Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Brugeravatar
Contrast
Indlæg: 2069
Tilmeldt: 21. jan 2016, 18:24
Kort karma: 208
Likede indlæg: 6082

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf Contrast » 9. jan 2019, 17:41

Mi55y skrev:Er you en tøseserie, eller skal jeg prøve at lokke kæresten til at se den med mig?


Nej, det vil jeg ikke sige den er :) Den er mere thriller agtig, så synes sagtens man kan se den som par.
1
Inge Færch Schott
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28057

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf FormerlyKnownAs » 9. jan 2019, 17:45

Trappestige skrev:Modern Family. De kunne godt bare have sparet den seneste sæson væk. Nu vil de gudhjælpemig også lave endnu en sæson, selvom denne skulle have været den sidste.


Ja den her sæson hvor nogen dør og nogen bliver gravid er godt nok fesen.
0
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf DenBruneMunk » 9. jan 2019, 21:57

Contrast skrev:Jeg slugte også You råt. Den er fantastisk! Især hovedpersonen er virkelig godt spillet og fortalt. Kan godt lide den slags serier som den og Dexter.

Øv, det er godt nok hård at komme igennem, tænk at der findes mænd derude som måske tænker som ham Joe ;( Stalkers må være fandens opfindelse. Karen er dog det bedste som sker i serien, og gør det hele lidt mere normalt?

Ved stadig ikke hvor jeg står, enten hader jeg denne serie, eller så er jeg dybt involveret og fanget af at se ham komme i spjældet, og venter stadig på det :)

Dexter, der er ingen sammenligning der.
0
Brugeravatar
Contrast
Indlæg: 2069
Tilmeldt: 21. jan 2016, 18:24
Kort karma: 208
Likede indlæg: 6082

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf Contrast » 9. jan 2019, 22:43

DenBruneMunk skrev:
Contrast skrev:Jeg slugte også You råt. Den er fantastisk! Især hovedpersonen er virkelig godt spillet og fortalt. Kan godt lide den slags serier som den og Dexter.

Øv, det er godt nok hård at komme igennem, tænk at der findes mænd derude som måske tænker som ham Joe ;( Stalkers må være fandens opfindelse. Karen er dog det bedste som sker i serien, og gør det hele lidt mere normalt?

Ved stadig ikke hvor jeg står, enten hader jeg denne serie, eller så er jeg dybt involveret og fanget af at se ham komme i spjældet, og venter stadig på det :)

Dexter, der er ingen sammenligning der.


Jo, det er der. :)

Men ja, det er fedt den ambivalens man har over for Joe, det med at han skræmmer, samtidig med at han også er dragende.
0
Inge Færch Schott
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf DenBruneMunk » 10. jan 2019, 08:52

Contrast skrev:
DenBruneMunk skrev:
Contrast skrev:Jeg slugte også You råt. Den er fantastisk! Især hovedpersonen er virkelig godt spillet og fortalt. Kan godt lide den slags serier som den og Dexter.

Øv, det er godt nok hård at komme igennem, tænk at der findes mænd derude som måske tænker som ham Joe ;( Stalkers må være fandens opfindelse. Karen er dog det bedste som sker i serien, og gør det hele lidt mere normalt?

Ved stadig ikke hvor jeg står, enten hader jeg denne serie, eller så er jeg dybt involveret og fanget af at se ham komme i spjældet, og venter stadig på det :)

Dexter, der er ingen sammenligning der.


Jo, det er der. :)

Men ja, det er fedt den ambivalens man har over for Joe, det med at han skræmmer, samtidig med at han også er dragende.

Selvom du mener der er, så vil det være spændende at høre hvor du finder en stalker med mord tendenser og stort ego, i en anden mand og hans frels jorden for mordere og kriminelle. Den ene vil dræbe for kærlighed , den anden for at befri os fra at skulle have mordere imellem os?

Måske ikke tråden for det emne :) Men jeg synes nu mere Dexter ville være manden som fik taget hånd om Joe der, så kan man dårligt sammenligne dem, bare fordi der er Dexter's far som opdrager, og en vildtfremmed som mener manden skal lære mere om sig selv og så forsøger at lege far for teenageren?
Anyways, nu er den set, og jo, må nok hellere konkludere den var fængslende på den hårde måde, selvom man hadede hovedpersonen i serien.
0
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2673
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6970

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf Ladysparrow » 10. jan 2019, 14:05

Så special afsnittet med Ellen D - det var en halvtam omgang.
0
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf Stitch » 10. jan 2019, 14:21

Jeg er gået i gang med Lucifer på Netflix. Den er ret god. Klart anbefalelsesværdig.
2
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf Animi » 10. jan 2019, 14:25

Det jeg er så vild med ved "You", det er, at de personer, der rent faktisk lurede Joe's sande personligheder, selv er så skide usympatiske, at jeg nogle gang fandt mig selv i at heppe på Joe og så var sådan lidt "Wait... what?" over mig selv :lol:
4
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf LaScrooge » 10. jan 2019, 15:01

Top of the Lake, anden sæson på HBO. Stadig fucking fantastisk.
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Yossarian
Indlæg: 481
Tilmeldt: 25. nov 2015, 16:21
Kort karma: 23
Likede indlæg: 922

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf Yossarian » 11. jan 2019, 16:47

Oprettede mig på TV2 Play for at kunne se Lykke-Per, og jeg synes den er fremragende. Virkelig en vellykket filmatisering.
0
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf zembra1986 » 12. jan 2019, 11:52

Vores livs ferie - Sød og underholdende film.

Så længe jeg lever - Den var okay, men ikke mere end det. Jeg er så heller ikke John Mogensen fan.

Begge så jeg på viaplay.
0
Brugeravatar
Fru Himmelblå
Indlæg: 2911
Tilmeldt: 20. dec 2015, 16:58
Kort karma: 275
Likede indlæg: 8233

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf Fru Himmelblå » 12. jan 2019, 13:49

Goodfellas for første gang. Den var god :-)
0
Vir prudens non contra ventum mingit
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5886
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14685

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 12. jan 2019, 17:27

Sex Education på Netflix.
0
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21755

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf Pandesteg » 12. jan 2019, 18:32

American Horror Story - hotel. På Netflix. Jeg elsker den serie, de finder virkelig på de klammeste ting. Manden måtte stå og holde øje med mig, da jeg skulle over i skuret og sige godnat til kattene, ellers turde jeg ikke. :genert:
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf LaScrooge » 13. jan 2019, 08:15

TakeAChanceOnMe skrev:Sex Education på Netflix.


Den ser jeg også og jeg er ret begejstret. Den er tilpas feel-good, har sjove sekvenser, karaktererne er rimelig facetterede selvom de selvfølgelig er genre-typiske, den foregår et meget smukt sted, hvilket har en beroligende, positiv effekt på mig og så er Gillian Andersson (Scully) med og jeg ELSKER hende.
1
And we both know: I will be delicious

Tilbage til "Film og TV"