De Unge Mødre

Brugeravatar
Juki
Kort karma: 607
Likede indlæg: 11355

Re: De Unge Mødre

Indlægaf Juki » 13. mar 2018, 20:03

Jeg har lige set de sidste 5 minutter af aftenens afsnit. Jeg har ellers ikke rigtig gidet at følge med den her sæson fordi det hele virker så rosenrødt og irriterende. De går mere op i at det fremstår så perfekt, fremfor bare at være i det i stedet.

Men hvad var det den ene havde taget sit barn med til? Var det Reality Awards? Og uanset hvilket show det var fra hvorfor havde hun så taget sit barn med? Det virkede ikke som et familiearrangement :D

Og er de fleste deltagere ikke også ret gamle i forhold til tidligere? Jeg synes jeg så noget for noget tid siden med en der var 24 år. Det giver da overhovedet ingen mening medmindre jeg hørte forkert.
0
Forarget kan man altid blive

It's not a phase, mom!
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 607
Likede indlæg: 11355

Indlægaf Juki » 15. mar 2018, 15:33

Nå, Princess er åbenbart blevet single, men at dømme ud fra hans reaktion og ordvalg så er det vist meget godt :tie:

https://realityportalen.dk/rcarticle/pr ... d-bruddet/
0
Forarget kan man altid blive

It's not a phase, mom!
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 1038
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 16426

Indlægaf LadyFox » 15. mar 2018, 17:40

Juki skrev:Nå, Princess er åbenbart blevet single, men at dømme ud fra hans reaktion og ordvalg så er det vist meget godt :tie:

https://realityportalen.dk/rcarticle/pr ... d-bruddet/

Det er nok meget godt hun et sluppet for ham. Han virker godt nok som en belastende type.
1
You used to call me on my cell phone
Late night when you need my love
jeanett88
Kort karma: 22
Likede indlæg: 187

Indlægaf jeanett88 » 22. mar 2018, 13:43

Jeg ser lige det afsnit hvor Marco skal smide bleen.
Gud hvor bliver jeg frustreret over den måde de behandler ham på. Han er tydeligvis ikke klar til at komme af med den ble. Jeg synes de trækker det alt for meget ned over hovedet på ham. Og så synes jeg de er ubehagelige overfor ham.
Skælder ham ud fordi han rører ved sin tissemand. Siger han lugter. Tager hans iPad for at sidde med den selv osv.
Stakkels lille dreng!
0
Jacobsen81
Kort karma: 16
Likede indlæg: 342

Indlægaf Jacobsen81 » 17. apr 2018, 18:39

jeanett88 skrev:Jeg ser lige det afsnit hvor Marco skal smide bleen.
Gud hvor bliver jeg frustreret over den måde de behandler ham på. Han er tydeligvis ikke klar til at komme af med den ble. Jeg synes de trækker det alt for meget ned over hovedet på ham. Og så synes jeg de er ubehagelige overfor ham.
Skælder ham ud fordi han rører ved sin tissemand. Siger han lugter. Tager hans iPad for at sidde med den selv osv.
Stakkels lille dreng!

Ham "faren" er frygtelig. I et andet afsnit griner han af drengen da han er ked af det :naughty:

Er forresten flad af grin over hende der staver Emiliy som Emliy, men hårdnakket påstår at det udtales Em-i-ly :lol:

Så hedder jeg jonna, men det udtales altså Be-yon-ce!
1

Tilbage til "Film og TV"