Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Brugeravatar
.Magic.
Indlæg: 10233
Tilmeldt: 27. apr 2021, 17:44
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 18394

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf .Magic. » 13. apr 2024, 16:40

Rullegardinia skrev:Det 'virkelige' Squid Games. Jeg er virkelig fascineret

Hvor kan man se den?
0
Brugeravatar
.Magic.
Indlæg: 10233
Tilmeldt: 27. apr 2021, 17:44
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 18394

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf .Magic. » 13. apr 2024, 16:41

Med kniven for struben på Viaplay.
Jeg forstår ikke at man ringer efter hjælp og så alligevel bare gør som man synes.
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15720
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1645
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21130

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf 2SHY » 13. apr 2024, 16:45

.Magic. skrev:
Rullegardinia skrev:Det 'virkelige' Squid Games. Jeg er virkelig fascineret

Hvor kan man se den?

Den er på Netflix
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Kasper
Indlæg: 286
Tilmeldt: 1. sep 2015, 21:50
Kort karma: 73
Likede indlæg: 847

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf Kasper » 13. apr 2024, 22:25

Jeg er to afsnit inde i Fallout-serien, og shit hvor er det vildt at se det univers i serieformat. Det er virkelig vellykket, og jeg kan godt forstå at internettet geeker fuldstændig ud over den. Mørk, gakket, post-apokalyptisk og ret splattet.

Fallout01.jpg

Fallout02.jpg

Fallout04.jpg

Fallout05.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4906
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 553
Likede indlæg: 8840

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf Skorstenen » 14. apr 2024, 05:06

Miraklet i Gullspång. Den er interessant og tager et par uventede drejninger. Se den på DR appen.
1
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11703
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 922
Likede indlæg: 18873

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf PaleSeptember » 15. apr 2024, 17:29

Jeg ledte efter en serie med en masse afsnit, som jeg kunne se alene, så jeg er endt med at sætte Good Witch på. Totalt karikerede personer og meget forudsigelig, men på den anden side også meget hyggelig og kræver ikke nogen hjerneaktivitet.
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4906
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 553
Likede indlæg: 8840

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf Skorstenen » 15. apr 2024, 17:34

PaleSeptember skrev:Jeg ledte efter en serie med en masse afsnit, som jeg kunne se alene, så jeg er endt med at sætte Good Witch på. Totalt karikerede personer og meget forudsigelig, men på den anden side også meget hyggelig og kræver ikke nogen hjerneaktivitet.

Lige præcis. Rart i fx stressede perioder at have noget totalt feel good at se. I samme kategori er Virgin River bvis du vil se mere
0
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11703
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 922
Likede indlæg: 18873

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf PaleSeptember » 15. apr 2024, 17:37

Skorstenen skrev:
PaleSeptember skrev:Jeg ledte efter en serie med en masse afsnit, som jeg kunne se alene, så jeg er endt med at sætte Good Witch på. Totalt karikerede personer og meget forudsigelig, men på den anden side også meget hyggelig og kræver ikke nogen hjerneaktivitet.

Lige præcis. Rart i fx stressede perioder at have noget totalt feel good at se. I samme kategori er Virgin River bvis du vil se mere


Jeg plejer at se Gilmore Girls, når jeg trænger til den slags. Good Witch slår ikke GG, men det er et udmærket alternativ, så må vi se, hvor længe jeg kan holde interessen.
Tak for tip om Virgin River.
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4906
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 553
Likede indlæg: 8840

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf Skorstenen » 15. apr 2024, 17:41

PaleSeptember skrev:
Skorstenen skrev:
PaleSeptember skrev:Jeg ledte efter en serie med en masse afsnit, som jeg kunne se alene, så jeg er endt med at sætte Good Witch på. Totalt karikerede personer og meget forudsigelig, men på den anden side også meget hyggelig og kræver ikke nogen hjerneaktivitet.

Lige præcis. Rart i fx stressede perioder at have noget totalt feel good at se. I samme kategori er Virgin River bvis du vil se mere


Jeg plejer at se Gilmore Girls, når jeg trænger til den slags. Good Witch slår ikke GG, men det er et udmærket alternativ, så må vi se, hvor længe jeg kan holde interessen.
Tak for tip om Virgin River.

