De Unge Mødre

Brugeravatar
alfe
Indlæg: 504
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:39
Kort karma: 114
Likede indlæg: 524

Re: De Unge Mødre

Indlægaf alfe » 10. jan 2018, 19:31

Holy moly. Vi får dæleme en lille dokumentar på DR3 med selveste Nadia-Shila http://tvtid.tv2.dk/program/10155/450700697
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: De Unge Mødre

Indlægaf Juki » 10. jan 2018, 20:29

alfe skrev:Holy moly. Vi får dæleme en lille dokumentar på DR3 med selveste Nadia-Shila http://tvtid.tv2.dk/program/10155/450700697

Jamen har hun født eller ej? Hun kan vel ikke blive ved med at være midt i sin graviditet, som der står øverst, men jeg kan ikke blive klog på om hun har født, som der så står længere nede, eller om det var planen da det blev optaget.

Jeg synes jeg for nylig læste de ikke var hjemløse mere(måske i forbindelse med mistanken om kræft) men det kan jo være gået galt igen.

Jeg forstår bare ikke, hvis hun har født og stadig bor i det telt, hvad i alverden hun så regner med?? Jeg ved godt de er der illegalt, men der må squ da være nogen der ved hvor de er. Kameraholdet fx.

Ej, jeg håber virkelig det bare er en dårlig beskrivelse! Man kan da ikke opforstre et spædbarn på gaden som hjemløs, uden det får konsekvenser :forvirret: Hvad når det skal sove, bades og skiftes?

Mega egoistisk opførsel, når der findes muligheder for at give barnet et ordentligt liv og omgivelser!
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
alfe
Indlæg: 504
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:39
Kort karma: 114
Likede indlæg: 524

Re: De Unge Mødre

Indlægaf alfe » 10. jan 2018, 20:43

Denlilleglademy skrev:
Juki skrev:
alfe skrev:Holy moly. Vi får dæleme en lille dokumentar på DR3 med selveste Nadia-Shila http://tvtid.tv2.dk/program/10155/450700697

Jamen har hun født eller ej? Hun kan vel ikke blive ved med at være midt i sin graviditet, som der står øverst, men jeg kan ikke blive klog på om hun har født, som der så står længere nede, eller om det var planen da det blev optaget.

Jeg synes jeg for nylig læste de ikke var hjemløse mere(måske i forbindelse med mistanken om kræft) men det kan jo være gået galt igen.

Jeg forstår bare ikke, hvis hun har født og stadig bor i det telt, hvad i alverden hun så regner med?? Jeg ved godt de er der illegalt, men der må squ da være nogen der ved hvor de er. Kameraholdet fx.

Ej, jeg håber virkelig det bare er en dårlig beskrivelse! Man kan da ikke opforstre et spædbarn på gaden som hjemløs, uden det får konsekvenser :forvirret: Hvad når det skal sove, bades og skiftes?

Mega egoistisk opførsel, når der findes muligheder for at give barnet et ordentligt liv og omgivelser!


Hun har termin indenfor de næste uger. De bor på motel, men skal ud at se på en lejlighed en af dagene. Noget med at en del er betalt af et eller andet og de skal så selv lægge 40% af huslejen, vist nok. Jeg følger hende på IG fordi jeg er mega nysgerrig og forarget på een gang :blush:


Som My skriver :) Er det egentlig ikke et herberg de bor på eller hvordan? Det er selvfølgelig hip som hap. Begge dele er totalt uholdbare løsninger.

Jeg er medlem af gruppen "reality – det grove og det gode", hvor der går teorier på, at hun har født. Om det passer aner jeg ikke.

Lige med hende er det ret svært at finde ud af, hvad der er op og ned, synes jeg. Hun har før sagt at der var bolig lige på trapperne. Men ja. Håber bare der bliver taget godt hånd om det stakkels barn.
1
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: De Unge Mødre

Indlægaf Juki » 10. jan 2018, 20:43

Denlilleglademy skrev:
Juki skrev:
alfe skrev:Holy moly. Vi får dæleme en lille dokumentar på DR3 med selveste Nadia-Shila http://tvtid.tv2.dk/program/10155/450700697

Jamen har hun født eller ej? Hun kan vel ikke blive ved med at være midt i sin graviditet, som der står øverst, men jeg kan ikke blive klog på om hun har født, som der så står længere nede, eller om det var planen da det blev optaget.

Jeg synes jeg for nylig læste de ikke var hjemløse mere(måske i forbindelse med mistanken om kræft) men det kan jo være gået galt igen.

Jeg forstår bare ikke, hvis hun har født og stadig bor i det telt, hvad i alverden hun så regner med?? Jeg ved godt de er der illegalt, men der må squ da være nogen der ved hvor de er. Kameraholdet fx.

