De Unge Mødre

Brugeravatar
alfe
Indlæg: 504
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:39
Kort karma: 114
Likede indlæg: 524

Re: De Unge Mødre

Indlægaf alfe » 11. nov 2018, 13:28

Hun har skrevet blogindlæg om det. As usual er det kaotisk. http://nataschaellen.momster.dk/2018/11 ... -min-baby/
0
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: De Unge Mødre

Indlægaf FormerlyKnownAs » 11. nov 2018, 13:36

hold. nu. kæft.
1
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19608
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46088

Re: De Unge Mødre

Indlægaf LadyFox » 11. nov 2018, 13:55

Jeg havde alligevel ikke troet om ham at han var sådan en med en masse børn rundt omkring han ikke ville kendes ved :shock:
0
...
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16874
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20966

Re: De Unge Mødre

Indlægaf Misantropen » 11. nov 2018, 15:18

...
Senest rettet af Misantropen 11. nov 2018, 15:44, rettet i alt 3 gange.
0
Undtagelsen
Indlæg: 2238
Tilmeldt: 17. aug 2015, 17:05
Kort karma: 220
Likede indlæg: 4584

Re: De Unge Mødre

Indlægaf Undtagelsen » 11. nov 2018, 15:31

Ved ikke om det er selve indlægget eller de to kommentarer, jeg er mest i chok over.
Hvor mange børn har han?
1 fra da han var med i DUM, 2 med hende i Kbh, 1 med hende fra kommentarfeltet og så venter han 1 med Natasha?
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16874
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20966

Re: De Unge Mødre

Indlægaf Misantropen » 11. nov 2018, 15:49

Vi begynder i denne periode kort at snakke om at få et barn på venne basis, da jeg er begyndt at blive skruk, og jeg vil gerne have mine børn mens jeg er ung. samt der skal ikke være alt for lang tid imellem dem. Ud fra de billeder og det han fortæller mig virker han som en god og omsorgsfuld far. Så jeg stiller ikke spørgsmålstegn ved ham, for jeg stoler på hvad han fortæller mig. – Jeg stolede virkelig på ham dybt inde i hjertet, der var INTET der på dette tidspunkt fik mig til at tvivle på ham.


Billede

Et barn på vennebasis? Hvad er det overhovedet? Skulle hun bare blive gravid og så kunne de fortsætte som venner?

Ellers lyder det virkelig fucked. Ja, hun har måske været alt for naiv og godtroende, men sikke en situation pludselig at stå i :gisp: Der er ikke noget at sige til hun er i en form for chok.

Det er ikke første gang hun har opført sig meget impulsivt, men man kan da håbe for hende at hun tager det til sig så hun fremover ikke ender i noget lignende igen.
0
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: De Unge Mødre

Indlægaf Fillie » 11. nov 2018, 16:36

Trappestige skrev:
Undtagelsen skrev:Ved ikke om det er selve indlægget eller de to kommentarer, jeg er mest i chok over.
Hvor mange børn har han?
1 fra da han var med i DUM, 2 med hende i Kbh, 1 med hende fra kommentarfeltet og så venter han 1 med Natasha?

Nå ja, det må jo så være hans 5. barn. Emma fra DUM, de to i Kbh, hende fra kommentarens (som er fjernet fra hjemnet) og så dette. Holy shit.


Der er to mødre til børn, David ikke ser, som har meldt sig på banen, så Sessens er angiveligt hans sjette barn. :/
0
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19608
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46088

Re: De Unge Mødre

Indlægaf LadyFox » 11. nov 2018, 17:17

Det er mystisk. Jeg har skrevet lidt med David i mange år, kan ikke rigtig huske hvor jeg kender ham fra - men intet flirt eller andet der.

Jeg skrev med ham sidst for et års tid siden, der sagde han at han havde boet på Faster men nu boede i Brøndby, og han var gået fra en kæreste i februar '17 og havde været single siden da.