Jeg så netop GG i de 3 mdr min mand var indlagt :lol:
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24648
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3203
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36858

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf Daine » 15. apr 2024, 19:11

Jeg har lige købt adgang til Netflix for første gang. Fik et tip om, at Hwarang kan ses derinde, hvis man skifter sproget til engelsk og det passede sørme - playpilot har den ellers som ‘ikke tilgængelig’. Super fedt, så den skal jeg bruge min ferie på at se.

Er der ellers noget (måske udover The Christmas Chronicles) som er værd at se på Netflix? Jeg kan se de har The Office (den amerikanske, går jeg ud fra), er den værd at se i dag?
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16294
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32555

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf icelady » 16. apr 2024, 20:31

Conrad Moldens "Hyggelicious" show fra 2023 på Youtube. :D
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14992
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1190
Likede indlæg: 25233

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf sigge » 17. apr 2024, 05:56

Daine skrev:Jeg har lige købt adgang til Netflix for første gang. Fik et tip om, at Hwarang kan ses derinde, hvis man skifter sproget til engelsk og det passede sørme - playpilot har den ellers som ‘ikke tilgængelig’. Super fedt, så den skal jeg bruge min ferie på at se.

Er der ellers noget (måske udover The Christmas Chronicles) som er værd at se på Netflix? Jeg kan se de har The Office (den amerikanske, går jeg ud fra), er den værd at se i dag?


Jeg forsøgte at se The Office, fordi min søster er vild med den. Men efter 2 afsnit var jeg bare irriteret og ikke underholdt. Min søster mente, at så blev jeg nok ikke fanget af den, for humoren er meget den samme hele vejen igennem. Så jeg vil sige: Giv den er forsøg med 2-3 afsnit.

Har du set Emily in Paris og Bridgerton? Modern Family ligger vist også på Netflix.
1
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24648
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3203
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36858

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf Daine » 17. apr 2024, 06:27

sigge skrev:
Daine skrev:Jeg har lige købt adgang til Netflix for første gang. Fik et tip om, at Hwarang kan ses derinde, hvis man skifter sproget til engelsk og det passede sørme - playpilot har den ellers som ‘ikke tilgængelig’. Super fedt, så den skal jeg bruge min ferie på at se.

Er der ellers noget (måske udover The Christmas Chronicles) som er værd at se på Netflix? Jeg kan se de har The Office (den amerikanske, går jeg ud fra), er den værd at se i dag?


Jeg forsøgte at se The Office, fordi min søster er vild med den. Men efter 2 afsnit var jeg bare irriteret og ikke underholdt. Min søster mente, at så blev jeg nok ikke fanget af den, for humoren er meget den samme hele vejen igennem. Så jeg vil sige: Giv den er forsøg med 2-3 afsnit.

Har du set Emily in Paris og Bridgerton? Modern Family ligger vist også på Netflix.

Nope, det har jeg ikke, men sætte dem på min Watchlist, så må jeg se hvor meget jeg når. Emily in Paris lyder som noget for mig :)

Jeg prøver at give The Office et skud og så se om jeg bliver fanget, når jeg er færdig med Hwarang.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9870
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1863
Likede indlæg: 9593

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf Spjaerten » 17. apr 2024, 08:49

Daine skrev:Jeg har lige købt adgang til Netflix for første gang. Fik et tip om, at Hwarang kan ses derinde, hvis man skifter sproget til engelsk og det passede sørme - playpilot har den ellers som ‘ikke tilgængelig’. Super fedt, så den skal jeg bruge min ferie på at se.

Er der ellers noget (måske udover The Christmas Chronicles) som er værd at se på Netflix? Jeg kan se de har The Office (den amerikanske, går jeg ud fra), er den værd at se i dag?

The crown måske
2
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
.Magic.
Indlæg: 10233
Tilmeldt: 27. apr 2021, 17:44
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 18394

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf .Magic. » 18. apr 2024, 07:27

Talk to me på Viaplay. Bedre end forventet :-)
0

Tilbage til "Film og TV"