De Unge Mødre

Sorenspige
Indlæg: 7102
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 969
Likede indlæg: 9466

Re: De Unge Mødre

Indlægaf Sorenspige » 23. aug 2017, 10:13

Jeg forstår ikke, hvorfor de ikke er blevet udvist for lang tid siden.
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: De Unge Mødre

Indlægaf Juki » 23. aug 2017, 12:12

Sorenspige skrev:Jeg forstår ikke, hvorfor de ikke er blevet udvist for lang tid siden.

Hvis de er hjemløse er det måske svært at opsøge og finde dem? :gruble:

Men ellers er jeg enig!
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: De Unge Mødre

Indlægaf Juki » 29. aug 2017, 20:41

NS og hendes mor et da godt nok som Gøg og Gokke..

Og så er der noget ved Sonny der bare irriterer mig helt vildt. Han er sikkert en god far med gode intentioner osv. Han virker bare lidt døllet..
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: De Unge Mødre

Indlægaf Juki » 5. sep 2017, 22:11

Lisma skrev:Det er lidt ærgerligt at de vælger de nye mødre efter type i stedet for alder. Den nye er 23 år. Det er ikke helt så ungt igen, i forhold til de første sæsoner.

Jeg synes det er "irriterende" når man begynder at følge piger, hvis børn allerede er nogle år. Især hvis det bare er sådan en kort overgang de er med, men det ved jeg godt produktionen bag nok heller ikke kan forudsige.

Jeg synes bare det er mere interessant at følge dem fra slutningen af deres graviditet, med alt hvad det indebærer af glæde, forventninger osv. Og så se hvordan de klarer forældrerollen og se børnene vokse op.

Det er ikke fordi jeg bare skal se de der forargende ting, jeg synes bare ikke der er noget "gods" mange af deltagerne eller de nye afsnit. Og så synes jeg Camilla F. er ved at blive den "nye Nadja", forstået på den måde at jeg de er nogle søde og skønne personer, de er bare blevet kedelige at følge efter så mange år hvor det har handlet om mere eller mindre det samme hver gang..
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: De Unge Mødre

Indlægaf ManicNinja » 13. sep 2017, 19:09

Jeg forstår simpelthen ikke, at Nana klæder sig og duller sig ud, som hun gør: Falske vipper, dårlige extensions, kunstige negle med grimme mønstre, alle de obligatoriske "tusser" og så altid alt, alt for nedringet til de dér kæmpe bryster og gerne i tøj i klamme syntetiske materialer - som da hun havde plasticgamacher på hos tatovøren. Føj, hvor så det ud ...!

Undskyld, men nu siger jeg det, som jeg tænker det: Hun ligner en gammel bordelmutter.

Og jeg synes, det er SÅ ærgerligt og synd! For hun kunne være rigtigt pæn - har pæne træk og flotte former, som bare er for meget og for voldsomme i den mundering. Hun er heller ikke dum, synes jeg. Men faktisk relativt velformuleret. Og så er det dér, hvad det bliver til. Suk.

Og nu ligger hun så i det afsnit, jeg ser lige nu, og tuder over, at hun i teenageårene kun kunne bruges til alt muligt seksuelt, aldrig blev "nogens" osv.. Og at hun dengang var stolt af det "for så var der da noget, hun kunne bruges til". Hvor er det tragisk.

Men hvis hun har det sådan, hvorfor så det dér look? Jeg synes ikke, hun skal ændre det for småborgerligt bornerte typer som mig, der har ondt i røven. Skidt med os! Men jeg tror virkelig, hun kunne have noget ud af at få sig et helt andet look, der ikke kun siger sex, sex, sex - for hendes egen skyld. Jeg tror, det ville gøre noget rigtigt godt for hendes selvopfattelse. Sådan en slags udefra og ind proces.

I mine øjne er det helt afsindigt, at hun altid vandrer rundt derhjemme med ti km vipper og stripperhår på, og det må da være med til at fastholde hende i den dér selvopfattelse.
3
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: De Unge Mødre

Indlægaf ManicNinja » 13. sep 2017, 19:23

Lisma skrev:
ManicNinja skrev:Jeg forstår simpelthen ikke, at Nana klæder sig og duller sig ud, som hun gør: Falske vipper, dårlige extensions, kunstige negle med grimme mønstre, alle de obligatoriske "tusser" og så altid alt, alt for nedringet til de dér kæmpe bryster og gerne i tøj i klamme syntetiske materialer - som da hun havde plasticgamacher på hos tatovøren. Føj, hvor så det ud ...!

