Hvad ser du lige nu? Interwebs edition

Brugeravatar
lulu-p
Indlæg: 1778
Tilmeldt: 20. aug 2015, 08:05
Kort karma: 105
Likede indlæg: 2237

Re: Hvad ser du lige nu? Interwebs edition

Indlægaf lulu-p » 6. jun 2017, 10:55

Jeg er i gang med 5. sæson af House of Cards. Den irriterer mig, han slipper for let fra tingene..men jeg er selvfølgelig også kun halvvejs igennem sæsonen.
0
... Look to the light, Leland, find the light. Into the light, Leland, into the
light. Into the light, Leland... into the light... Don't be afraid. ...
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1682
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 288
Likede indlæg: 3215

Re: Hvad ser du lige nu? Interwebs edition

Indlægaf klumphen » 6. jun 2017, 16:34

American Gods.
0
Brugeravatar
Frk. L
Indlæg: 2533
Tilmeldt: 12. aug 2015, 15:12
Kort karma: 342
Geografisk sted: Sdrbronx
Likede indlæg: 3916

Re: Hvad ser du lige nu? Interwebs edition

Indlægaf Frk. L » 28. jun 2017, 19:07

Har lige set det allersidste afsnit af Pretty Little Liars. Og er faktisk rigtig godt tilfreds. På samme tid, sidder jeg dog tilbage med en følelse af, ikke rigtig at fatte noget som helst! Synes simpelthen der har være så utrolig mange løse ender gennem hele serien, at jeg har opgivet at følge med. Så der er en masse jeg stadig overhovedet ikke har styr på. Tænker jeg bliver nødt til at gense alle afsnit på et eller andet tidspunkt. Ved bare ikke helt om jeg orker det :D
2
Jeg står i midten nu!
Brugeravatar
Metsen
Indlæg: 254
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:31
Kort karma: 23
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 184

Re: Hvad ser du lige nu? Interwebs edition

Indlægaf Metsen » 28. jun 2017, 20:19

Jeg var kommet ret meget bagud med Criminal Minds og mangler lige det sidste afsnit nu. Den er altså kommet stærkt igen, synes jeg! :klap:
0
Brugeravatar
Metsen
Indlæg: 254
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:31
Kort karma: 23
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 184

Re: Hvad ser du lige nu? Interwebs edition

Indlægaf Metsen » 28. jun 2017, 20:21

Fräulein L. skrev:Har lige set det allersidste afsnit af Pretty Little Liars. Og er faktisk rigtig godt tilfreds. På samme tid, sidder jeg dog tilbage med en følelse af, ikke rigtig at fatte noget som helst! Synes simpelthen der har være så utrolig mange løse ender gennem hele serien, at jeg har opgivet at følge med. Så der er en masse jeg stadig overhovedet ikke har styr på. Tænker jeg bliver nødt til at gense alle afsnit på et eller andet tidspunkt. Ved bare ikke helt om jeg orker det :D


Jeg gik lidt kold i den lidt inde i sæson 7, men har en plan om at den skal ses færdig. Jeg SKAL altså vide, hvad den slutter med! :lol:
1
Brugeravatar
Frk. L
Indlæg: 2533
Tilmeldt: 12. aug 2015, 15:12
Kort karma: 342
Geografisk sted: Sdrbronx
Likede indlæg: 3916

Re: Hvad ser du lige nu? Interwebs edition

Indlægaf Frk. L » 28. jun 2017, 20:37

Metsen skrev:
Fräulein L. skrev:Har lige set det allersidste afsnit af Pretty Little Liars. Og er faktisk rigtig godt tilfreds. På samme tid, sidder jeg dog tilbage med en følelse af, ikke rigtig at fatte noget som helst! Synes simpelthen der har være så utrolig mange løse ender gennem hele serien, at jeg har opgivet at følge med. Så der er en masse jeg stadig overhovedet ikke har styr på. Tænker jeg bliver nødt til at gense alle afsnit på et eller andet tidspunkt. Ved bare ikke helt om jeg orker det :D


Jeg gik lidt kold i den lidt inde i sæson 7, men har en plan om at den skal ses færdig. Jeg SKAL altså vide, hvad den slutter med! :lol:


Jeg gik vist kold allerede for et par sæsoner siden, sikkert derfor jeg fatter minus nu, for jeg har vist ikke rigtig fulgt ordentlig med :lol: men jeg VILLE bare vide hvem A var, og have svar på nogle af alle de mange spørgsmål, så jeg holdt ud.....
1
Jeg står i midten nu!

Tilbage til "Film og TV"