Gift ved første blik, igen igen

fisken80
Indlæg: 22342
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1133
Likede indlæg: 52574

Re: Gift ved første blik, igen igen

Indlægaf fisken80 » 20. sep 2018, 06:46

Kattefjæs skrev:Ej altså, nu troede Carsten lige at han havde scoret jackpot, og så har de kraftedeme matchet ham med en dame som er i stykker :rulle:


Hvad har han sagt? jeg er simpelthen så nysgerrig.
0
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Gift ved første blik, igen igen

Indlægaf Stitch » 20. sep 2018, 06:47

Ej! Jeg glemte at se det igår. Pis.
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Bergen
Indlæg: 7309
Tilmeldt: 23. jun 2018, 05:25
Kort karma: 469
Likede indlæg: 11939

Re: Gift ved første blik, igen igen

Indlægaf Bergen » 20. sep 2018, 07:13

Stitch skrev:Ej! Jeg glemte at se det igår. Pis.


Det ligger på DRs hjemmeside.
2
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13002
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55901
Kontakt:

Re: Gift ved første blik, igen igen

Indlægaf Ado » 20. sep 2018, 09:28

Carsten virker SÅ uintelligent rent menneskeligt/socialt. Det er som om han kun kan begå sig i sin egen lille bobleverden. Hold kæft, han er en primat!
Det er da så meget bitterhed fra hans side, fordi hun har afvist ham i sengen.

Kathrine og manden er vidunderlige.
5
Donna Martin Graduates!
ajnaM
Indlæg: 10022
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1057
Likede indlæg: 27374

Re: Gift ved første blik, igen igen

Indlægaf ajnaM » 20. sep 2018, 09:39

Ado skrev:Carsten virker SÅ uintelligent rent menneskeligt/socialt. Det er som om han kun kan begå sig i sin egen lille bobleverden. Hold kæft, han er en primat!
Det er da så meget bitterhed fra hans side, fordi hun har afvist ham i sengen.

Kathrine og manden er vidunderlige.


Så langt vil jeg ikke gå. :genert: Men HUN er! Og han virker utroligt nok til at forstå noget af det, hun siger. Det er jo en klassiker, den med at man ikke har tiltrækningen på plads, og den ene har flere følelser end den anden - og det her er første gang, jeg ser det håndteret så fornuftigt.

Om der så kommer noget positivt ud af det i sidste ende, det kan jeg personligt tvivle på. Men jeg er jo så også utroligt stor tilhænger af, at den fysiske tiltrækning er bærer for (begyndelsen af) et forhold.
3
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13002
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55901
Kontakt:

Re: Gift ved første blik, igen igen

Indlægaf Ado » 20. sep 2018, 09:50

Carsten datter er aktiv på Ekstra Bladets Facebookside. :D
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13002
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55901
Kontakt:

Re: Gift ved første blik, igen igen

Indlægaf Ado » 20. sep 2018, 09:58

Hvor smart er det lige, at hun som datter går sådan i selvsving? Jeg kan sagtens forstå hun finder det ubehageligt at hendes far får tur af fremmede mennesker, men at skrive sådan om Eva på de sociale medier er godt nok nok for meget.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13002
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55901
Kontakt:

Re: Gift ved første blik, igen igen

Indlægaf Ado » 20. sep 2018, 10:05

Evas datter er i gang på BT's Facebookside...
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5085
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 503
Likede indlæg: 9838

Re: Gift ved første blik, igen igen

Indlægaf Tilly » 20. sep 2018, 10:10

Man kan da vist godt konstatere at Carstens datter er fars pige :lol: Der er INGEN der skal sige noget dårligt om ham...

Jeg tænker det bedste for hende ville være at lade være med at læse folks kommentarer om hendes far, hun får jo intet godt ud af det....
2
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5085
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 503
Likede indlæg: 9838

Re: Gift ved første blik, igen igen

Indlægaf Tilly » 20. sep 2018, 10:18

Ytrer de døtre sig i øvrigt ikke lige lovligt meget? Jeg ved godt at Carsten sagde at han ikke ville mere i afsnittet fra i går, men de er jo ikke “officielt” gået ud af programmet endnu, og man kunne jo se i klippet for næste uge at de også skal være med der. Så spoiler de ikke lige lovligt meget med deres kommentarer? Jeg gad godt vide hvad DR synes om deres udtalelser...
4
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Gift ved første blik, igen igen

Indlægaf Kattefjæs » 20. sep 2018, 10:50

Tilly skrev:Man kan da vist godt konstatere at Carstens datter er fars pige :lol: Der er INGEN der skal sige noget dårligt om ham...

