De Unge Mødre

Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: De Unge Mødre

Indlægaf FormerlyKnownAs » 31. jan 2019, 02:34

Gad vide om hun bliver udleveret. Nu er jo amerikansk gift, har barn og er gravid. Men hun er jo trods alt stadig ulovligt i US.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
alfe
Indlæg: 504
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:39
Kort karma: 114
Likede indlæg: 524

Re: De Unge Mødre

Indlægaf alfe » 31. jan 2019, 08:07

FormerlyKnownAs skrev:Gad vide om hun bliver udleveret. Nu er jo amerikansk gift, har barn og er gravid. Men hun er jo trods alt stadig ulovligt i US.


Hvis de udsteder en arrestordre på hende, så ryger hun vel hjem? Jeg kender ikke reglerne, umiddelbart tænker jeg bare, at det i så fald er ligegyldigt, at hun er godt og har børn.
Nu er de jo flygtet et par gange før, mon ikke de gør det igen, hvis myndighederne snuser lidt for meget til dem?
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16954
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1075
Likede indlæg: 21074

Re: De Unge Mødre

Indlægaf Misantropen » 31. jan 2019, 17:26

FormerlyKnownAs skrev:Gad vide om hun bliver udleveret. Nu er jo amerikansk gift, har barn og er gravid. Men hun er jo trods alt stadig ulovligt i US.

Hun irriterer mig så meget!

I et afsnit(eller også var det en af hendes Youtube-videoer) sagde hun at dem hun havde snydt skulle komme videre for nu var hun jo stoppet og flyttet til USA. Jeg kan ikke huske det ordret, men det var så provokerende når man tænker på det hun har anklaget sønnens far for, men ikke vil opgive anklagerne om og komme videre :rulle:

Jeg føler med børnene og hele den usikre situation med al det ustabilitet.
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16954
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1075
Likede indlæg: 21074

Re: De Unge Mødre

Indlægaf Misantropen » 10. jul 2019, 22:38

Trappestige skrev:Er der andre der har set de nye afsnit? De har kortet dem ned til halv tid, dvs. ca. 20 minutter pr. afsnit, så de knap nok kommer i gang pga. div. gentagelser og speakeren osv., før det er slut igen. Og så er de begyndt at vise nogle af mødrene være sammen om forskellige dagligdags ting, hvilket giver nogle enormt akavede optagelser...

Jeg har kun læst om det, men det lød heller ikke specielt interessant :genert:

Kan det p.t. ikke kun ses med abonnement til dplay?
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16954
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1075
Likede indlæg: 21074

Re: De Unge Mødre

Indlægaf Misantropen » 25. aug 2019, 16:30

Jeg har set de to første afsnit i den nye sæson.

Hende Luna, hatten af for hendes tålmodighed med de tre små drenge :worship: Jeg havde lagt mig i fosterstilling med et høreværn på efter max et par timer :lol: Megasejt hun ikke gav efter den trætte og ulykkelige dreng, men forholdt sig rolig og "påtvang" ham omsorg og sin kærlighed i stedet for at hidse sig op og straffe ham ved at sende ham på sit værelse fx.
0
Jegvilgerneheddenogetnyt
Indlæg: 1846
Tilmeldt: 26. dec 2015, 11:24
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2192

Re: De Unge Mødre

Indlægaf Jegvilgerneheddenogetnyt » 30. nov 2019, 21:59

1
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16954
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1075
Likede indlæg: 21074

Re: De Unge Mødre

Indlægaf Misantropen » 8. dec 2019, 01:49

Jegvilgerneheddenogetnyt skrev:https://realityportalen.dk/rcarticle/chok-ung-mor-blevet-skilt-efter-et-halvt-aar/

Er hun stadig på kontanthjælp eller hvad lever hun af? Det lyder som om det er noget der er kommet bag på dem eller der er noget der pludselig har ændret sig siden beløbet hun har mistet er så højt.
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16954
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1075
Likede indlæg: 21074

Re: De Unge Mødre

Indlægaf Misantropen » 8. dec 2019, 15:35

Smiling_Goat skrev:
Misantropen skrev:
Jegvilgerneheddenogetnyt skrev:https://realityportalen.dk/rcarticle/chok-ung-mor-blevet-skilt-efter-et-halvt-aar/

Er hun stadig på kontanthjælp eller hvad lever hun af? Det lyder som om det er noget der er kommet bag på dem eller der er noget der pludselig har ændret sig siden beløbet hun har mistet er så højt.