Jeg har som sagt ikke haft noget med ham overhovedet - så det virker da til at han lyver sådan lidt, generelt - overfor alle mulige, og ikke kun der hvor han har en grund :stoned:
0
...
Brugeravatar
alfe
Indlæg: 504
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:39
Kort karma: 114
Likede indlæg: 524

Re: De Unge Mødre

Indlægaf alfe » 11. nov 2018, 17:24

Trappestige skrev:Det er faktisk allermest David der har været en røv her. Hvis han har lovet hende at flytte ind i hendes nye hus sammen med hende og lovet at tage barslen den første måned, så hun kan færdiggøre sine eksamener osv., så er han godt nok en røv. For hun er jo naiv, og har troet blindt på ham. Han kunne bare have nosset sig sammen og sagt at han ikke ville have det barn.
For hende gør det ikke fra eller til i det lange løb, hun vil jo gerne have en flok børn mere, koste hvad det må koste.
Jeg tror dog, at kommunen kommer efter hende igen når hun føder dette barn. Synd, fordi de liiiiige knap og nap har afsluttet hende med de to andre.


De har vist ikke afsluttet hende - forleden dag var der et blogindlæg om det, hvor hun øffede om, at de skulle skifte sagsbehandler igen, samt at de skulle have ny familiebehandler eller noget i den dur. Det varierer vist lidt, om de er afsluttede eller ej.
Men ja, mon ikke at der kommer noget mere opmærksomhed på dem uanset hvad..
0
Brugeravatar
alfe
Indlæg: 504
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:39
Kort karma: 114
Likede indlæg: 524

Re: De Unge Mødre

Indlægaf alfe » 11. nov 2018, 17:27

Den ene af de kvinder han har barn med, kendte jeg i mine teenageår. Hun ønskede sig børn hurtigst muligt allerede som 12-13 årig. Enorm ressourcesvag kvinde med i dag tre tvangsfjernede børn, uden samvær. Indtil nu er NL ‘blot’ ressourcesvag.
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16874
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20966

Re: De Unge Mødre

Indlægaf Misantropen » 11. nov 2018, 20:58

Jeg har ikke fulgt så meget med i de sidste sæsoner, men hende den forholdsvis nye med tre små børn giver mig altså dårlige nerver når hun går med dem udenfor. Jeg kan godt se det er smart at hun kan bære 2-3 af dem på én gang, men hvor virker det bare upraktisk nogle gange. Fx hvis hun skal bukke sig ned eller 1-2 af dem render frit rundt på fortorvet.

En tvillingevogn fylder selvfølgelig mere end en enkelt klapvogn, men det må da også give en anden frihed og ro/tryghed for alle fire(hvis børnene er spændt fast) Det virker også helt vildt dagligt at skulle gå op til 3 timer med så små børn for at komme til og fra deres institution :gisp:

Men ellers synes jeg ofte hun virker imponerende overskudsagtig.
1
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16874
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20966

Re: De Unge Mødre

Indlægaf Misantropen » 12. nov 2018, 00:25

Smiling_Goat skrev:
Misantropen skrev:Jeg har ikke fulgt så meget med i de sidste sæsoner, men hende den forholdsvis nye med tre små børn giver mig altså dårlige nerver når hun går med dem udenfor. Jeg kan godt se det er smart at hun kan bære 2-3 af dem på én gang, men hvor virker det bare upraktisk nogle gange. Fx hvis hun skal bukke sig ned eller 1-2 af dem render frit rundt på fortorvet.

En tvillingevogn fylder selvfølgelig mere end en enkelt klapvogn, men det må da også give en anden frihed og ro/tryghed for alle fire(hvis børnene er spændt fast) Det virker også helt vildt dagligt at skulle gå op til 3 timer med så små børn for at komme til og fra deres institution :gisp:

Men ellers synes jeg ofte hun virker imponerende overskudsagtig.


Jeg synes, hun virker som én, der gerne vil virke imponerende overskudsagtig. Jeg ser også hendes bæren rundt på børnene som en del af det.

Det irriterer mig faktisk en del at se på :genert:

Det virker bare så uærligt for mig, at intet ved at være alene mor til tre under fem år tilsyneladende er hårdt. Det er bare kærlighed og rundkreds alt sammen.

Jeg synes ikke hun prøver at skjule det er hårdt. Det er mere hvordan hun holder hovedet koldt når ungerne er utilfredse eller ikke lytter.

