Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf Viskelæder » 27. jan 2019, 10:34

Jeg har sidst set: The Ted Bundy Tapes, The Office og True Detective.
0
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf FormerlyKnownAs » 27. jan 2019, 10:35

Har også lige set “Abducted...” det er naturligvis ganske ganske trist. Men også virkelig crazy. Jeg ved egentlig ikke hvordan jeg skal sætte ord på det
0
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4891
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 552
Likede indlæg: 8819

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf Skorstenen » 27. jan 2019, 10:54

FormerlyKnownAs skrev:Har også lige set “Abducted...” det er naturligvis ganske ganske trist. Men også virkelig crazy. Jeg ved egentlig ikke hvordan jeg skal sætte ord på det


Hva fuck havde de forældre gang i?
0
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf FormerlyKnownAs » 27. jan 2019, 11:17

Skorstenen skrev:
FormerlyKnownAs skrev:Har også lige set “Abducted...” det er naturligvis ganske ganske trist. Men også virkelig crazy. Jeg ved egentlig ikke hvordan jeg skal sætte ord på det


Hva fuck havde de forældre gang i?


Det er helt skørt. Det minder mig om de af mine venner da vi var 13-16 år som gav lov til alt og bare sagde cool corona når de kom hjem med en suspekt type. “Hvis vi forbyder noget gør de det jo alligevel”...jo bevares, meeeeeen
0
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf FormerlyKnownAs » 27. jan 2019, 11:48

Rosa Espinosa skrev:
FormerlyKnownAs skrev:Har også lige set “Abducted...” det er naturligvis ganske ganske trist. Men også virkelig crazy. Jeg ved egentlig ikke hvordan jeg skal sætte ord på det


Forældrene skulle have haft en fængselstraf. Kan godt være han var manipulerende, men de forældre var dybt inkompetente.


Ej men hende moderen...Wtf altså?!
0
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf FormerlyKnownAs » 27. jan 2019, 11:54

Rosa Espinosa skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
Rosa Espinosa skrev:
FormerlyKnownAs skrev:Har også lige set “Abducted...” det er naturligvis ganske ganske trist. Men også virkelig crazy. Jeg ved egentlig ikke hvordan jeg skal sætte ord på det


Forældrene skulle have haft en fængselstraf. Kan godt være han var manipulerende, men de forældre var dybt inkompetente.


Ej men hende moderen...Wtf altså?!


Hun var tydeligvis stadig meget betaget af ham og havde lys i øjnene når hun talte om ham :puke:


Det gik ikke helt op for mig hvor troende de var? Altså det han fik bildt datteren ind var jo helt crazy. Tænker st hvis man er vant til at være meget troende, så giver det mening for mig at hun falder for det. Og også moderen ift at være top naiv og meget påvirkelig. Undskyld hvis nogle troende føler sig ramt, men altså...hvis man er vant til at være meget troende og blindt følge er ord, så tænker jeg at det nok er en stor årsag.
1
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf FormerlyKnownAs » 27. jan 2019, 12:32

Rosa Espinosa skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
Rosa Espinosa skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
Rosa Espinosa skrev:
FormerlyKnownAs skrev:Har også lige set “Abducted...” det er naturligvis ganske ganske trist. Men også virkelig crazy. Jeg ved egentlig ikke hvordan jeg skal sætte ord på det


Forældrene skulle have haft en fængselstraf. Kan godt være han var manipulerende, men de forældre var dybt inkompetente.


Ej men hende moderen...Wtf altså?!


Hun var tydeligvis stadig meget betaget af ham og havde lys i øjnene når hun talte om ham :puke:


Det gik ikke helt op for mig hvor troende de var? Altså det han fik bildt datteren ind var jo helt crazy. Tænker st hvis man er vant til at være meget troende, så giver det mening for mig at hun falder for det. Og også moderen ift at være top naiv og meget påvirkelig. Undskyld hvis nogle troende føler sig ramt, men altså...hvis man er vant til at være meget troende og blindt følge er ord, så tænker jeg at det nok er en stor årsag.


De var mormoner, så de var i hvert fald troende. Tror også at faderen havde mere med "B" at gøre, end de ville indrømme, hvilket jeg tror var en stor årsag til, at de så igennem fingrene med så mange ting. De ville ikke have at folk fandt ud af, at faderen var biseksuel/homoseksuel. Tror også at deres ægteskab var fyldt med kærlighed for hinanden, bare ikke som mand og kone, hvilket gjorde det lettere for konen at falde for "B".

