Gift ved første blik, igen igen

Brugeravatar
englishchannel
Kort karma: 191
Likede indlæg: 2737

Re: Gift ved første blik, igen igen

Indlægaf englishchannel » 4. okt 2018, 13:53

Dirtylittledevil skrev:
englishchannel skrev:Kathrine minder mig lidt om Camilla fra sidste (?) sæson. De er begge kvinder, der har datet mænd, de syntes var lækre og interessante, men hvor disse mænd enten ikke ville committe til dem eller behandlede dem dårligt. Nu vil de så finde en ordentlig mand, men kæmper med tiltrækningen, fordi de bliver sat sammen med nogle fyre, der ikke er så lækre og/eller interessante som dem, de plejer at date og som i begges tilfælde har tilmeldt sig, fordi de har det svært med kvinder. Og selvom det godt kan være, at det på papiret er et godt match, mangler den grundlæggende tiltrækning fra hendes side (mens han bare er glad for endelig at have fået en dame på krogen). Og så fokuserer hun på hans skæg eller at han skal give færre komplimenter, fordi hun ikke kan lide at indrømme overfor sig selv, at han bare ikke er et ligeså godt catch i hendes øjne som de sædvanlige mænd, hun dater.

Var Camilla hende der blev gift med Nicolas?

Jep!

Billede
0
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 1386
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 16483
Kontakt:

Indlægaf Ado » 4. okt 2018, 13:53

Stefan er da noget af det mest følsomme og oprigtige. Kathrine og Michael er vidunderlige. Det samme er Vanessa. Jeg tror på de to par.

Jeg læste en artikel på BT, hvor Carsten udtaler sig om det dårlige match. "Jeg må indrømme, da jeg fik at vide, hvor syg hun egentlig var, så var der ikke mere fra min side" - "Hvis det havde været et rigtig godt match, så havde vi fundet ud af det. Det handler ikke om rygning eller sex, det handler om hele produktet Eva".

Charming.
14
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1418
Likede indlæg: 24158

Indlægaf Dirtylittledevil » 4. okt 2018, 14:16

englishchannel skrev:
Jep!

Ah ja, jeg kan godt se sammenligningen mht typerne. Camilla var hele vejen igennem sådan lidt lunken og bed sig fast i diverse småting som hans skæg og at han ikke var en "surfer-dude".
0
Overdrivelse er en million gange værre end underdrivelse.
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 809
Likede indlæg: 4770

Indlægaf Planten » 4. okt 2018, 14:18

englishchannel skrev:
Dirtylittledevil skrev:
englishchannel skrev:Kathrine minder mig lidt om Camilla fra sidste (?) sæson. De er begge kvinder, der har datet mænd, de syntes var lækre og interessante, men hvor disse mænd enten ikke ville committe til dem eller behandlede dem dårligt. Nu vil de så finde en ordentlig mand, men kæmper med tiltrækningen, fordi de bliver sat sammen med nogle fyre, der ikke er så lækre og/eller interessante som dem, de plejer at date og som i begges tilfælde har tilmeldt sig, fordi de har det svært med kvinder. Og selvom det godt kan være, at det på papiret er et godt match, mangler den grundlæggende tiltrækning fra hendes side (mens han bare er glad for endelig at have fået en dame på krogen). Og så fokuserer hun på hans skæg eller at han skal give færre komplimenter, fordi hun ikke kan lide at indrømme overfor sig selv, at han bare ikke er et ligeså godt catch i hendes øjne som de sædvanlige mænd, hun dater.

Var Camilla hende der blev gift med Nicolas?

Jep!

Billede

Åh Nicolas! :love:
0
Brugeravatar
Zonta
Kort karma: 194
Likede indlæg: 1857

Indlægaf Zonta » 4. okt 2018, 14:59

Jeg synes både Cecilie og hendes kollegaer er lidt nogle røvhuller på stranden. Det er sgu ikke nemt at være den udefrakommende og så sætte sig igennem og sige "Hallo, må jeg også lige være med?" - der bør de se, at han er udenfor og "invitere" ham med i deres snak.

Men Vanessa og Stefan er søde og jeg var så glad for at høre Kathrine sige, at hun kan mærke, at hun ændrer sig :love:
11
zembra1986
Kort karma: 165
Likede indlæg: 2831

Indlægaf zembra1986 » 4. okt 2018, 19:09

Ado skrev:Stefan er da noget af det mest følsomme og oprigtige. Kathrine og Michael er vidunderlige. Det samme er Vanessa. Jeg tror på de to par.

Jeg læste en artikel på BT, hvor Carsten udtaler sig om det dårlige match. "Jeg må indrømme, da jeg fik at vide, hvor syg hun egentlig var, så var der ikke mere fra min side" - "Hvis det havde været et rigtig godt match, så havde vi fundet ud af det. Det handler ikke om rygning eller sex, det handler om hele produktet Eva".