Det lyder som kontanthjælp (og socialt bedrageri)

Det ville ikke være overraskende i hvert fald.

Jeg synes bare det lyder helt vildt at hun/de kan miste 8000 kr fordi de bliver gift. Er det normalt med det beløb alene fordi de er blevet gift? Er det tilskud de har mistet eller fordi han fx stiger i indtægt(fx ved at gå fra SU eller kontanthjælp til almindelig ansættelse) kan jeg bedre få det til at passe. Også at de bliver ramt af den gensidige forsørgelsespligt.
0
Brugeravatar
Lull
Indlæg: 1242
Tilmeldt: 1. sep 2015, 18:18
Kort karma: 125
Likede indlæg: 1595

Re: De Unge Mødre

Indlægaf Lull » 9. dec 2019, 06:49

Smiling_Goat skrev:
Misantropen skrev:
Smiling_Goat skrev:
Misantropen skrev:
Jegvilgerneheddenogetnyt skrev:https://realityportalen.dk/rcarticle/chok-ung-mor-blevet-skilt-efter-et-halvt-aar/

Er hun stadig på kontanthjælp eller hvad lever hun af? Det lyder som om det er noget der er kommet bag på dem eller der er noget der pludselig har ændret sig siden beløbet hun har mistet er så højt.


Det lyder som kontanthjælp (og socialt bedrageri)

Det ville ikke være overraskende i hvert fald.

Jeg synes bare det lyder helt vildt at hun/de kan miste 8000 kr fordi de bliver gift. Er det normalt med det beløb alene fordi de er blevet gift? Er det tilskud de har mistet eller fordi han fx stiger i indtægt(fx ved at gå fra SU eller kontanthjælp til almindelig ansættelse) kan jeg bedre få det til at passe. Også at de bliver ramt af den gensidige forsørgelsespligt.


Jeg forestiller mig forsørgelsespligt og nogle tilskud som enlig forsørger, der forsvinder.


Men hun har vel ikke fået enlig forsørger tillæg og tilskud i de år de har boet sammen (og fået 3 børn)?
0
03.05.2017 :lun:
Brugeravatar
Lull
Indlæg: 1242
Tilmeldt: 1. sep 2015, 18:18
Kort karma: 125
Likede indlæg: 1595

Re: De Unge Mødre

Indlægaf Lull » 9. dec 2019, 07:47

Trappestige skrev:
Lull skrev:
Smiling_Goat skrev:
Misantropen skrev:
Smiling_Goat skrev:
Misantropen skrev:
Jegvilgerneheddenogetnyt skrev:https://realityportalen.dk/rcarticle/chok-ung-mor-blevet-skilt-efter-et-halvt-aar/

Er hun stadig på kontanthjælp eller hvad lever hun af? Det lyder som om det er noget der er kommet bag på dem eller der er noget der pludselig har ændret sig siden beløbet hun har mistet er så højt.


Det lyder som kontanthjælp (og socialt bedrageri)

Det ville ikke være overraskende i hvert fald.

Jeg synes bare det lyder helt vildt at hun/de kan miste 8000 kr fordi de bliver gift. Er det normalt med det beløb alene fordi de er blevet gift? Er det tilskud de har mistet eller fordi han fx stiger i indtægt(fx ved at gå fra SU eller kontanthjælp til almindelig ansættelse) kan jeg bedre få det til at passe. Også at de bliver ramt af den gensidige forsørgelsespligt.


Jeg forestiller mig forsørgelsespligt og nogle tilskud som enlig forsørger, der forsvinder.


Men hun har vel ikke fået enlig forsørger tillæg og tilskud i de år de har boet sammen (og fået 3 børn)?