Selv ikke Hollywood kunne have skabt en mere WTF historie end denne. Det er grotesk og er stadig sur på forældrene :lol:


Hæ! Jeg tænkte faktisk at det ville passe fint med min teori hvis dd var mormoner og være ret typisk for området og typerne. Jeg fattede ikke det med homoseksuel, var han det eller hvordan? Hørte det kun i samtalen det til sidst på tlf mellem mor og B. Jeg tror faktisk også at de som familie var ganske glade og tilfreds og med stor kærlighed til hinanden.
0
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11594
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 914
Likede indlæg: 18649

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf PaleSeptember » 28. jan 2019, 16:43

Vi har også set Ted Bundy Tapes. Jeg vidste ikke så meget om ham i forvejen, men det var lidt skræmmende, at jeg sad og blev helt betaget af, hvor pæn og charmerende han kunne være. Klammo stodder!

Jeg har ikke set dem endnu, men har lige opdaget, at der er kommet ny sæson af Grimm, så den skal jeg helt sikkert se!
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
Honningprut
Indlæg: 980
Tilmeldt: 7. sep 2015, 10:17
Kort karma: 143
Likede indlæg: 1906

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf Honningprut » 28. jan 2019, 16:49

Vi så filmen om Johnny Cash forleden. Den var virkelig smuk.
0
Jeg sætter nutids-r som det passer mig :fløjt: :slem:
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55895
Kontakt:

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf Ado » 28. jan 2019, 16:55

PaleSeptember skrev:Vi har også set Ted Bundy Tapes. Jeg vidste ikke så meget om ham i forvejen, men det var lidt skræmmende, at jeg sad og blev helt betaget af, hvor pæn og charmerende han kunne være. Klammo stodder!


Det samme her. Jeg har set en del andre dokumentarer om ham gennem årene, men jeg sidder alligevel hver gang og tænker: Hold kæft, hvor var det spild af pæn og klog mand, at han viste sig at være så ubeskrivelig vanvittig.

Jeg har senest set en del afsnit af Master Chef Australien. Og uh-uh, i aften starter den danske. Glæder mig!
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf Krølle » 28. jan 2019, 18:03

Rosa Espinosa skrev:Polar. Var en elendig film, men kunne godt lide Mads Mikkelsen i den.


Dmitra skrev:Polar.

Ganske overdrevet som den slags actionfilm ofte er, men jeg var ganske underholdt da den først kom i gang.


Jeg elskede den! :-D

...men hey; jeg er også en sucker for gennemførte universer. Det er ikke fordi plottet i sig selv er banebrydende om end jeg synes, slutningen er et elegant twist. Det er mere helheden og evnen til at overføre det oprindelige univers til film, der fænger mig.
0
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11594
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 914
Likede indlæg: 18649

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf PaleSeptember » 28. jan 2019, 18:58

Nu har vi også set Abducted in plain sight - altid godt med inspiration herinde fra.
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf Krølle » 28. jan 2019, 19:10

Dmitra skrev:
Krølle skrev:
Rosa Espinosa skrev:Polar. Var en elendig film, men kunne godt lide Mads Mikkelsen i den.


Dmitra skrev:Polar.

Ganske overdrevet som den slags actionfilm ofte er, men jeg var ganske underholdt da den først kom i gang.


Jeg elskede den! :-D

...men hey; jeg er også en sucker for gennemførte universer. Det er ikke fordi plottet i sig selv er banebrydende om end jeg synes, slutningen er et elegant twist. Det er mere helheden og evnen til at overføre det oprindelige univers til film, der fænger mig.


Det var ret syret med universerne, det kolde omkring MM både i USA og Hviderusland og alle farvene der var i skurkenes univers. Det var ret gennemført.
Jeg kunne også godt lide den, ja gud var den overdrevet, men for mig fik jeg det der rush actionfilm kan give mig, og det formåede den. Og jeg kunne godt finde på at se den igen.


Hvis man ser den som en “rigtig” film, kan jeg se, hvorfor man evt tænker “WTF?!” - for mig er universet og crazyness det bærende element, så jeg kunne også sagtens finde på at se den igen.
0
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55895
Kontakt:

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf Ado » 28. jan 2019, 20:10

Masterchef Danmark. Jeg elsker det! :love:
1
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3057

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf Thestral » 29. jan 2019, 15:36

Polar.
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..

Tilbage til "Film og TV"