Ej, jeg håber virkelig det bare er en dårlig beskrivelse! Man kan da ikke opforstre et spædbarn på gaden som hjemløs, uden det får konsekvenser :forvirret: Hvad når det skal sove, bades og skiftes?

Mega egoistisk opførsel, når der findes muligheder for at give barnet et ordentligt liv og omgivelser!


Hun har termin indenfor de næste uger. De bor på motel, men skal ud at se på en lejlighed en af dagene. Noget med at en del er betalt af et eller andet og de skal så selv lægge 40% af huslejen, vist nok. Jeg følger hende på IG fordi jeg er mega nysgerrig og forarget på een gang :blush:

Jamen hvad er det dog hun har rodet sig selv ud i? Det virker godt nok håbløst ift. at kunne leve så normalt som muligt og samtidg have barnet hos sig eller bare have jævnlig kontakt med det. Og ham faren til barnet, når hun risikere at blive smidt ud. Og selv hvis hun kunne tage barnet med til Danmark så ville det jo bare gå ud over faren.

Hvad med Kyle egentlig? Har hun kontakt med ham og bor han ved sin far nu?
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: De Unge Mødre

Indlægaf Juki » 11. jan 2018, 13:21

Denlilleglademy skrev:
alfe skrev:
Denlilleglademy skrev:
Juki skrev:
alfe skrev:Holy moly. Vi får dæleme en lille dokumentar på DR3 med selveste Nadia-Shila http://tvtid.tv2.dk/program/10155/450700697

Jamen har hun født eller ej? Hun kan vel ikke blive ved med at være midt i sin graviditet, som der står øverst, men jeg kan ikke blive klog på om hun har født, som der så står længere nede, eller om det var planen da det blev optaget.

Jeg synes jeg for nylig læste de ikke var hjemløse mere(måske i forbindelse med mistanken om kræft) men det kan jo være gået galt igen.

Jeg forstår bare ikke, hvis hun har født og stadig bor i det telt, hvad i alverden hun så regner med?? Jeg ved godt de er der illegalt, men der må squ da være nogen der ved hvor de er. Kameraholdet fx.

Ej, jeg håber virkelig det bare er en dårlig beskrivelse! Man kan da ikke opforstre et spædbarn på gaden som hjemløs, uden det får konsekvenser :forvirret: Hvad når det skal sove, bades og skiftes?

Mega egoistisk opførsel, når der findes muligheder for at give barnet et ordentligt liv og omgivelser!


Hun har termin indenfor de næste uger. De bor på motel, men skal ud at se på en lejlighed en af dagene. Noget med at en del er betalt af et eller andet og de skal så selv lægge 40% af huslejen, vist nok. Jeg følger hende på IG fordi jeg er mega nysgerrig og forarget på een gang :blush:


Som My skriver :) Er det egentlig ikke et herberg de bor på eller hvordan? Det er selvfølgelig hip som hap. Begge dele er totalt uholdbare løsninger.

Jeg er medlem af gruppen "reality – det grove og det gode", hvor der går teorier på, at hun har født. Om det passer aner jeg ikke.

Lige med hende er det ret svært at finde ud af, hvad der er op og ned, synes jeg. Hun har før sagt at der var bolig lige på trapperne. Men ja. Håber bare der bliver taget godt hånd om det stakkels barn.


altså hun lagde billede op på IG i går hvor hun var meget gravid og at hun håbede der gik et par uger mere hvis de nu fik den det lejlighed de skulle se på og skulle nå st flytte inden.

Jeg forstår ikke at myndighederne ikke sender hende til dk. Der ligger en bunke anklager om bedrageri mod hende og hun er tydeligvis nem at finde.

Fatter ikke at DR- eller Kanal 4 for den sags skyld, laver en serie med hende med den baggrund hun har. Det er simpelthen at forherlige noget der absolut ikke hører sig til.

Jeg bliver i tvivl om drengen er ved faderen og har en aflastningsfamilie eller om han er i pleje og ser faderen jævnligt. Det er det ene eller andet.

Jeg synes også det er forargeligt!