De er så luskede de to at det ikke undrer mig om han har haft adresse andetsteds inden de blev gift. De snyder og bedrager og stjæler alt hvad de kan komme til. For ikke så længe siden havde de stjålet en hund de prøvede at sælge på FB, det blev dog afsløret ret hurtigt og Stephanie (fra familien på Bryggen) sendte nogle ud på deres adresse for at hente hunden. Der var de dog vist nok nået at gå under jorden med hunden. Ved ikke hvad det endte med.


jeg er helt med på at hun er typen, der fupper og bedrager alt hvad hun kan slippe afsted med, men jeg tror (håber) ikke man kan få 3 børn med den samme mand og samtidig kræve enlig forsørger tillæg, uden at kommunen sætter stop for det.
0
03.05.2017 :lun:
Jegvilgerneheddenogetnyt
Indlæg: 1846
Tilmeldt: 26. dec 2015, 11:24
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2192

Re: De Unge Mødre

Indlægaf Jegvilgerneheddenogetnyt » 28. dec 2019, 19:47

Nogen der ved hvordan det går med Nadia sheila?
0
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: De Unge Mødre

Indlægaf FormerlyKnownAs » 29. dec 2019, 05:22

Jegvilgerneheddenogetnyt skrev:Nogen der ved hvordan det går med Nadia sheila?


Det går vist fint. 2 børn, bolig, manden har fået arbejde, de er igang med at få hans yngste datter fra tidligere forhold hjem til sig. Og at få Kyle på ferie. Man kan jo mene om hende hvad man vil, men hun har taget sig sammen må man sige.
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16954
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1075
Likede indlæg: 21074

Re: De Unge Mødre

Indlægaf Misantropen » 29. dec 2019, 06:04

FormerlyKnownAs skrev:
Jegvilgerneheddenogetnyt skrev:Nogen der ved hvordan det går med Nadia sheila?


Det går vist fint. 2 børn, bolig, manden har fået arbejde, de er igang med at få hans yngste datter fra tidligere forhold hjem til sig. Og at få Kyle på ferie. Man kan jo mene om hende hvad man vil, men hun har taget sig sammen må man sige.

Har de fået en bolig der ikke er tilknyttet herberget?

Ved du hvad laver hun i dag? Jeg husker ikke hvor gammel deres yngste er, om hun er gammel nok til at Nadia Sheila kan gå på arbejde.
0
Brugeravatar
Anlewi
Indlæg: 2611
Tilmeldt: 21. maj 2016, 12:13
Kort karma: 178
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 3908

Re: De Unge Mødre

Indlægaf Anlewi » 29. dec 2019, 06:53

Misantropen skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
Jegvilgerneheddenogetnyt skrev:Nogen der ved hvordan det går med Nadia sheila?


Det går vist fint. 2 børn, bolig, manden har fået arbejde, de er igang med at få hans yngste datter fra tidligere forhold hjem til sig. Og at få Kyle på ferie. Man kan jo mene om hende hvad man vil, men hun har taget sig sammen må man sige.

Har de fået en bolig der ikke er tilknyttet herberget?

Ved du hvad laver hun i dag? Jeg husker ikke hvor gammel deres yngste er, om hun er gammel nok til at Nadia Sheila kan gå på arbejde.


Du kan følge hende på Instagram
0
:savl: selvom man er tyk kan man godt have tynd mave :savl:
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: De Unge Mødre

Indlægaf FormerlyKnownAs » 29. dec 2019, 07:21

Anlewi skrev:
Misantropen skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
Jegvilgerneheddenogetnyt skrev:Nogen der ved hvordan det går med Nadia sheila?


Det går vist fint. 2 børn, bolig, manden har fået arbejde, de er igang med at få hans yngste datter fra tidligere forhold hjem til sig. Og at få Kyle på ferie. Man kan jo mene om hende hvad man vil, men hun har taget sig sammen må man sige.

Har de fået en bolig der ikke er tilknyttet herberget?

Ved du hvad laver hun i dag? Jeg husker ikke hvor gammel deres yngste er, om hun er gammel nok til at Nadia Sheila kan gå på arbejde.


Du kan følge hende på Instagram


Præcis- jeg følger bare på IG.

Den yngste er vist 5-6 mdr. De har to børn. Hun laver lidt rengøring her og der, men er primært hjemme med børnene og vil være det i nogle år. Hun taler vist lidt om uddannelse til noget socialrådgiver lignende på sigt.
0

Tilbage til "Film og TV"