Jeg tænker det bedste for hende ville være at lade være med at læse folks kommentarer om hendes far, hun får jo intet godt ud af det....


Aeblet falder vist ikke saa langt fra stammen her.... Der er noget med emotionel modenhed som ikke helt er faldet paa plads der.

Og altsaa, fair nok hvis de bliver sat sammen og de ikke er et match, det er jo en del af gamet at der er risiko for det, men ligefrem at blive saa sur og opfoere sig saa grimt overfor et andet menneske pga. det? Det er sgu da for langt ude.
4
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Gift ved første blik, igen igen

Indlægaf Wizzze » 20. sep 2018, 11:03

Altså det har jo været ret tydeligt fra første afsnit, hvad Carstens prioriteter og ønsker med deltagelsen har været, og da han ikke har fået disse indfriet, så er han blevet mopset og tvær.
Men DR må også tage sin del af skylden, det er et utrolig dårligt match de har foretaget. Vi kan reelt ikke se andet grundlag, end at de er nogenlunde jævnaldrende, og så mistænker man at DR har været mere optaget af, at det ikke kun har været unge par som deltog, end at finde et godt match for deltagerne :gruble:
3
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4382
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 487
Likede indlæg: 10735

Re: Gift ved første blik, igen igen

Indlægaf BlueBunny » 20. sep 2018, 11:06

Jeg synes egentlig i er lidt hårde ved Carsten. De virker helt OFF som par. Han har sat nogle krav og får noget andet. Det er ret unfair.
Ikke alle kan håndtere handikap og sygdom. Han har en klar blokade og havde meldt det ud til matchmakerne.

Jeg synes det er urimeligt at han på sine bryllupsdage skal forholde sig til så mange dealbreakere. Hvis tingene var opstået senere så var det måske noget andet.
3
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4382
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 487
Likede indlæg: 10735

Re: Gift ved første blik, igen igen

Indlægaf BlueBunny » 20. sep 2018, 11:10

Ham eksperten siger det egentlig meget klart. Carsten har fået et chok og derfor trækker han sig ind i sig selv og lukker af.
Andre (vi) kan mene hvad vi vil, men hvordan man agerer i en choktilstand er jo forskelligt. Og at matchmakerne sætter ham i den situationen er underligt.

Disclaimer: JEG synes hendes gigt er småting. Men det er jobirrelevant. Det er Carsten som skal være hendes mand.
2
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Gift ved første blik, igen igen

Indlægaf Planten » 20. sep 2018, 11:15

ajnaM skrev:
Ado skrev:Carsten virker SÅ uintelligent rent menneskeligt/socialt. Det er som om han kun kan begå sig i sin egen lille bobleverden. Hold kæft, han er en primat!
Det er da så meget bitterhed fra hans side, fordi hun har afvist ham i sengen.

Kathrine og manden er vidunderlige.


Så langt vil jeg ikke gå. :genert: Men HUN er! Og han virker utroligt nok til at forstå noget af det, hun siger. Det er jo en klassiker, den med at man ikke har tiltrækningen på plads, og den ene har flere følelser end den anden - og det her er første gang, jeg ser det håndteret så fornuftigt.

Om der så kommer noget positivt ud af det i sidste ende, det kan jeg personligt tvivle på. Men jeg er jo så også utroligt stor tilhænger af, at den fysiske tiltrækning er bærer for (begyndelsen af) et forhold.

Jeg kan nu godt lide dem begge. Han aner ikke, hvordan han skal være i et forhold - han siger jo selv, at han kun har været på første date(s). Jeg kan rigtig godt lide, at de snakker og tager til efterretning.

Plus, det var sjovt at se hende, når nu han holder igen med komplimenterne - så må hun give sig selv dem :D Jeg kan lide dem.
4

Tilbage til "Film og TV"