Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf Animi » 2. maj 2017, 20:38

Westworld - shiiiiit den er god! Men okay, jeg er også helt vild med serier/film der handler om AI
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf Wizzze » 2. maj 2017, 21:07

Designated Survivor, en serie man skal passe lidt på med i disse Trump tider, man ender jo med at blive ragende paranoid :lol:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf Annione » 2. maj 2017, 21:39

Matador på Bonanza - det er noget DR kanal (med åndssvagt navn).
0
Brugeravatar
Alphilia
Indlæg: 3433
Tilmeldt: 22. dec 2015, 15:22
Kort karma: 272
Likede indlæg: 3060

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf Alphilia » 2. maj 2017, 21:59

Elementary s4 på Netflix
0
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf LaScrooge » 4. maj 2017, 10:57

Jeg har lige set Big Little Lies. Den er SÅ FED. Desværre troede jeg fra begyndelsen at det ville være en bestemt person der døde, så det sad jeg og ventede på. Jeg ved ikke hvorfor jeg fik den idé, men til andre der overvejer den: MAN VED IKKE HVEM DER DØR.
Jeg elsker den, den er så fin.
Og hvad sker der for titelmelodien og -sekvensen? Som altid kan HBO virkelig finde ud af det. De er så sindssygt gode til at sætte stemning med sekvenserne på en måde, så de bliver en del af værket, i stedet for bare at opridse personer og nøglehændelser. Wow.

Derudover er jeg i gang med Tjenerindens Fortælling på HBO (The Haindmaid´s Tale). Jeg er stor fan af bogen og har læst den mange gange over årene. Indtil videre synes jeg, at filmatiseringen er loyal, med de nødvendige tilpasninger til 2017. Og Elisabeth Moss er fantastisk. Der er 3 afsnit ude indtil nu.

Og må jeg ikke lige, efter anbefaling af Big Little Lies og Elisabeth Moss, anbefale Top of the Lake, som er en af de bedste miniserier jeg har set? Ses på netflix.

Og Westworld. Så første afsnit i går og synes, den er fantastisk. Og hvis man er enig, men ikke har set Battlestar Galactica (genindspilningen), så har man noget til gode.
3
And we both know: I will be delicious
superboa
Indlæg: 1433
Tilmeldt: 14. aug 2015, 22:02
Kort karma: 87
Likede indlæg: 1016

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf superboa » 9. maj 2017, 17:16

Jeg er ved at gense hele Dawsons Creek serien på Viaplay. Ren nostalgi :lun:
2
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf Animi » 10. maj 2017, 19:11

Jeg ser Big Little Lies.
På den ene side synes jeg den er en anelse langsom i optrækket. Men alligevel er den ret medrivende. Og er vild med den måde den er klippet på. Startede i går og er nået til afsnit 6 nu.
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf Animi » 10. maj 2017, 20:19

Nu fik jeg set Big Little Lies færdig. Red fed slutning.
Men jeg er den eneste der ligeså snart man fik at vide at Jane var blevet voldtaget, kunne regne ud at det var Perry der havde gjort det? Det synes jeg var ret tydelig. Jeg var egentlig heller ikke overrasket over at det var ham der døde, den havde jeg set komme. Til gengæld var jeg overrasket over at det var Bonnie der gjorde det.
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf Annione » 11. maj 2017, 18:14

Sense8 sæson 3.

Kors den er god :love:
1
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf ina » 11. maj 2017, 18:17

Animi skrev:Nu fik jeg set Big Little Lies færdig. Red fed slutning.
Men jeg er den eneste der ligeså snart man fik at vide at Jane var blevet voldtaget, kunne regne ud at det var Perry der havde gjort det? Det synes jeg var ret tydelig. Jeg var egentlig heller ikke overrasket over at det var ham der døde, den havde jeg set komme. Til gengæld var jeg overrasket over at det var Bonnie der gjorde det.


