Gift ved første blik III

Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf Dirtylittledevil » 21. okt 2015, 13:07

Bøtte skrev:Ej Dirty, er du ikke lidt hård?

Jeg har godt nok ikke fået set hele afsnittet fra igår, men jeg synes ikke at dine beskrivelser passer på det jeg har set. Jeg synes faktisk du har de negative briller på :genert:


NaHAJ :lol: aij det hele er nu skrevet med et stort grin :-D og bygget på nærmest det rene ingenting ud over mine egne fordomme. Men nu står det her, så kan jeg altid bladre tilbage om mange uger og se om noget af det skulle ske at passe. Sidste år var jeg meget hurtigt ude med at sige at ham med det rødlige hår og skæg var en kold fisk og alle sagde neeeeej det må du ikke sige han er så søøød... meeen jeg fik ret. I år går jeg bare all in :-D
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf Bøtte » 21. okt 2015, 13:23

Dirtylittledevil skrev:
Bøtte skrev:Ej Dirty, er du ikke lidt hård?

Jeg har godt nok ikke fået set hele afsnittet fra igår, men jeg synes ikke at dine beskrivelser passer på det jeg har set. Jeg synes faktisk du har de negative briller på :genert:


NaHAJ :lol: aij det hele er nu skrevet med et stort grin :-D og bygget på nærmest det rene ingenting ud over mine egne fordomme. Men nu står det her, så kan jeg altid bladre tilbage om mange uger og se om noget af det skulle ske at passe. Sidste år var jeg meget hurtigt ude med at sige at ham med det rødlige hår og skæg var en kold fisk og alle sagde neeeeej det må du ikke sige han er så søøød... meeen jeg fik ret. I år går jeg bare all in :-D


Godt så :-D :kys:
1
Brugeravatar
Orchidea
Indlæg: 1022
Tilmeldt: 24. aug 2015, 15:36
Kort karma: 109
Likede indlæg: 2423

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf Orchidea » 21. okt 2015, 17:06

Jeg ser programmet for første gang, så jeg har ikke noget at sammenligne med.

Jeg synes at Line og Poul virker til at være et godt match, Ane og Ulrik er jeg lidt mere ulden ved. Det virker som om Ane har svært ved rigtigt at gå ind i det, selvom hun måske egentlig ønsker at konceptet vil fungere.

Med Line og Michael er det lige omvendt, her er det ham der virker til at være forbeholden og tvivle på at det kan lykkes, selvom jeg tror at han gerne vil det.

Randi og Niels tror jeg ikke helt på, primært pga rygnings-issuet. Hvis ikke han kvitter cigaretterne, tror jeg at det bliver en dealbreaker. Jeg synes også at han fremstod meget overfladisk og som skrevet tidligere, en smule uintelligent.

Jeg synes egentlig at konceptet er virkelig interessant, for det ER jo tydeligvis svært for mange selv at finde den der kærlighed, der holder, og det er derfor spændende at lade andre lave matchet.

Som sagt, har jeg ikke set de tidligere sæsoner, er der nogle af de par der er blevet sammen?
0
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6176
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16143

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf Urtekussen » 21. okt 2015, 18:38

Hvornår sendes det?
Kan det ses på DR tv?
0
2011
2015
2018
2020
2023
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf Wizzze » 21. okt 2015, 18:42

Urtekussen skrev:Hvornår sendes det?
Kan det ses på DR tv?


Sendes samtidig med Luksusfælden :rulle:

Men så er det jo godt det også er online :D

https://www.dr.dk/tv/se/gift-ved-foerst ... ik-iii-1-7
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf ManicNinja » 23. okt 2015, 01:14

Dirtylittledevil skrev:Line og michael... jeg synes hun virkede irriterende lillepiget i sit væsen og stemmeføring. Typisk 27-årig der stadig er skolepige på uuuni. Især da hun viser rundt i sit hjem lyder hun jo nærmest som en 10-årig, pyyh jeg kan ikke døje sådan noget :-D
Han er lige et skridt videre og er færdig med uddannelse, men virker nu også til at holde godt fast i sin rolle som ungdommelig og quirky, han var nok ikke i stand til at gro et ordentligt skæg som de andre hipstere så derfor måtte han lade sit hår vokse op i nutty professor højde i stedet. Man bag hans afvæbnende ydre banker et meget korrekt og regelret og stift hjerte, som der gør hos alle tal-elskende mænd :-D Så hvis han skal noget som helst, så bliver det på hans måde. Tror jeg :-D


Tænk, min erfaring er, at de "talelskende" netop tit har brug for noget spræl og anarki. :)
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf Sophaya » 23. okt 2015, 21:41

Jeg føler slet ikke Randi og Niels. Jeg fornemmer ikke nogen kemi, kun et let tiltrækning. Jeg tror ikke de holder.. Niels virker direkte usympatisk på mig, og jeg tror ikke Randi kan forlige sig med cigaretterne, ligesom jeg ikke tror han stopper for hendes skyld.

Ane og Ulrik semi-føler jeg. De virker meget søde og umiddelbart gode sammen - de er begge to lidt akavede og stive når de er nervøse, men jeg tror de kan få mange dybe samtaler når de slipper kontrollen lidt senere hen.

Line og Michael kunne måske være gode sammen, men hvis han er så ufleksibel ifht geografi, hvorfor har de så matchet ham med en fra den anden ende af landet? Jeg synes det er meget at forlange at hun tager alle ofrene, for han vil vidst bare gerne have det på sin egen måde. Jeg tror de bliver glade for hinanden men at det går i stykker fordi hun ville være nødt til at opgive alt, og det er hun ikke parat til uden kompromisser.

