De Unge Mødre

Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: De Unge Mødre

Indlægaf Juki » 12. mar 2018, 14:28

Fillie skrev:
Juki skrev:
Fillie skrev:Har I set NL’s nye navn? :8:

Det tror jeg ikke. Hun hed noget med Ellen en overgang, men hendes idéer, meninger og udseende har skiftet for hver gang jeg er stødt på hende.

For noget tid siden skulle hun til frisør. Nogle dage efter var hun kronraget.. :gruble:


Hun har været i banken i dag og betalt for navneændring. Hun bærer fremover det smukke navn Princess Natascha Ellen Linea Kaup. :ad!:

Respekt. Det navn skal hun nok komme langt i livet med uden at fortryde sit valg :tie:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: De Unge Mødre

Indlægaf Fillie » 12. mar 2018, 14:41

Juki skrev:
Fillie skrev:
Juki skrev:
Fillie skrev:Har I set NL’s nye navn? :8:

Det tror jeg ikke. Hun hed noget med Ellen en overgang, men hendes idéer, meninger og udseende har skiftet for hver gang jeg er stødt på hende.

For noget tid siden skulle hun til frisør. Nogle dage efter var hun kronraget.. :gruble:


Hun har været i banken i dag og betalt for navneændring. Hun bærer fremover det smukke navn Princess Natascha Ellen Linea Kaup. :ad!:

Respekt. Det navn skal hun nok komme langt i livet med uden at fortryde sit valg :tie:


Ja, især efter hun har kronraget sig og formentlig får et par tatoveringer i hovedet; det er da det eneste, hun mangler.
0
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: De Unge Mødre

Indlægaf Juki » 12. mar 2018, 15:26

Fillie skrev:
Juki skrev:
Fillie skrev:
Juki skrev:
Fillie skrev:Har I set NL’s nye navn? :8:

Det tror jeg ikke. Hun hed noget med Ellen en overgang, men hendes idéer, meninger og udseende har skiftet for hver gang jeg er stødt på hende.

For noget tid siden skulle hun til frisør. Nogle dage efter var hun kronraget.. :gruble:


Hun har været i banken i dag og betalt for navneændring. Hun bærer fremover det smukke navn Princess Natascha Ellen Linea Kaup. :ad!:

Respekt. Det navn skal hun nok komme langt i livet med uden at fortryde sit valg :tie:


Ja, især efter hun har kronraget sig og formentlig får et par tatoveringer i hovedet; det er da det eneste, hun mangler.

Er hun stadig sammen med ham med 2-3-4 børn fra Sønderjylland? Jeg kan ikke huske om han er eller har været kriminel også. Bare at der var et eller andet med noget afsoning eller samfundstjeneste :gruble:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: De Unge Mødre

Indlægaf Juki » 12. mar 2018, 16:06

Palomino skrev:
Fillie skrev:
Juki skrev:
Fillie skrev:
Juki skrev:
Fillie skrev:Har I set NL’s nye navn? :8:

Det tror jeg ikke. Hun hed noget med Ellen en overgang, men hendes idéer, meninger og udseende har skiftet for hver gang jeg er stødt på hende.

For noget tid siden skulle hun til frisør. Nogle dage efter var hun kronraget.. :gruble:


Hun har været i banken i dag og betalt for navneændring. Hun bærer fremover det smukke navn Princess Natascha Ellen Linea Kaup. :ad!:

Respekt. Det navn skal hun nok komme langt i livet med uden at fortryde sit valg :tie:


Ja, især efter hun har kronraget sig og formentlig får et par tatoveringer i hovedet; det er da det eneste, hun mangler.


Det her burde nok stå i "Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!"-tråden, men...jeg er faktisk bekymret for, om hendes ADHD er under den rette kontrol. Mest fordi jeg selv lider af ADD-varianten og ved bare hvor meget ens realitetssans og impulser kan svinge og at det værste er, at man ikke altid tænker over konsekvenserne.

Har hun fået konstateret ADHD? Ikke at det overrasker mig. Det er bare nyt for mig.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Shmartiesh
Indlæg: 1919
Tilmeldt: 10. jan 2016, 17:18
Kort karma: 157
Likede indlæg: 3019

Re: De Unge Mødre

Indlægaf Shmartiesh » 12. mar 2018, 16:37

Men var hun ikke ved at træne op til en iron man? Så burde kosten ikke være et problem...
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: De Unge Mødre

Indlægaf Juki » 12. mar 2018, 16:42

Shmartiesh skrev:Men var hun ikke ved at træne op til en iron man? Så burde kosten ikke være et problem...

Den hun ville træne op til i 10-12 år? Jeg tror der er kommet mange nye påfund og idéer til siden.

Er hun overhovedet "stadig" vegetar?
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: De Unge Mødre

Indlægaf Juki » 13. mar 2018, 02:59

Palomino skrev:Ser man det. Hun skriver på bloggen, at hun skal til sin næste psykiatersamtale sidst i april. Det er da lidt underligt, at der skal gå så lang tid efter hendes ADHD er konstateret og synes, at de anbefalinger hun har fået slet ikke tyder på ADHD-ekspertise. Bliver da interessant at følge til den tid, om hun så bliver mindre impulsiv, hvis hun altså starter behandling.