Charming.

PRODUKTET Eva??!! :nerve:

KÆFT! han er nederen :tie:
4
zembra1986
Kort karma: 165
Likede indlæg: 2831

Indlægaf zembra1986 » 4. okt 2018, 19:12

Tror også på Vanessa og Stefan og faktisk også på Kathrine og Michael. Kunne sagtens se Kathrine falde lige så stille for Michael, og de virker bare så "in-sync" :love:
3
Brugeravatar
Kalimsofie
Kort karma: 95
Likede indlæg: 1981

Indlægaf Kalimsofie » 5. okt 2018, 00:57

Jeg er helt vild med, at Vanessa endelig i afsnit 6 har lært at sige Stefan. I stedet for Stæffan. Så er der altså grobund for god kærlighed :lun: :lun:
5
FormerlyKnownAs
Kort karma: 458
Likede indlæg: 3364

Indlægaf FormerlyKnownAs » 5. okt 2018, 01:36

Jeg fik endelig set det fra start i går.

Jeg synes egentlig ikke Carsten er så slem som han gøres til herinde eller i medierne. Jeg forventede et eller andet mega klamt liderligt handdyr med klamme tøhø kommentarer hele tiden. Det synes jeg egentlig ikke han er. Ja forhudsjoke var plat og latterlig. Men jeg synes nu ikke at det er sådan at han nærmest tørhumper Eva som jeg fik indtryk af udfra kommenterer her og der. Hans kommentar om det samlede produkt var bare uheldig, han har meldt sig til noget og forventet at få noget der matcher og taler så om det i en overført betydning. Om han sagde pakke eller produkt mente han nok det samme. Han har haft nogle rimelig faste ting han ikke gad og det fik han så alligevel. Jeg ville også hve det stramt med en ryger, for slet ikke at tale om en ryger med astma.

Eva synes jeg er ret selvretfærdig på mange måder og trækker helt vildt offerkortet. Hun forventer at han lytter, men hun lytter overhovedet ikke til hvad han siger. Han blamer ikke hende, men produktionen. Hun synes de ting han fravælger på er småting, det er det ikke for ham. Jeg forstår slet ikke at hun ville gide bo sammen med en mand i 3-4 uger bare for at gennemføre når nu han ikke vil.

Jeg synes egentlig at det er respektfulde at melde ud at at der er nogle essentielle ting der ikke matcher og så stopper legen her, fremfor at gøre det surt for alle i 5 uger og udsætte sig selv for at fremstå som et usympatisk fjols. Det er Carsten jo inden grad blevet må man sige.

Ronnie og Cecilie. Ingen af dem er mine typer i livsstil, humor osv. Men det er jo lige meget. Ronnie prøver virkelig og Cecilie synes jeg er en røv med ører. Alt er galt med ham, intet med hende. Hun drager ikke omsorg for ham, hans følelser og behov. Og den der forleden med at sidde med ryggen til ham og ekskludere ham, pyha, Jeg forstår godt at han køre sin vej. Hun vil have en bad boy som styrer det hele og så han hun brokke sig bagefter over hvor lavt han behandlede hende. Det er Ronnie ikke, han er sød og rar og hensynsfuld.

Vanessa og Stefan. Han virker meget meget stille ift hende og jeg tænker lidt om hun kommer til at mangle lidt modstand? Jeg synes at det var fint at hun bad om time-out og det var fedt st se hvor glad hun var for at se ham igen. Jeg troede lidt at set modsatte ville ske. Jeg håber på dem, men er i tvivl om han mangler lidt umph ift hende.

Katrine og Michael. Bum bum. Jeg ved det ikke. Kan ikke rigtig forholde mig obejektivt til Michael fordi jeg får lidt klaustrofobi af typen der omklamrer lidt for meget. Men det er fint at hun siger fra og at de kan tale om det og nå hinanden på den måde. Jeg tror ikke helt på det i længden, jeg tror hun mangler lidt mere end det han er og kan give. Noget mere kant.
8
/Dullen
Brugeravatar
BlueBunny
Kort karma: 174
Likede indlæg: 3396

Indlægaf BlueBunny » 5. okt 2018, 06:02

FormerlyKnownAs skrev:Jeg fik endelig set det fra start i går.