Lene og Poul er jeg kæmpe fan af. Jeg tror de holder. De virker reflekterede, søde og har umiddelbart rigtig god kemi. Jeg glæder mig virkelig til at se dem lære hinanden at kende!

.. Og ligesom Yvonne så sidder jeg, når jeg ser det, og tænker "Bare det var mig! Skulle man melde sig til det.." - ikke at jeg rent faktisk vil det, men man bliver sådan grebet af stemningen :love:
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7095
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13317

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf Rapfisk » 23. okt 2015, 21:53

Orchidea skrev:Randi og Niels tror jeg ikke helt på, primært pga rygnings-issuet. Hvis ikke han kvitter cigaretterne, tror jeg at det bliver en dealbreaker. Jeg synes også at han fremstod meget overfladisk og som skrevet tidligere, en smule uintelligent.
Har de seriøst ikke styr på rygning/ikke-rygnings-præferencer? Så meget for, at de skulle være blevet mere grundige denne gang.
2
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf Bøtte » 23. okt 2015, 22:00

Rapfisk skrev:
Orchidea skrev:Randi og Niels tror jeg ikke helt på, primært pga rygnings-issuet. Hvis ikke han kvitter cigaretterne, tror jeg at det bliver en dealbreaker. Jeg synes også at han fremstod meget overfladisk og som skrevet tidligere, en smule uintelligent.
Har de seriøst ikke styr på rygning/ikke-rygnings-præferencer? Så meget for, at de skulle være blevet mere grundige denne gang.


Det undrer også mig, det er jo virkelig en dealbreaker for rigtig mange.
0
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8941
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25618

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf Madam Pomfrey » 23. okt 2015, 22:10

Niels virkede, syntes jeg, vildt genert og kejtet (sikkert ifht. kamera, det ville jeg altså heller ikke være tilpas ved)
Håber han formår at åbne noget mere op, være afslappet omkring Randi... som i den grad også selv havde nogle parader der skal falde ifht ham hvis det skal føre nogle steder hen.
Er spændt på om det går den ene eller anden vej for dem! det syntes jeg var svært at lure! Deres respektive leve-stil tror jeg dog ville være nemme at flette sammen.

Line og Michael synes jeg også var svære, det kan gå enten den ene eller anden vej, men der var da klart nogle forbehold, men også en vilje til at prøve det af. Men syntes de så søde ud sammen, og virkede til at matche ret godt på humoren.

Sad og så det på job, så der var ikke 100% fokus på skærmen :D - Var også på job med en vikar, fyr på 19 år, stormende forelsker, som kører langdistanceforhold til et andet nordisk land, og han var dybt forarget over konceptet. "det kan man kan da ikke" "det er jo vanvittigt" "det udvander jo ægteskaber totalt det der" "de gør jo grin med at folk gifter sig af kærlighed"
Blev da helt lun om hjertet, med ham og hans værdier! :) RART!
1
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf Aima » 24. okt 2015, 03:15

Jeg undrede mig også over det med rygningen, men måske har han i de indledende interviews og undersøgelser givet udtryk for (og virket overbevisende) at han ville være både villig til og i stand til at stoppe, hvis det var et krav? På den måde ville historien jo også få en lille side-føljeton om mandens rygestop for kærligheden :)

Jeg tror ikke, rygningen bliver en deal-breaker i nærmeste fremtid, for jeg tror, han stopper, hvis hun beder ham om det. Det er set før, og han virker ret duperet. Spørgsmålet er så, om han overvurderer sig selv og er typen der bare kan stoppe, tænker jeg.

Eller, jeg ved ikke. Jeg nægter bare at tro, at tilrettelæggerne og hele det øvrige maskineri ikke har taget højde for det.
0
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf Sophaya » 24. okt 2015, 09:10

Ballademager skrev:
Geografien er jeg også spændt på. Og det undrer også mig lidt, at de har matchet to, der bor så langt væk fra hinanden. Han virker ret ufleksibel med hensyn til, hvor de evt. ville skulle bo. Men vi ved jo ikke, hvordan hun har det med det, hvis hun skulle flytte.

PS I den forrige sæson var jeg allermest rørt i det afsnit, hvor Katrine græd over at skulle flytte fra Århus. Var selv ret ked af at skulle bytte Århus ud med København i sin tid, så den gik lige i hjertet.


Vi ved ikke hvordan hendes indstilling er, det er rigtigt. Jeg synes bare han emmer af kompromisløshed og det tror jeg ikke hun kan i længden..

Årh, det afsnit rørte også noget i mig. Jeg var sammen med en englænder i 4 år, og et af de store ofre var jo at der var en der skulle flytte land hvis vi skulle udvikle os. Jeg kunne ikke. Han sagde han kunne, men blev ved med at udskyde det. Til sidst måtte jeg gå fra ham.
Jeg ville godt nok også have været ked af at flytte fra Århus til København - Århus er en fed by og jeg hader (ja, undskyld, men det gør jeg) København.
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf Wizzze » 26. okt 2015, 05:34

0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf Wizzze » 27. okt 2015, 12:23

Er man nysgerrig omkring hvordan de matcher, så er der lidt om det her
http://www.bt.dk/film-og-tv/saadan-matc ... elv-testen
0
Do as I say! :whip:
Sorenspige
Indlæg: 7102
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 969
Likede indlæg: 9466

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf Sorenspige » 27. okt 2015, 19:40

Det tyder ikke så godt med Ulrik og Ane. Synes, han virker meget irriteret, og som om alt skal gøres på hans måde.
0

Tilbage til "Film og TV"