se hun var gravid, var det ikke i "Summer" de sagde farvel?

Nej, det var i Fall. Summer var den med musicalen :)

Edit: Til gengæld siger Google, at Wookiee'en allerede var i Spring.
0
Buffy
Kort karma: 88
Likede indlæg: 1326

Indlægaf Buffy » 27. nov 2016, 14:41

Rapfisk skrev:
Buffy skrev:Men Logan kan jo ikke være faren, så skulle man jo kunne se hun var gravid, var det ikke i "Summer" de sagde farvel?

Men jeg gider ikke hun får barn med Logan! Jeg hepper på Jess, hun er jo der sniger sig omkring med mændene alligevel.
1
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 747
Likede indlæg: 6312

Indlægaf Rapfisk » 27. nov 2016, 14:45

Buffy skrev:
Rapfisk skrev:

Men jeg gider ikke hun får barn med Logan! Jeg hepper på Jess, hun er jo der sniger sig omkring med mændene alligevel.

:D
0
Buffy

Indlægaf Buffy » 27. nov 2016, 14:49

Rapfisk skrev:
Buffy skrev:
Rapfisk skrev:

:D

Eller hvis det ikke er Jess, så Wookiee'en. Hvis det nu var i sidst på foråret, hun var sammen med ham og hun fortæller det først på efteråret, så er det jo kun gået 3-4 måneder. Det kunne nemt være Wookiee'en. :-D
1
Brugeravatar
Newsugar
Kort karma: 5
Geografisk sted: Esbjerg
Likede indlæg: 52

Indlægaf Newsugar » 27. nov 2016, 20:06

Jeg er lidt skuffet over slutningen, men jeg håber der kommer mere så man finder ud af hvem faren er. Og så hopper jeg på Jess, det var også ret uafklaret at han ikke var ovre hende og det så bare sluttede...
1
Brugeravatar
Joe
Kort karma: 373
Likede indlæg: 5826

Indlægaf Joe » 27. nov 2016, 20:09

Jeg er slet ikke i tvivl om at Logan er faren. Og at Rory nu skal være enlig mor.

Men jeg tror ikke der kommer mere.
1
you did not break me
Brugeravatar
Fräulein L.
Kort karma: 324
Geografisk sted: Sdrbronx
Likede indlæg: 3481

Indlægaf Fräulein L. » 27. nov 2016, 20:19

Jeg synes det var nogle rigtig rigtig gode afsnit.

Alligevel er jeg lidt skuffet. Har lidt svært ved at sætte ord på, synes bare der manglede noget.

Tænker også at Logan er faren. Og tror heller ikke på der kommer mere nu.
0
Jeg står i midten nu!
Buffy

Indlægaf Buffy » 27. nov 2016, 20:20

Jeg tror heller ikke, de fire sidste ord var et oplæg til flere afsnit. Det handler som mange ting i serien om "the cirkel of life" og fra det synspunkt er vel en form for naturlig afslutning. Og i og med at Rory's far aldrig rigtig var vigtig/tilstede i hendes liv, er faren til hendes barn det heller ikke rigtig.
1
Nuttede-Nuser
Kort karma: 74
Likede indlæg: 458

Indlægaf Nuttede-Nuser » 27. nov 2016, 20:20

Jeg synes egentligt at afsnittene er gode. Og har ikke så meget at tilføje end det der er sagt, jeg havde dog håbet at hun var endte sammen med Logan, at han lavede et af sine store romantiske moves, men det må jeg så bare tænke mig til.
Men er jeg den eneste som synes at hele den der "jeg skriver en bog om vores liv" storyline er lidt set før, Dawson lavede en film om deres liv i Dawsons creek, Julian lavede an unkindness of ravens til en serie i One tre Hill og nu skriver Rory en bog.
1
Brugeravatar
Sevii
Kort karma: 83
Likede indlæg: 1188

Indlægaf Sevii » 29. nov 2016, 19:11

Jeg elskede det. Men jeg er måske for subjektiv. Den serie betyder meget for mig. Og jeg havde egentlig ikke så mange forventninger, for netop ikke at blive skuffet. Jeg synes det var så fint, hvad de gjorde med Emilys karakter. Jeg synes det var fint, hvad der skete med Luke og Lorelai.
Og jeg tror ikke det giver en til sæson. Det er jo de fire ord, som Amy vidste skulle være de sidste. Jeg synes det hele giver mening.

Det eneste forfærdelige var den der lange musical..... de tabte mig lidt i sommer episoden, men den sidste episode "Fall".... der var jeg sgu ved at tude op til flere gange... Men måtte lige tage mig sammen, fordi jeg så det med min kæreste.

Alt i alt, jeg er tilfreds. :lun:
3
:banan: :banan:
Muspel
Kort karma: 184
Likede indlæg: 2644

Indlægaf Muspel » 1. dec 2016, 14:59

Jeg var så skuffet. Der skete jo nærmest ingenting! Men ok - sådan var gilmore girls vel også oprindeligt.
Der var ingen spændingskurve i de afsnit.

Det eneste, jeg rigtig morede mig over var lorelais 'Wild' udflugt. Fordi det bare var så fint et billede på det der med at ville finde sig selv ved at gøre noget ekstraordinært - og så viser det sig at være bimlende ordinært. Men ok. Jeg er også stor 'wild' fan. Og har drømt om at gå turen for at få styr på mit liv. :D
2

Tilbage til "Film og TV"