Gift ved første blik III

Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5211

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf girl_beat » 24. nov 2015, 21:23

zembra1986 skrev:Nøøøj en skøn sæson :love2:, bedre end den sidste....Så glad for at se at Randi & Niels og Line & Michael valgte at forblive gift, og dejligt at se de stadig er sammen nu her :banan:

Line og Michael flytter til New York, så det var så derfor han sælger hans lejlighed :P

http://ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/t ... rk/5842635

Fantastisk afsnit :love: :love: :love:
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19043

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf Flora » 24. nov 2015, 22:41

Flora skrev:Hvem tror I vælger at fortsætte med at være gift når eksperimentet slutter?

Poul og Lene gør helt sikkert ikke.

Randi og Niels fortsætter.

Det sidste par (hvad hedder de?) tror jeg også fortsætter. De virker til at have det rart sammen.


Jaah, jeg fik ret :banan:

Ej, det virker altså også som nogle gode par de to der blev sammen.

Poul har bare ingenting forstået. Det er jo ikke meningen man skal være forelsket med det samme, men at man skal lære hinanden ordentligt at kende før man tager et valg. Det er vel det der er pointen med de 5 uger. Men godt de trods alt fik talt lidt ud.

Synes egentlig det var ret interessant det Randi og Niels sagde om at de ville have valgt hinanden fra hvis de havde mødt hinanden under normale omstændigheder. Det viser jo bare man skal give tingene en chance og ikke bare droppe folk fordi der er noget der ikke lige spiller i starten. Det kunne Poul og hende gimpen der også droppede ud ret tidligt (navn?) lære noget af.
0
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2144
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf didas » 24. nov 2015, 22:52

DenBlødeJyde skrev:Jeg har taget en test: http://politiken.dk/kultur/filmogtv/ECE ... ype-er-du/

Jep. Du er Poul. Du er, like it or not, knudemanden, der har så forbandet svært ved at sætte ord på sine følelser, og som glider ind i sneglehuset når konfronteret med en fremmed person, der vil italesætte alt. Men du er også voksenbabyen, der vil have og så ikke have og så have og så ikke have. Dermed lader du dine egne behov tryne andres. Det er ikke altid så nemt at være Poul, men vi er mange, der er det, og første skridt er at indrømme, at du er Poul. Andet skridt er at beslutte dig for at forbedre dig. Gør det til en regel ALTID at købe en omgang til alle i selskabet og overhold dine aftaler, selvom du ikke kan overskue dem. Man kan godt handle sig ud af ikke at vide, hvordan man skal handle. SÅ svært er det heller ikke ikke at være røvhul.


Må nok indrømme, at der er en lille smule sandhed i det. Det med, at tale om følelser... men jeg lader nu ikke mine behov tryne andres.... :gruble:
Så jeg er nok en lille Poul... :-D


Man kan så også blive andet end deltager i den test. Jeg blev Gert Martin Hald, psykologen :lol:
0
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
JackieO
Indlæg: 158
Tilmeldt: 8. nov 2015, 22:08
Kort karma: 25
Likede indlæg: 574

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf JackieO » 25. nov 2015, 00:00

[/quote]
Man kan så også blive andet end deltager i den test. Jeg blev Gert Martin Hald, psykologen :lol:[/quote]

Øv, hvor bittert, nu tør jeg slet ikke tage testen :lol:

Men ellers et skønt afsnit. Og stor anerkendelse til de to par, der overlevede som par - jeg synes de begge havde en meget, meget fin og respektfuld måde at være sammen på og lære hinanden at kende.
0
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19510

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf Animi » 2. mar 2016, 21:54

1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf Dirtylittledevil » 2. mar 2016, 23:11



Nååh hvor sødt :love:
Jeg ønsker mig en mand præcist som ham :lun:
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf ManicNinja » 14. mar 2016, 23:02

Dirtylittledevil skrev:


Nååh hvor sødt :love:
Jeg ønsker mig en mand præcist som ham :lun:


Slå dig løs! Jeg skal ikke bruge sådan én som ham til noget ... :deer:

Aj, han var sgu da røvsyg, Dørty - og du ville skræmme livet af ham og gøre ham helt rundforvirret i løbet af *paaaa-liiiing* ingen tid. :D
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf Dirtylittledevil » 14. mar 2016, 23:09

ManicNinja skrev:
Slå dig løs! Jeg skal ikke bruge sådan én som ham til noget ... :deer:

Aj, han var sgu da røvsyg, Dørty - og du ville skræmme livet af ham og gøre ham helt rundforvirret i løbet af *paaaa-liiiing* ingen tid. :D


Jamen han stillede sig bare lige op på en stol og satte hendes lampe op :dåne: og jeg mener bestemt man kunne se lidt af hans mave imens :love2:
Hvis jeg kan finde sådan en handyman og han så oven i købet ser så cute ud så LOVER jeg at jeg ikke skræmmer ham væk (før alt i huset er i tip top orden)
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19510

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf Animi » 2. maj 2016, 21:03

0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf Viskelæder » 2. maj 2016, 21:11



Jeg kan slet ikk huske, hvem de er :forvirret:
0
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19510

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf Animi » 2. maj 2016, 21:13

Viskelæder skrev:


Jeg kan slet ikk huske, hvem de er :forvirret:


Det var hende med lille-pige stemmen, som var lidt irriterende. Men de var sgu meget søde alligevel :lol:
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.

Tilbage til "Film og TV"