Undskyld, men nu siger jeg det, som jeg tænker det: Hun ligner en gammel bordelmutter.

Og jeg synes, det er SÅ ærgerligt og synd! For hun kunne være rigtigt pæn - har pæne træk og flotte former, som bare er for meget og for voldsomme i den mundering. Hun er heller ikke dum, synes jeg. Men faktisk relativt velformuleret. Og så er det dér, hvad det bliver til. Suk.

Og nu ligger hun så i det afsnit, jeg ser lige nu, og tuder over, at hun i teenageårene kun kunne bruges til alt muligt seksuelt, aldrig blev "nogens" osv.. Og at hun dengang var stolt af det "for så var der da noget, hun kunne bruges til". Hvor er det tragisk.

Men hvis hun har det sådan, hvorfor så det dér look? Jeg synes ikke, hun skal ændre det for småborgerligt bornerte typer som mig, der har ondt i røven. Skidt med os! Men jeg tror virkelig, hun kunne have noget ud af at få sig et helt andet look, der ikke kun siger sex, sex, sex - for hendes egen skyld. Jeg tror, det ville gøre noget rigtigt godt for hendes selvopfattelse. Sådan en slags udefra og ind proces.

I mine øjne er det helt afsindigt, at hun altid vandrer rundt derhjemme med ti km vipper og stripperhår på, og det må da være med til at fastholde hende i den dér selvopfattelse.

Jeg tror ikke at det er så mange afsnit siden hvor hun sagde at hun havde det så dårligt med sit udseende at hun følte et behov for at smække så meget kunstigt på som muligt, for at tage opmærksomheden fra det reelle look. Jeg gad godt nok heller ikke det arbejde hver evige eneste dag, det er godt nok omstændigt at holde rede på nye negle, nyt hår, vipper hver dag osv. :mellow: Det er ærgerligt, for hun er faktisk rigtig køn og formerne klæder hende.


Præcis - det look dér er jo fandeme selvhad og manglende selvrespekt gone wild. Paradoksalt nok er det netop alt det kunstige og ekstra, som gør, at hun faktisk - sorry! - ser klam ud.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7093
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13316

Re: De Unge Mødre

Indlægaf Rapfisk » 13. sep 2017, 19:25

Var det Ditlev? Jeg er lige kommet ind i programmet.
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7093
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13316

Re: De Unge Mødre

Indlægaf Rapfisk » 13. sep 2017, 19:26

Hende der, ligner hun ikke hende fra Sabro?
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: De Unge Mødre

Indlægaf ManicNinja » 13. sep 2017, 19:27

Wauw, hende den nye (Belinda?) ... Shit, hendes stemme er belastende!
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7093
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13316

Re: De Unge Mødre

Indlægaf Rapfisk » 13. sep 2017, 19:31

Lisma skrev:
Rapfisk skrev:Var det Ditlev? Jeg er lige kommet ind i programmet.

Ja, de er blevet gode venner igen, efter Nanna er gået fra psyko eksen. Heldigvis, for dem alle.

Fedt. Særligt for Malucca. Jeg ville bare ikke være tryg ved hendes trivsel i en situation, hvor ingen af dem (med de udfordringer, de hver især har) kunne søge hjælp hos den anden.
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: De Unge Mødre

Indlægaf ManicNinja » 13. sep 2017, 19:32

Lisma skrev:
ManicNinja skrev:
Lisma skrev:
ManicNinja skrev:Jeg forstår simpelthen ikke, at Nana klæder sig og duller sig ud, som hun gør: Falske vipper, dårlige extensions, kunstige negle med grimme mønstre, alle de obligatoriske "tusser" og så altid alt, alt for nedringet til de dér kæmpe bryster og gerne i tøj i klamme syntetiske materialer - som da hun havde plasticgamacher på hos tatovøren. Føj, hvor så det ud ...!