Som sagt har jeg ikke fulgt så meget med i de sidste sæsoner så det kan sagtens være det mere er et udtryk for manglende ressourcer og overskud. Jeg synes bare det har været mere ærligt at se hende end mange af de nye med halvstore børn, hvor alt skal se så perfekt ud og de kun er med for en kort bemærkning. Eller den anden grøft hvor alt sejler og man sidder måbende tilbage.
0
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: De Unge Mødre

Indlægaf FormerlyKnownAs » 22. nov 2018, 06:40

Der er kommet svar på min udredning.
Det har været en lang og sej kamp, men endelig har jeg fået svar på hvad der er galt med mig og hvorfor..
Det er enormt skræmmende, men samtidig en kæmpe byrde der er kommet fra mine skuldre.
Jeg lider af dyssocial personlighedsstruktur (psykopati) og narcissistisk personlighedsforstyrrelse.
Det er nemmere for mig nu, at forstå hvorfor jeg sommetider handler, tænker og føler som jeg gør.
" Bag storhedsfornemmelserne gemmer der sig imidlertid en dyb usikkerhed og tomhedsfølelse. Der er derfor stor risiko for at man får en depression eller kommer ud i et misbrug, hvis man kommer ud for en krise, der sårer ens følelser".
Det hele passer på mig og derfor har jeg fået modet til at søge hjælpen omkring mit 14årige lange misbrug, min årelange depression og de øvrige diagnoser.
Jeg vil klappe mig selv på skulderen, fordi jeg til trods for alle mine problemer har formået at have 4 vidunderlige hjemmeboende børn, en kæreste der støtter mig igennem alt og dejlige venner og svigerfamilie der bakker mig op, til trods for mine fejl. Folk der accepterer mig for den jeg er.
Kommunen er informeret om overstående, så i Behøver ikke nogen underretninger.
Jeg skal opereres i hovedet om 4 dage, og der har været mange nedture for vores familie, men jeg vælger at se fremad og håbe på at alt går op ad nu, for vi holder altid sammen.
Det fortjener vi.
Det fortjener alle.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
Sustentaculum
Indlæg: 861
Tilmeldt: 27. aug 2015, 16:53
Kort karma: 140
Likede indlæg: 1034

Re: De Unge Mødre

Indlægaf Sustentaculum » 22. nov 2018, 06:57

FormerlyKnownAs skrev:Der er kommet svar på min udredning.
Det har været en lang og sej kamp, men endelig har jeg fået svar på hvad der er galt med mig og hvorfor..
Det er enormt skræmmende, men samtidig en kæmpe byrde der er kommet fra mine skuldre.
Jeg lider af dyssocial personlighedsstruktur (psykopati) og narcissistisk personlighedsforstyrrelse.
Det er nemmere for mig nu, at forstå hvorfor jeg sommetider handler, tænker og føler som jeg gør.
" Bag storhedsfornemmelserne gemmer der sig imidlertid en dyb usikkerhed og tomhedsfølelse. Der er derfor stor risiko for at man får en depression eller kommer ud i et misbrug, hvis man kommer ud for en krise, der sårer ens følelser".
Det hele passer på mig og derfor har jeg fået modet til at søge hjælpen omkring mit 14årige lange misbrug, min årelange depression og de øvrige diagnoser.
Jeg vil klappe mig selv på skulderen, fordi jeg til trods for alle mine problemer har formået at have 4 vidunderlige hjemmeboende børn, en kæreste der støtter mig igennem alt og dejlige venner og svigerfamilie der bakker mig op, til trods for mine fejl. Folk der accepterer mig for den jeg er.
Kommunen er informeret om overstående, så i Behøver ikke nogen underretninger.
Jeg skal opereres i hovedet om 4 dage, og der har været mange nedture for vores familie, men jeg vælger at se fremad og håbe på at alt går op ad nu, for vi holder altid sammen.
Det fortjener vi.
Det fortjener alle.


Vildt nok :nerve:
0
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: De Unge Mødre

Indlægaf FormerlyKnownAs » 22. nov 2018, 07:06

Præcis. Det er nemlig ret vildt.

Altså, ingen tvivl om at hun ikke har været lidt så velfungerende emotionelt som gennemsnittet. Men det er alligevel noget af en pakke hun har fået samlet.
0

Tilbage til "Film og TV"