Gift ved første blik, igen igen

Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Gift ved første blik, igen igen

Indlægaf Bøtte » 17. okt 2018, 20:09

zembra1986 skrev:Jeg gad godt vide hvor Katrine og Michael har bosat sig? hvis de da bor sammen.

Jeg bor nemlig i Silkeborg ligesom Katrine, så hvis de bor her, vil jeg da lige holde lidt øje med dem ude i byen (lød det creepy?) :D :genert:


Synes ligemeget læste et sted, at Michael er flyttet ind hos Katrine :)
1
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Gift ved første blik, igen igen

Indlægaf Kattefjæs » 17. okt 2018, 20:11

Nå men Ronnie har prioriteterne i orden :lol:
0
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Gift ved første blik, igen igen

Indlægaf zembra1986 » 17. okt 2018, 20:12

Bøtte skrev:
zembra1986 skrev:Jeg gad godt vide hvor Katrine og Michael har bosat sig? hvis de da bor sammen.

Jeg bor nemlig i Silkeborg ligesom Katrine, så hvis de bor her, vil jeg da lige holde lidt øje med dem ude i byen (lød det creepy?) :D :genert:


Synes ligemeget læste et sted, at Michael er flyttet ind hos Katrine :)


Så må jeg se om jeg støder på dem :) Skal nok rapportere hvis jeg ser dem :D
1
godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12974

Re: Gift ved første blik, igen igen

Indlægaf godtnavn » 17. okt 2018, 21:30

Mon ikke modviljen mod et kompromis med hunden bundede i at han allerede der vidste at deres forhold ikke ville holde? Jeg mener at hvis han var dybt forelsket i hende og troede på en fremtiden sammen så var der nok større chance for at han var til at tale med omkring hunden. I det hele taget tror jeg de mindede lidt for meget om hinanden og de begge havde brug for noget andet.

Jeg synes som jer andre det var irriterende der blev brugt så meget tid på Carsten og Eva (og det overrasker mig at Carsten har kunne finde en kæreste, måske fordi at programmerne endnu ikke var sendt?) jeg forstår ikke de ikke bare blev skåret ud af programmet efter bryllupsrejsen.

Michael og Katrine var søde, og jeg synes ikke der var meget tvivl om de ville blive sammen, kun lige i de første par afsnit, men allerede der var de gode til at snakke om tingene og dermed så det lyst ud. Jeg synes virkelig de er godt matchet og har fundet det de mangler i hinanden. Selvom det er lidt for pladderromantisk til mig ting som "frieret" da de skulle beslutte sig, så passer det jo til dem, og det synes jeg er så fint!

Vanessa og mand har jeg hele tiden fundet lidt kedelige, omend ganske søde, det er tydeligt at hun er rigtig glad for ham. Og selvom hun synes hans spørgsmål kan være belastende tror jeg også det er sundt for hende at sætte lidt flere ord på tingene, så jeg tror egentlig det har været rigtig gavnligt for processen.

Nogen der ved hvor nyt det der "3 måneder senere" er? Altså er det lige nu eller for noget tid siden?
0
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14723
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19075

Re: Gift ved første blik, igen igen

Indlægaf Flora » 17. okt 2018, 21:44

godtnavn skrev:Mon ikke modviljen mod et kompromis med hunden bundede i at han allerede der vidste at deres forhold ikke ville holde? Jeg mener at hvis han var dybt forelsket i hende og troede på en fremtiden sammen så var der nok større chance for at han var til at tale med omkring hunden. I det hele taget tror jeg de mindede lidt for meget om hinanden og de begge havde brug for noget andet.

Jeg synes som jer andre det var irriterende der blev brugt så meget tid på Carsten og Eva (og det overrasker mig at Carsten har kunne finde en kæreste, måske fordi at programmerne endnu ikke var sendt?) jeg forstår ikke de ikke bare blev skåret ud af programmet efter bryllupsrejsen.

Michael og Katrine var søde, og jeg synes ikke der var meget tvivl om de ville blive sammen, kun lige i de første par afsnit, men allerede der var de gode til at snakke om tingene og dermed så det lyst ud. Jeg synes virkelig de er godt matchet og har fundet det de mangler i hinanden. Selvom det er lidt for pladderromantisk til mig ting som "frieret" da de skulle beslutte sig, så passer det jo til dem, og det synes jeg er så fint!

Vanessa og mand har jeg hele tiden fundet lidt kedelige, omend ganske søde, det er tydeligt at hun er rigtig glad for ham. Og selvom hun synes hans spørgsmål kan være belastende tror jeg også det er sundt for hende at sætte lidt flere ord på tingene, så jeg tror egentlig det har været rigtig gavnligt for processen.

Nogen der ved hvor nyt det der "3 måneder senere" er? Altså er det lige nu eller for noget tid siden?