Undskyld, men nu siger jeg det, som jeg tænker det: Hun ligner en gammel bordelmutter.

Og jeg synes, det er SÅ ærgerligt og synd! For hun kunne være rigtigt pæn - har pæne træk og flotte former, som bare er for meget og for voldsomme i den mundering. Hun er heller ikke dum, synes jeg. Men faktisk relativt velformuleret. Og så er det dér, hvad det bliver til. Suk.

Og nu ligger hun så i det afsnit, jeg ser lige nu, og tuder over, at hun i teenageårene kun kunne bruges til alt muligt seksuelt, aldrig blev "nogens" osv.. Og at hun dengang var stolt af det "for så var der da noget, hun kunne bruges til". Hvor er det tragisk.

Men hvis hun har det sådan, hvorfor så det dér look? Jeg synes ikke, hun skal ændre det for småborgerligt bornerte typer som mig, der har ondt i røven. Skidt med os! Men jeg tror virkelig, hun kunne have noget ud af at få sig et helt andet look, der ikke kun siger sex, sex, sex - for hendes egen skyld. Jeg tror, det ville gøre noget rigtigt godt for hendes selvopfattelse. Sådan en slags udefra og ind proces.

I mine øjne er det helt afsindigt, at hun altid vandrer rundt derhjemme med ti km vipper og stripperhår på, og det må da være med til at fastholde hende i den dér selvopfattelse.

Jeg tror ikke at det er så mange afsnit siden hvor hun sagde at hun havde det så dårligt med sit udseende at hun følte et behov for at smække så meget kunstigt på som muligt, for at tage opmærksomheden fra det reelle look. Jeg gad godt nok heller ikke det arbejde hver evige eneste dag, det er godt nok omstændigt at holde rede på nye negle, nyt hår, vipper hver dag osv. :mellow: Det er ærgerligt, for hun er faktisk rigtig køn og formerne klæder hende.


Præcis - det look dér er jo fandeme selvhad og manglende selvrespekt gone wild. Paradoksalt nok er det netop alt det kunstige og ekstra, som gør, at hun faktisk - sorry! - ser klam ud.

Det er er look som rigtig mange dyrker. Der findes et par, eller flere, kæmpe store grupper på Facebook med unge piger/kvinder der alle ligner hinanden, pga. de store vipper, bryster, Buch tøj, extensions, fillers osv. Jeg kalder det Vestegns looket. :genert:


Kalder det? Er det ikke bare det, det hedder? :P

Altså, i Prinsesser fra blokken virker de jo oprigtigt stolte af det dér look. Og fred være med det. I mine øjne er det hæsligt og decideret ulækkert at se på. Men de synes helt sikkert også, at typer som mig ser enormt kedelige ud uden smykker, ingen blingbling, intet kunstigt hår, negle, vipper, fake fur osv., osv. Fred være med det. Men jeg kan godt lide deres stolthed.

Hvis Nana føler hun får stivet sin skrøbelige selvfølelse af ved at tage alt det skidt på, så fint med mig. Men det virker bare ikke sådan. Og der er det så, jeg tænker, at hun måske kunne få noget godt ud af at gå en helt anden vej.
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: De Unge Mødre

Indlægaf ManicNinja » 13. sep 2017, 19:34

Lisma skrev:
Rapfisk skrev:Var det Ditlev? Jeg er lige kommet ind i programmet.

Ja, de er blevet gode venner igen, efter Nanna er gået fra psyko eksen. Heldigvis, for dem alle.


Psyko-eksen? Var det ham Janus, hvis navn hun fik tegnet over hos tatovøren?
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: De Unge Mødre

Indlægaf ManicNinja » 21. sep 2017, 20:35

Det virker, som om Framnes er enormt stolt over at være "mor med krudt i røven". For mig at se virker det bare ikke ret "krudt i røven", når det kommer til stykket. Altså, jo, der er fire unger at tage vare på og hånd om, når de er flest. Det giver selvfølgelig en masse at se til. Men jeg sad og kom til at grine lidt over, at hun åbenbart selv synes, der er helt vildt gang i hende, for "så skal hun også liiiige passe sin blog og liiiige tjekke sin Instagram", "det er nok bare min personlighed at have mange projekter i gang". Øh ja? Jeg tjekker som regel også Facebook flere gange på en dag. Det gør mig vel ikke superaktiv eller på nogen måde nyskabende eller projektagtig og da slet ikke idérig ... :lol: Jeg synes, hendes liv ligner en ganske almindelig (kedelig og travl) børnefamilies.

