Gift ved første blik, igen igen

Brugeravatar
Lucia
Kort karma: 49
Likede indlæg: 1287

Re: Gift ved første blik, igen igen

Indlægaf Lucia » 17. okt 2018, 19:07

Bøtte skrev:
Lucia skrev:Synes virkelig det lød på det Vanessa sad og sagde i parken, at hun måske ville sige nej.

Tror det bliver klippet sådan/de bliver spurgt sådan.
Kan huske det fra tidligere sæsoner.

Det har du sikkert ret i. Der skal vel også være bare lidt spænding, der skal udløses til sidst for at gøre det mere interessant tv.
0
Sorenspige
Kort karma: 374
Likede indlæg: 2126

Indlægaf Sorenspige » 17. okt 2018, 19:33

Jeg kan godt lide både Stefan og Michael som mandetyper. De virker rolige, oprigtige og omsorgsfulde.
6
Brugeravatar
Kattefjæs
Kort karma: 213
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 3459

Indlægaf Kattefjæs » 17. okt 2018, 19:34

Jeg kan godt forstå at man holder af sin hund. Men hvis hunden er stor og lugter, så er det altså forståeligt at man ikke gider samsovning....! :badr:

Men jeg er også vant til at dyr ikke må være i møblerne (altså andet end deres egne senge).
1
Brugeravatar
Lathyrus
Kort karma: 71
Likede indlæg: 1755

Indlægaf Lathyrus » 17. okt 2018, 19:59

Hvor dejligt at både Stefan/Vanessa og Katrine/Michael stadig var sammen 3 mrd efter :lun:

Og Ronnie fandt sig en hundepasser som kæreste :lol: det må da også være det helt rigtige, når hunden betyder så meget at han hellere skubbede Cecilie ud af soveværelset end hunden.
0
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 2908
Likede indlæg: 18709

Indlægaf Wizzze » 17. okt 2018, 20:01

Vi var mest overraskede over Stefan og Vanessa, troede faktisk at Stefan ville blive for meget med alt hans føleri. Men det er da positivt at begge par stadig er sammen her flere måneder efter. Synes at i de tidligere sæsoner, har dem der har sagt ja til præsten, gået fra hinanden i månederne efter? :gruble:
0
Do as I say! :whip:
zembra1986
Kort karma: 174
Likede indlæg: 3056

Indlægaf zembra1986 » 17. okt 2018, 20:06

Jeg gad godt vide hvor Katrine og Michael har bosat sig? hvis de da bor sammen.

Jeg bor nemlig i Silkeborg ligesom Katrine, så hvis de bor her, vil jeg da lige holde lidt øje med dem ude i byen (lød det creepy?) :D :genert:
Senest rettet af zembra1986 17. okt 2018, 20:07, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Kattefjæs

Indlægaf Kattefjæs » 17. okt 2018, 20:06

Nåååååh Michael. :love:
1
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 873
Likede indlæg: 6092

Indlægaf Bøtte » 17. okt 2018, 20:09

zembra1986 skrev:Jeg gad godt vide hvor Katrine og Michael har bosat sig? hvis de da bor sammen.

Jeg bor nemlig i Silkeborg ligesom Katrine, så hvis de bor her, vil jeg da lige holde lidt øje med dem ude i byen (lød det creepy?) :D :genert:

Synes ligemeget læste et sted, at Michael er flyttet ind hos Katrine :)
1
Brugeravatar
Kattefjæs

Indlægaf Kattefjæs » 17. okt 2018, 20:11

Nå men Ronnie har prioriteterne i orden :lol:
0
zembra1986
Kort karma: 174
Likede indlæg: 3056

Indlægaf zembra1986 » 17. okt 2018, 20:12

Bøtte skrev:
zembra1986 skrev:Jeg gad godt vide hvor Katrine og Michael har bosat sig? hvis de da bor sammen.

Synes ligemeget læste et sted, at Michael er flyttet ind hos Katrine :)

Så må jeg se om jeg støder på dem :) Skal nok rapportere hvis jeg ser dem :D
1
godtnavn
Kort karma: 473
Likede indlæg: 3977

Indlægaf godtnavn » 17. okt 2018, 21:30

Mon ikke modviljen mod et kompromis med hunden bundede i at han allerede der vidste at deres forhold ikke ville holde? Jeg mener at hvis han var dybt forelsket i hende og troede på en fremtiden sammen så var der nok større chance for at han var til at tale med omkring hunden. I det hele taget tror jeg de mindede lidt for meget om hinanden og de begge havde brug for noget andet.