Det blev vist optaget i maj måned, så det må være godt 4 måneder siden, at eksperimentet sluttede.
0
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: Gift ved første blik, igen igen

Indlægaf FormerlyKnownAs » 18. okt 2018, 03:42

Hvad laver Stefan egentlig? Altså jeg går udfra at han er uden abejde i hvert fald under optagelserne, men tænker hvad han er uddannet som?
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Gift ved første blik, igen igen

Indlægaf Bøtte » 18. okt 2018, 03:51

FormerlyKnownAs skrev:Hvad laver Stefan egentlig? Altså jeg går udfra at han er uden abejde i hvert fald under optagelserne, men tænker hvad han er uddannet som?


Han er pædagogisk assistent.
1
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Gift ved første blik, igen igen

Indlægaf Wizzze » 18. okt 2018, 03:54

FormerlyKnownAs skrev:Hvad laver Stefan egentlig? Altså jeg går udfra at han er uden abejde i hvert fald under optagelserne, men tænker hvad han er uddannet som?


Pædagogisk Assistent, ifølge linket
https://www.bt.dk/film-og-tv/her-er-de- ... erste-blik
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: Gift ved første blik, igen igen

Indlægaf FormerlyKnownAs » 18. okt 2018, 04:12

Bøtte skrev:
FormerlyKnownAs skrev:Hvad laver Stefan egentlig? Altså jeg går udfra at han er uden abejde i hvert fald under optagelserne, men tænker hvad han er uddannet som?


Han er pædagogisk assistent.



Wizzze skrev:
FormerlyKnownAs skrev:Hvad laver Stefan egentlig? Altså jeg går udfra at han er uden abejde i hvert fald under optagelserne, men tænker hvad han er uddannet som?


Pædagogisk Assistent, ifølge linket
https://www.bt.dk/film-og-tv/her-er-de- ... erste-blik


Skægt, tænkte også at det var noget i den retning.
0
Brugeravatar
Shmartiesh
Indlæg: 1919
Tilmeldt: 10. jan 2016, 17:18
Kort karma: 157
Likede indlæg: 3019

Re: Gift ved første blik, igen igen

Indlægaf Shmartiesh » 18. okt 2018, 05:36

Ej jeg ville få pip af Stefan... Så står hun og pakker tøj, og ind kommer han og spørger til hendes ydmyghed.. Jow jow!!!
4
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55892
Kontakt:

Re: Gift ved første blik, igen igen

Indlægaf Ado » 18. okt 2018, 06:35

Stefan og Vanessa er noget af det kæreste. Ej, jeg er helt vild med dem. Og ja, han virker stille og meget eftertænksom, men samtidig også som et virkelig oprigtigt og varmt menneske med hovedet i orden. Hvor er det dejligt, at de stadig er sammen.
Michael og Katrine har været et klart match lige fra starten. De er simpelthen så klumpedumpenuttede.
5
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 438
Likede indlæg: 5664

Re: Gift ved første blik, igen igen

Indlægaf DenBlødeJyde » 18. okt 2018, 08:41

Som Michael så fint siger, så er de ikke perfekte, men perfekte sammen. Det tror jeg er meget rigtigt.
At begge par har fundet nogen, hvor ligheder og forskelligheder komplimenterer hinanden og er med til at styrke relationen.
2
Brugeravatar
Shmartiesh
Indlæg: 1919
Tilmeldt: 10. jan 2016, 17:18
Kort karma: 157
Likede indlæg: 3019

Re: Gift ved første blik, igen igen

Indlægaf Shmartiesh » 18. okt 2018, 09:21

Mistermor skrev:
Shmartiesh skrev:Ej jeg ville få pip af Stefan... Så står hun og pakker tøj, og ind kommer han og spørger til hendes ydmyghed.. Jow jow!!!


Hvis det fungerer lidt lige som i landmand søger kærlighed, bliver deltagerne somme tider bedt om at tale om et eller andet specifikt. Jeg tænker ikke, at parrene i udsendelsen bliver filmet fra morgen til aften. Jeg synes slet ikke, det så naturligt ud...... Så jeg tror altså ikke, det er hans "skyld" nødvendigvis.

Det ville give god mening, for det så virkelig påtaget ud.
1
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Gift ved første blik, igen igen

Indlægaf HappyPaww » 18. okt 2018, 09:26

Michael og Kathrine har startet en blog :)

http://michaelogkathrine.dk/2018/10/17/ ... -er-vi-nu/
2
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55892
Kontakt:

Re: Gift ved første blik, igen igen

Indlægaf Ado » 18. okt 2018, 09:35

HappyPaww skrev:Michael og Kathrine har startet en blog :)

http://michaelogkathrine.dk/2018/10/17/ ... -er-vi-nu/

De beskriver sig selv som "Vinderne af Gift ved første blik". :D
6
Donna Martin Graduates!

Tilbage til "Film og TV"