Havde omstændighederne været anderledes kunne det være interessant og spændende at følge hendes liv, håb og drømme og følge med i hvordan ens liv hurtigt kan ændre sig og alt ikke altid går som planlagt(fx i forhold til at hun gerne ville til USA for at blive skuespiller) Men jeg synes virkelig det er upassende og usmageligt at det skal være underholdning på bekostning af Kyle og det ufødte barns sikkerhed, ve og vel :(

Jeg siger ikke at der i De Unge Mødre altid er blevet vist positive ting, men der har trods alt været en eller anden form for kontrol og reaktion/konsekvens ved mistanke om børnenes mistrivsel og lignende.
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Soulme
Indlæg: 186
Tilmeldt: 4. nov 2015, 20:47
Kort karma: 7
Likede indlæg: 161

Re: De Unge Mødre

Indlægaf Soulme » 15. jan 2018, 07:11

:nerve:
Jeg har set først afsnit Hjemløs på Instagram.
Jeg ved ikke helt hvad keg skal tænke. Er i chok.
Der er SÅ mange spørgsmål.
Det største af dem alle er nok hvad har hun tænkte sig med en baby?!
0
Brugeravatar
mulledit
Indlæg: 956
Tilmeldt: 15. sep 2015, 08:08
Kort karma: 51
Likede indlæg: 877

Re: De Unge Mødre

Indlægaf mulledit » 15. jan 2018, 08:37

Hvad hedder den der DUM facebookside? jeg er så frygtelig nysgerrig :p
0
Bøllen 08.06.2010 :love:

Billen 22.07.2014 :love:


IG blogger under navnet Strawberryonion
Brugeravatar
mulledit
Indlæg: 956
Tilmeldt: 15. sep 2015, 08:08
Kort karma: 51
Likede indlæg: 877

Re: De Unge Mødre

Indlægaf mulledit » 15. jan 2018, 12:03

Denlilleglademy skrev:læste lige på NS instagram at en eller anden i den der gruppe Reality gode og grumme eller hvad den hedder, at en er ved at sende en skrivelse til alle shelters i nærheden af NS for at fortælle alt om hvad hun har gjort osv. Altså WTF? hvorfor i al verden gider man det og bruge tid på det? Det er godt nok sært. Men der er også en eller anden på IG som "forfølger" hende og kommenterer alt hvad hun lægger op negativt. Hun er vist nok ven med Kyles far, men det hele er bare så sært og barnagtigt. NS mor er altså også helt mærkelig og enormt aggressiv.


De er sgu allesammen nogle tosser og mega barnlige. Jeg forstår simpelthen ikke at man gider at bruge alt det krudt på noget SÅ negativt.

Men altså jeg æder det råt :lol:
0
Bøllen 08.06.2010 :love:

Billen 22.07.2014 :love:


IG blogger under navnet Strawberryonion
Brugeravatar
mulledit
Indlæg: 956
Tilmeldt: 15. sep 2015, 08:08
Kort karma: 51
Likede indlæg: 877

Re: De Unge Mødre

Indlægaf mulledit » 15. jan 2018, 12:31

Denlilleglademy skrev:
mulledit skrev:
Denlilleglademy skrev:læste lige på NS instagram at en eller anden i den der gruppe Reality gode og grumme eller hvad den hedder, at en er ved at sende en skrivelse til alle shelters i nærheden af NS for at fortælle alt om hvad hun har gjort osv. Altså WTF? hvorfor i al verden gider man det og bruge tid på det? Det er godt nok sært. Men der er også en eller anden på IG som "forfølger" hende og kommenterer alt hvad hun lægger op negativt. Hun er vist nok ven med Kyles far, men det hele er bare så sært og barnagtigt. NS mor er altså også helt mærkelig og enormt aggressiv.


De er sgu allesammen nogle tosser og mega barnlige. Jeg forstår simpelthen ikke at man gider at bruge alt det krudt på noget SÅ negativt.

Men altså jeg æder det råt :lol:


Jaja, det er god underholdning. Men det er så sært. Hvorfor gider man sidde i Dk og lave skrivelser til shelters i Dk fordi man synes en kvinde er tåbelig :forvirret2:

Jeg aner ikke hvad fb gruppen hedder.


Det fatter jeg heller ikke. Det var faktisk den post der gjorde mig nysgerrig. Bliver NØDT til at se hvad det er for nogen mennesker der gør sådan noget. Altså jeg har jo råbt white trash og jeg ved ikke hvad, men jeg må se det. :rulle:
0
Bøllen 08.06.2010 :love:

Billen 22.07.2014 :love:


IG blogger under navnet Strawberryonion
Brugeravatar
mulledit
Indlæg: 956
Tilmeldt: 15. sep 2015, 08:08
Kort karma: 51
Likede indlæg: 877

Re: De Unge Mødre

Indlægaf mulledit » 15. jan 2018, 13:14

Denlilleglademy skrev:
mulledit skrev:
Denlilleglademy skrev:
mulledit skrev:
Denlilleglademy skrev:læste lige på NS instagram at en eller anden i den der gruppe Reality gode og grumme eller hvad den hedder, at en er ved at sende en skrivelse til alle shelters i nærheden af NS for at fortælle alt om hvad hun har gjort osv. Altså WTF? hvorfor i al verden gider man det og bruge tid på det? Det er godt nok sært. Men der er også en eller anden på IG som "forfølger" hende og kommenterer alt hvad hun lægger op negativt. Hun er vist nok ven med Kyles far, men det hele er bare så sært og barnagtigt. NS mor er altså også helt mærkelig og enormt aggressiv.