Noget helt andet er: Jeg syntes faktisk, hun var blevet rigtigt pæn og stilet på et tidspunkt, da hun vist nok var nææææsten færdig med at tabe sig. Hun har altid været lidt mindre blingbling og dårlig stil end de fleste af de andre unge mødre. Nu synes jeg helt ærligt, hun ser forfærdeligt afpillet ud: Øjnene sidder næsten ude på hver sin side af hovedet, og hun er helt kranieformet i ansigtet. Nej, hvor er det synd. Det er virkelig ikke pænt.
3
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: De Unge Mødre

Indlægaf Juki » 21. sep 2017, 20:41

ManicNinja skrev:Det virker, som om Framnes er enormt stolt over at være "mor med krudt i røven". For mig at se virker det bare ikke ret "krudt i røven", når det kommer til stykket. Altså, jo, der er fire unger at tage vare på og hånd om, når de er flest. Det giver selvfølgelig en masse at se til. Men jeg sad og kom til at grine lidt over, at hun åbenbart selv synes, der er helt vildt gang i hende, for "så skal hun også liiiige passe sin blog og liiiige tjekke sin Instagram", "det er nok bare min personlighed at have mange projekter i gang". Øh ja? Jeg tjekker som regel også Facebook flere gange på en dag. Det gør mig vel ikke superaktiv eller på nogen måde nyskabende eller projektagtig og da slet ikke idérig ... :lol: Jeg synes, hendes liv ligner en ganske almindelig (kedelig og travl) børnefamilies.

Noget helt andet er: Jeg syntes faktisk, hun var blevet rigtigt pæn og stilet på et tidspunkt, da hun vist nok var nææææsten færdig med at tabe sig. Hun har altid været lidt mindre blingbling og dårlig stil end de fleste af de andre unge mødre. Nu synes jeg helt ærligt, hun ser forfærdeligt afpillet ud: Øjnene sidder næsten ude på hver sin side af hovedet, og hun er helt kranieformet i ansigtet. Nej, hvor er det synd. Det er virkelig ikke pænt.

Er det fra næste uges afsnit?
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: De Unge Mødre

Indlægaf ManicNinja » 21. sep 2017, 20:42

Juki skrev:
ManicNinja skrev:Det virker, som om Framnes er enormt stolt over at være "mor med krudt i røven". For mig at se virker det bare ikke ret "krudt i røven", når det kommer til stykket. Altså, jo, der er fire unger at tage vare på og hånd om, når de er flest. Det giver selvfølgelig en masse at se til. Men jeg sad og kom til at grine lidt over, at hun åbenbart selv synes, der er helt vildt gang i hende, for "så skal hun også liiiige passe sin blog og liiiige tjekke sin Instagram", "det er nok bare min personlighed at have mange projekter i gang". Øh ja? Jeg tjekker som regel også Facebook flere gange på en dag. Det gør mig vel ikke superaktiv eller på nogen måde nyskabende eller projektagtig og da slet ikke idérig ... :lol: Jeg synes, hendes liv ligner en ganske almindelig (kedelig og travl) børnefamilies.

Noget helt andet er: Jeg syntes faktisk, hun var blevet rigtigt pæn og stilet på et tidspunkt, da hun vist nok var nææææsten færdig med at tabe sig. Hun har altid været lidt mindre blingbling og dårlig stil end de fleste af de andre unge mødre. Nu synes jeg helt ærligt, hun ser forfærdeligt afpillet ud: Øjnene sidder næsten ude på hver sin side af hovedet, og hun er helt kranieformet i ansigtet. Nej, hvor er det synd. Det er virkelig ikke pænt.

Er det fra næste uges afsnit?


Hov - spoiler jeg? Kan sgu godt være - sorry! Jeg ser det på hjemmesiden - tænkte ikke lige over, de er et afsnit foran ...
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill

Tilbage til "Film og TV"