Jeg havde regnet intet ud. Var helt i chok under finaleafsnittet. Hvordan regnede du ud at det var Perry?? :gruble:
0
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf Animi » 11. maj 2017, 18:23

ina skrev:
Animi skrev:Nu fik jeg set Big Little Lies færdig. Red fed slutning.
Men jeg er den eneste der ligeså snart man fik at vide at Jane var blevet voldtaget, kunne regne ud at det var Perry der havde gjort det? Det synes jeg var ret tydelig. Jeg var egentlig heller ikke overrasket over at det var ham der døde, den havde jeg set komme. Til gengæld var jeg overrasket over at det var Bonnie der gjorde det.


Jeg havde regnet intet ud. Var helt i chok under finaleafsnittet. Hvordan regnede du ud at det var Perry?? :gruble:


Jane fortalte at voldtægtsmanden pludselig ændrede adfærd og gik fra charmerende til voldelig. Og det passede jo perfekt til Perry, som gik fra at virke charmerende i serien til at være voldelig. Og så er sådanne ting i serier ofte bundet sammen, som chokeffekt :)
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf ina » 11. maj 2017, 18:27

Animi skrev:
ina skrev:
Animi skrev:Nu fik jeg set Big Little Lies færdig. Red fed slutning.
Men jeg er den eneste der ligeså snart man fik at vide at Jane var blevet voldtaget, kunne regne ud at det var Perry der havde gjort det? Det synes jeg var ret tydelig. Jeg var egentlig heller ikke overrasket over at det var ham der døde, den havde jeg set komme. Til gengæld var jeg overrasket over at det var Bonnie der gjorde det.


Jeg havde regnet intet ud. Var helt i chok under finaleafsnittet. Hvordan regnede du ud at det var Perry?? :gruble:


Jane fortalte at voldtægtsmanden pludselig ændrede adfærd og gik fra charmerende til voldelig. Og det passede jo perfekt til Perry, som gik fra at virke charmerende i serien til at være voldelig. Og så er sådanne ting i serier ofte bundet sammen, som chokeffekt :)


Sådan noget opfanger jeg slet ikke. :lol: Men godt set.
1
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21756

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf Pandesteg » 12. maj 2017, 21:08

De første tre afsnit af Santa Clarita Diet på Netflix. Den er nu meget sjov :)
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf Annione » 13. maj 2017, 07:03

Sidste afsnit af sidste sæson Sense8. Og nu skal jeg bare væbne mig med tålmodighed, de ved jo ikke engang hvornår 3. sæson kommer :whine:

Og nu har jeg så en ting for Max Riemelt. Suk.
0
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf Annione » 13. maj 2017, 07:33

Crookshanks skrev:
Annione skrev:Sidste afsnit af sidste sæson Sense8. Og nu skal jeg bare væbne mig med tålmodighed, de ved jo ikke engang hvornår 3. sæson kommer :whine:

Og nu har jeg så en ting for Max Riemelt. Suk.


Såvidt jeg ved har de ikke officielt udmeldt endnu at den kommer. Det er en af de dyreste serier der kører fordi de filmer på så mange steder, så vi må håbe at de vil blive ved med at poste penge i den.

Tror nu nok at der kommer en sæson 3 for jeg har læst at de har forsøgt at forlænge kontrakterne på de forskellige skuespillere, så mon ikke vi kan se frem til den.

Det bliver desværre nok ikke foreløbigt. Der gik jo næsten 2 år mellem sæson 1 og 2


I know. Så må man jo bare se den mange gange, så den virker mere populær :-D

Og nej, de viste jo ikke engang OM sæson 2 kom.

Jeg tror også mange giver for hurtigt på på den serie. Afsnit 1-3 ER forvirrende, men når man så forstår konceptet... Jeg var solgt! For mig er den helt oppe i Top 5 med GOT og SATC.
0

Tilbage til "Film og TV"