De er sgu allesammen nogle tosser og mega barnlige. Jeg forstår simpelthen ikke at man gider at bruge alt det krudt på noget SÅ negativt.

Men altså jeg æder det råt :lol:


Jaja, det er god underholdning. Men det er så sært. Hvorfor gider man sidde i Dk og lave skrivelser til shelters i Dk fordi man synes en kvinde er tåbelig :forvirret2:

Jeg aner ikke hvad fb gruppen hedder.


Det fatter jeg heller ikke. Det var faktisk den post der gjorde mig nysgerrig. Bliver NØDT til at se hvad det er for nogen mennesker der gør sådan noget. Altså jeg har jo råbt white trash og jeg ved ikke hvad, men jeg må se det. :rulle:



Jeg synes simpelthen moderen er forfærdelig, ikke bare i den post, men sådan helt generelt gør hun ikke livet nemmere for nogle mennesker. Ved du hvad siden hedder?


Hun er frygtelig. Hun må være retarderet tænker jeg.
0
Bøllen 08.06.2010 :love:

Billen 22.07.2014 :love:


IG blogger under navnet Strawberryonion
Soulme
Indlæg: 186
Tilmeldt: 4. nov 2015, 20:47
Kort karma: 7
Likede indlæg: 161

Re: De Unge Mødre

Indlægaf Soulme » 15. jan 2018, 14:15

Moren virker påvirket i programmet. Og generelt bare meget meget mærkelig.
Men hvordan får hun scanninger og lægebehandling osv. Når hun er i USA. Hun er der vel ikke lovligt så hun kan giv sige tilkende på et sygehus eller de frieklininkker.
Og hvad når hun skal føde. Vil hun gøre det i teltet?!
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: De Unge Mødre

Indlægaf Juki » 15. jan 2018, 14:27

Er det ikke noget med at NS' mormor drak sprit eller sådan noget da hun var gravid med NS' mor?

De har altid virket specielle, på den der ressourcesvage måde :(

Og jeg tror faktisk godt at jeg kunne finde på at informere myndighederne om situationen med børnene der vokser op på gaden i det miljø, såfremt at der var en pointe med det og det fx foregik i Danmark. Det er trods ret umuligt at sidde i Danmark og vurdere situationen udfra amerikanske forhold osv.

.. Men det skulle selvfølgelig være for at hjælpe børnene og ikke for at genere og få "hævn" over NS.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: De Unge Mødre

Indlægaf Fillie » 15. jan 2018, 14:35

Mor Heidi har føtalt alkoholsyndrom, fordi hendes mor drak tæt under graviditeten. Det er årsagen til, at hun altid virker retarderet eller påvirket.
0
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
mulledit
Indlæg: 956
Tilmeldt: 15. sep 2015, 08:08
Kort karma: 51
Likede indlæg: 877

Re: De Unge Mødre

Indlægaf mulledit » 15. jan 2018, 15:00

Fillie skrev:Mor Heidi har føtalt alkoholsyndrom, fordi hendes mor drak tæt under graviditeten. Det er årsagen til, at hun altid virker retarderet eller påvirket.


Det giver mening. Det er da frygteligt.
0
Bøllen 08.06.2010 :love:

Billen 22.07.2014 :love:


IG blogger under navnet Strawberryonion
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: De Unge Mødre

Indlægaf Juki » 15. jan 2018, 15:40

Denlilleglademy skrev:
Soulme skrev:Moren virker påvirket i programmet. Og generelt bare meget meget mærkelig.
Men hvordan får hun scanninger og lægebehandling osv. Når hun er i USA. Hun er der vel ikke lovligt så hun kan giv sige tilkende på et sygehus eller de frieklininkker.
Og hvad når hun skal føde. Vil hun gøre det i teltet?!


De flytter i lejlighed i denne uge og hun har gået på free clinics. De har haft shelter og siden motel, siden oktober.

Hun er tilknyttet hospital, har en social worker, har terapeut osv osv. Det er ret overraskende hvor meget hånden holdes under dem.

Måske for at sikre det kommende barn på en eller anden måde :gruble:

Det er jo ikke en ønskesituation de er i nu, men det er vel at foretrække fremfor at de flygter igen og hun slet ikke får noget opsyn eller noget behandling. Jeg ved ikke hvordan det fungerer i USA, men de kan vel næppe tvangsindlægge hende til behandling eller fængsle hende, hvis ikke hun er stofmisbruger eller kriminel?
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:

Tilbage til "Film og TV"