Jeg synes som jer andre det var irriterende der blev brugt så meget tid på Carsten og Eva (og det overrasker mig at Carsten har kunne finde en kæreste, måske fordi at programmerne endnu ikke var sendt?) jeg forstår ikke de ikke bare blev skåret ud af programmet efter bryllupsrejsen.

Michael og Katrine var søde, og jeg synes ikke der var meget tvivl om de ville blive sammen, kun lige i de første par afsnit, men allerede der var de gode til at snakke om tingene og dermed så det lyst ud. Jeg synes virkelig de er godt matchet og har fundet det de mangler i hinanden. Selvom det er lidt for pladderromantisk til mig ting som "frieret" da de skulle beslutte sig, så passer det jo til dem, og det synes jeg er så fint!

Vanessa og mand har jeg hele tiden fundet lidt kedelige, omend ganske søde, det er tydeligt at hun er rigtig glad for ham. Og selvom hun synes hans spørgsmål kan være belastende tror jeg også det er sundt for hende at sætte lidt flere ord på tingene, så jeg tror egentlig det har været rigtig gavnligt for processen.

Nogen der ved hvor nyt det der "3 måneder senere" er? Altså er det lige nu eller for noget tid siden?
0
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 537
Likede indlæg: 11923

Indlægaf Flora » 17. okt 2018, 21:44

godtnavn skrev:Mon ikke modviljen mod et kompromis med hunden bundede i at han allerede der vidste at deres forhold ikke ville holde? Jeg mener at hvis han var dybt forelsket i hende og troede på en fremtiden sammen så var der nok større chance for at han var til at tale med omkring hunden. I det hele taget tror jeg de mindede lidt for meget om hinanden og de begge havde brug for noget andet.

Jeg synes som jer andre det var irriterende der blev brugt så meget tid på Carsten og Eva (og det overrasker mig at Carsten har kunne finde en kæreste, måske fordi at programmerne endnu ikke var sendt?) jeg forstår ikke de ikke bare blev skåret ud af programmet efter bryllupsrejsen.

Michael og Katrine var søde, og jeg synes ikke der var meget tvivl om de ville blive sammen, kun lige i de første par afsnit, men allerede der var de gode til at snakke om tingene og dermed så det lyst ud. Jeg synes virkelig de er godt matchet og har fundet det de mangler i hinanden. Selvom det er lidt for pladderromantisk til mig ting som "frieret" da de skulle beslutte sig, så passer det jo til dem, og det synes jeg er så fint!

Vanessa og mand har jeg hele tiden fundet lidt kedelige, omend ganske søde, det er tydeligt at hun er rigtig glad for ham. Og selvom hun synes hans spørgsmål kan være belastende tror jeg også det er sundt for hende at sætte lidt flere ord på tingene, så jeg tror egentlig det har været rigtig gavnligt for processen.

Nogen der ved hvor nyt det der "3 måneder senere" er? Altså er det lige nu eller for noget tid siden?

Det blev vist optaget i maj måned, så det må være godt 4 måneder siden, at eksperimentet sluttede.
0
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Kort karma: 651
Likede indlæg: 4810

Indlægaf FormerlyKnownAs » 18. okt 2018, 03:42

Hvad laver Stefan egentlig? Altså jeg går udfra at han er uden abejde i hvert fald under optagelserne, men tænker hvad han er uddannet som?
0
/Dullen
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 873
Likede indlæg: 6092

Indlægaf Bøtte » 18. okt 2018, 03:51

FormerlyKnownAs skrev:Hvad laver Stefan egentlig? Altså jeg går udfra at han er uden abejde i hvert fald under optagelserne, men tænker hvad han er uddannet som?

Han er pædagogisk assistent.
1
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 2908
Likede indlæg: 18709

Indlægaf Wizzze » 18. okt 2018, 03:54

FormerlyKnownAs skrev:Hvad laver Stefan egentlig? Altså jeg går udfra at han er uden abejde i hvert fald under optagelserne, men tænker hvad han er uddannet som?

Pædagogisk Assistent, ifølge linket
https://www.bt.dk/film-og-tv/her-er-de- ... erste-blik
1
Do as I say! :whip:

Tilbage til "Film og TV"