Jeg er slet ikke inde i behandling af ADHD, men kan det tænkes at de der forslag med bl.a kost og motion er for at starte stille ud i forhold til at få noget ro, struktur og stabilitet så det ikke bliver en kæmpe og uoverskuelig omvæltning der igangsættes :gruble:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: De Unge Mødre

Indlægaf Juki » 13. mar 2018, 20:03

Jeg har lige set de sidste 5 minutter af aftenens afsnit. Jeg har ellers ikke rigtig gidet at følge med den her sæson fordi det hele virker så rosenrødt og irriterende. De går mere op i at det fremstår så perfekt, fremfor bare at være i det i stedet.

Men hvad var det den ene havde taget sit barn med til? Var det Reality Awards? Og uanset hvilket show det var fra hvorfor havde hun så taget sit barn med? Det virkede ikke som et familiearrangement :D

Og er de fleste deltagere ikke også ret gamle i forhold til tidligere? Jeg synes jeg så noget for noget tid siden med en der var 24 år. Det giver da overhovedet ingen mening medmindre jeg hørte forkert.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: De Unge Mødre

Indlægaf Juki » 15. mar 2018, 15:33

Nå, Princess er åbenbart blevet single, men at dømme ud fra hans reaktion og ordvalg så er det vist meget godt :tie:

https://realityportalen.dk/rcarticle/pr ... d-bruddet/
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46093

Re: De Unge Mødre

Indlægaf LadyFox » 15. mar 2018, 17:40

Juki skrev:Nå, Princess er åbenbart blevet single, men at dømme ud fra hans reaktion og ordvalg så er det vist meget godt :tie:

https://realityportalen.dk/rcarticle/pr ... d-bruddet/

Det er nok meget godt hun et sluppet for ham. Han virker godt nok som en belastende type.
1
...
jeanett88
Indlæg: 371
Tilmeldt: 26. sep 2015, 14:24
Kort karma: 65
Likede indlæg: 646

Re: De Unge Mødre

Indlægaf jeanett88 » 22. mar 2018, 13:43

Jeg ser lige det afsnit hvor Marco skal smide bleen.
Gud hvor bliver jeg frustreret over den måde de behandler ham på. Han er tydeligvis ikke klar til at komme af med den ble. Jeg synes de trækker det alt for meget ned over hovedet på ham. Og så synes jeg de er ubehagelige overfor ham.
Skælder ham ud fordi han rører ved sin tissemand. Siger han lugter. Tager hans iPad for at sidde med den selv osv.
Stakkels lille dreng!
0
Jegvilgerneheddenogetnyt
Indlæg: 1843
Tilmeldt: 26. dec 2015, 11:24
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2192

Re: De Unge Mødre

Indlægaf Jegvilgerneheddenogetnyt » 17. apr 2018, 18:39

jeanett88 skrev:Jeg ser lige det afsnit hvor Marco skal smide bleen.
Gud hvor bliver jeg frustreret over den måde de behandler ham på. Han er tydeligvis ikke klar til at komme af med den ble. Jeg synes de trækker det alt for meget ned over hovedet på ham. Og så synes jeg de er ubehagelige overfor ham.
Skælder ham ud fordi han rører ved sin tissemand. Siger han lugter. Tager hans iPad for at sidde med den selv osv.
Stakkels lille dreng!

Ham "faren" er frygtelig. I et andet afsnit griner han af drengen da han er ked af det :naughty:

Er forresten flad af grin over hende der staver Emiliy som Emliy, men hårdnakket påstår at det udtales Em-i-ly :lol:

Så hedder jeg jonna, men det udtales altså Be-yon-ce!
3
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5070
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: De Unge Mødre

Indlægaf Tilly » 3. maj 2018, 14:54

Nogen der ved hvad der sker hvis Nadia Shila bliver dømt?

https://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/ ... el/7141829

https://realityportalen.dk/rcarticle/na ... l-danmark/

Kan der stilles krav/ønske til de amerikanske myndigheder om udlevering? :gruble:
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: De Unge Mødre

Indlægaf Juki » 3. maj 2018, 15:03

Tilly skrev:Nogen der ved hvad der sker hvis Nadia Shila bliver dømt?

https://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/ ... el/7141829

https://realityportalen.dk/rcarticle/na ... l-danmark/

Kan der stilles krav/ønske til de amerikanske myndigheder om udlevering? :gruble:

Ingen anelse, men jeg håber hun bliver dømt og får banket noget fornuft ind i hovedet med den straf hun får.
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: De Unge Mødre

Indlægaf Juki » 16. maj 2018, 23:27

Eksisterer den der forfærdelige, hemmelige sniksnak-gruppe på Facebook stadigvæk? Den der hvor alt hvad nuværende og tidligere deltagere foretager sig bliver kommenteret og analyseret ned til mindste detalje.

Jeg så et opslag fra NL i går, hvor nogle folk gik fuldstændig amok fordi NL havde løjet om at hun var gravid.. Så vidt jeg kunne forstå var NL blevet ringet op af en der udgav sig for at være en anden(en journalist måske) men det var så vist i virkeligheden en fra en gruppe på Facebook, der tilmed havde optaget samtalen :tie:

Jeg har ikke fulgt med i NL's opdateringer længe, så jeg ved ikke lige hvad der ellers er sket, men nogle folk er åbenbart helt oppe at ringe over at NL har løjet i den telefonsamtale........... :stoned:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:

Tilbage til "Film og TV"