Jeg synes egentlig ikke Carsten er så slem som han gøres til herinde eller i medierne. Jeg forventede et eller andet mega klamt liderligt handdyr med klamme tøhø kommentarer hele tiden. Det synes jeg egentlig ikke han er. Ja forhudsjoke var plat og latterlig. Men jeg synes nu ikke at det er sådan at han nærmest tørhumper Eva som jeg fik indtryk af udfra kommenterer her og der. Hans kommentar om det samlede produkt var bare uheldig, han har meldt sig til noget og forventet at få noget der matcher og taler så om det i en overført betydning. Om han sagde pakke eller produkt mente han nok det samme. Han har haft nogle rimelig faste ting han ikke gad og det fik han så alligevel. Jeg ville også hve det stramt med en ryger, for slet ikke at tale om en ryger med astma.

Eva synes jeg er ret selvretfærdig på mange måder og trækker helt vildt offerkortet. Hun forventer at han lytter, men hun lytter overhovedet ikke til hvad han siger. Han blamer ikke hende, men produktionen. Hun synes de ting han fravælger på er småting, det er det ikke for ham. Jeg forstår slet ikke at hun ville gide bo sammen med en mand i 3-4 uger bare for at gennemføre når nu han ikke vil.

Jeg synes egentlig at det er respektfulde at melde ud at at der er nogle essentielle ting der ikke matcher og så stopper legen her, fremfor at gøre det surt for alle i 5 uger og udsætte sig selv for at fremstå som et usympatisk fjols. Det er Carsten jo inden grad blevet må man sige.

Ronnie og Cecilie. Ingen af dem er mine typer i livsstil, humor osv. Men det er jo lige meget. Ronnie prøver virkelig og Cecilie synes jeg er en røv med ører. Alt er galt med ham, intet med hende. Hun drager ikke omsorg for ham, hans følelser og behov. Og den der forleden med at sidde med ryggen til ham og ekskludere ham, pyha, Jeg forstår godt at han køre sin vej. Hun vil have en bad boy som styrer det hele og så han hun brokke sig bagefter over hvor lavt han behandlede hende. Det er Ronnie ikke, han er sød og rar og hensynsfuld.

Vanessa og Stefan. Han virker meget meget stille ift hende og jeg tænker lidt om hun kommer til at mangle lidt modstand? Jeg synes at det var fint at hun bad om time-out og det var fedt st se hvor glad hun var for at se ham igen. Jeg troede lidt at set modsatte ville ske. Jeg håber på dem, men er i tvivl om han mangler lidt umph ift hende.

Katrine og Michael. Bum bum. Jeg ved det ikke. Kan ikke rigtig forholde mig obejektivt til Michael fordi jeg får lidt klaustrofobi af typen der omklamrer lidt for meget. Men det er fint at hun siger fra og at de kan tale om det og nå hinanden på den måde. Jeg tror ikke helt på det i længden, jeg tror hun mangler lidt mere end det han er og kan give. Noget mere kant.

Hvad skal vi med eksperter på TV når de findes lige her på debatten :gogo: :lol:
6
FormerlyKnownAs
Kort karma: 458
Likede indlæg: 3364

Indlægaf FormerlyKnownAs » 5. okt 2018, 06:04

BlueBunny skrev:
FormerlyKnownAs skrev:Jeg fik endelig set det fra start i går.

Hvad skal vi med eksperter på TV når de findes lige her på debatten :gogo: :lol:

Tv kan bare ringe, så skal jeg nok stille op som ekspert. Mod honorar naturligvis. Så er jeg fri for at spilde min visdom på pøblen herinde med kun likes som løn. Det kan man jo ikke købe fyldte chokolader for.
15
/Dullen
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 624
Likede indlæg: 11846

Indlægaf Animi » 5. okt 2018, 07:04

Årh Nicolas :love: Måtte lige Google ham, og han har fået en kæreste. Godt for ham, øv for mig!
3
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
ajnaM
Kort karma: 297
Likede indlæg: 6224

Indlægaf ajnaM » 5. okt 2018, 11:16

Amen.

Og jeg forstår dem i øvrigt SÅ godt. Jeg vil vove at påstå, at det er udgangspunktet, at jeg skal synes, en mand er lækker og interessant, før det giver mening at date ham.
0
Jacobsen81
Kort karma: 24
Likede indlæg: 497

Indlægaf Jacobsen81 » 5. okt 2018, 11:21

Ado skrev:Stefan er da noget af det mest følsomme og oprigtige. Kathrine og Michael er vidunderlige. Det samme er Vanessa. Jeg tror på de to par.

Charming.

:badr:
0
Brugeravatar
catnip
Kort karma: 61
Likede indlæg: 1758

Indlægaf catnip » 5. okt 2018, 13:04

Jeg synes Kathrine og Michael virker meget mere harmoniske som par en Camilla og Nicholas, men jeg kan ikke helt gennemskue om Kathrine vitterligt er ved at falde lidt for Michael, eller om hun prøver at overbevise sig selvom at hun gør det...
3

Tilbage til "Film og TV"