Gift ved første blik III

Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf Aima » 13. okt 2015, 22:04

Jeg synes, programmet var så fint og jeg synes for første gang det faktisk virker som om, det primære formål har været at finde kompatible match, fremfor blot at lave underholdende TV. Gennemført men stadig fængende.

Og parrene var så søde. Ulrik og Ane har da så meget the hots for hinanden allerede. Jeg håber, det varer ved, og jeg tror det faktisk også lidt.
0
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf ManicNinja » 14. okt 2015, 00:25

Danseprinsesse skrev:Jeg har allerede fået våde øjne.


Du er IKKE alene :genert:
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Vaginetta
Indlæg: 117
Tilmeldt: 23. sep 2015, 21:28
Kort karma: 4
Likede indlæg: 178

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf Vaginetta » 14. okt 2015, 11:21

De virkede vildt søde alle sammen! Jeg er glad for at der umiddelbart ikke var castet sådan et Frank og Pia-par i denne sæson, der nærmest bare virkede som om de var sat ind for at få nogle rigtig gode klip til program-trailerne. :tie:

Og så kunne man virkelig mærke den fysiske kemi, selvom alle, naturligt nok, var lidt akavede i starten. :D Især Ulrik og Ane tror jeg havde en hed bryllupsnat.
0
GoGetter
Indlæg: 93
Tilmeldt: 19. sep 2015, 12:32
Kort karma: 25
Likede indlæg: 171

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf GoGetter » 14. okt 2015, 15:38

Jeg synes også, at Lene og Poul virker rigtig søde, hun var jo helt forfjamsket til festen. Jeg synes, at der virker til at være et godt match i deres livsstil. Og deres fest så klart sjovest ud, det virkede til at alle svingede sammen.

Ane og Ulrik, tjo, hun virker lidt reserveret og han er ret formel, synes jeg. Tænker at det er hende, der ikke vil mere, hvis det er.

Vil i øvrigt, som den kyniker jeg er, minde om, at Pedel-gate sidste sæson jo også startede ud med god kemi.
1
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf ManicNinja » 14. okt 2015, 19:21

GoGetter skrev:Jeg synes også, at Lene og Poul virker rigtig søde, hun var jo helt forfjamsket til festen. Jeg synes, at der virker til at være et godt match i deres livsstil. Og deres fest så klart sjovest ud, det virkede til at alle svingede sammen.

Ane og Ulrik, tjo, hun virker lidt reserveret og han er ret formel, synes jeg. Tænker at det er hende, der ikke vil mere, hvis det er.

Vil i øvrigt, som den kyniker jeg er, minde om, at Pedel-gate sidste sæson jo også startede ud med god kemi.


"Pedel-gate" - hahaha! :gogo:

Og suk. Den dér umiddelbart såååå kærlige type, som så bare overhovedet ikke mærker efter og pludselig forlader arenaen i huj og hast. Trættende! Pyh - tænk at have giftet sig med sådan én ved første blik. :shock: Plejer at være sådan én, der bare bliver til et par dates og en dum, brat slutning, evt. et par dages bitterhed og så er man da heldigvis videre. Havde virkelig ondt af hende, der blev gift med ham.
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
GoGetter
Indlæg: 93
Tilmeldt: 19. sep 2015, 12:32
Kort karma: 25
Likede indlæg: 171

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf GoGetter » 14. okt 2015, 19:54

ManicNinja skrev:
GoGetter skrev:Jeg synes også, at Lene og Poul virker rigtig søde, hun var jo helt forfjamsket til festen. Jeg synes, at der virker til at være et godt match i deres livsstil. Og deres fest så klart sjovest ud, det virkede til at alle svingede sammen.

Ane og Ulrik, tjo, hun virker lidt reserveret og han er ret formel, synes jeg. Tænker at det er hende, der ikke vil mere, hvis det er.

Vil i øvrigt, som den kyniker jeg er, minde om, at Pedel-gate sidste sæson jo også startede ud med god kemi.


"Pedel-gate" - hahaha! :gogo:

Og suk. Den dér umiddelbart såååå kærlige type, som så bare overhovedet ikke mærker efter og pludselig forlader arenaen i huj og hast. Trættende! Pyh - tænk at have giftet sig med sådan én ved første blik. :shock: Plejer at være sådan én, der bare bliver til et par dates og en dum, brat slutning, evt. et par dages bitterhed og så er man da heldigvis videre. Havde virkelig ondt af hende, der blev gift med ham.


Jeanette hed hun, hende der blev gift med the asshat pedel.

Faktisk inspirerede hun mig virkelig meget. Først tænkte jeg "Ej hvor ydmygende for hende, godt det ikke er mig!", men så indså jeg, at hun fandme var pisse modig og sej at stå ved, uanset at det ikke så for lyst ud til sidst, at hun ønskede kærligheden og den her mand. Tænk at sidde og sige det, når hun nok godt var klar over, at det ville blive et "nej tak" fra hans side.
5
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21756

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf Pandesteg » 15. okt 2015, 10:43

Wizzze skrev:Vi synes de igen er hoppet ret hurtigt ud i det, kunne godt have tænkt os at høre mere af eksperternes samtaler med, og indtryk af deltagerne, og meget mere om hvordan de har matchet sig frem til parrene.

Lene og Paul har vi en god fornemmelse omkring, det er også godt de bor tæt på hinanden, mange af problemerne de forrige runder har været at de boede så langt fra hinanden.


Jeg har det så helt omvendt, jeg synes, at der i de forrige sæsoner er blevet brugt alt for meget sparsom tid på at snaaaaaaarkke med og om deltagerne inden de overhovedet er blevet gift. Jeg vil meget hellere skøjte den del over, se dem blive gift og begynde at interagere og SÅ lære dem at kende derfra. Det er den sjove del og den jeg er interesseret i. Kan huske hvor meget det irriterende mig, at 1,5 program af den første sæson af USA-versionen foregik inden brylluppet og i one-on-ones med deltagere, snoooork :træt: Så blev glædeligt overrasket over at det går dejligt hurtigt med at få dem gift i denne her sæson :pompom:
4
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Emixa
Indlæg: 6
Tilmeldt: 3. sep 2015, 15:48
Kort karma: 0
Likede indlæg: 6

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf Emixa » 18. okt 2015, 13:07

Jeg synes det var super fint, at de i denne sæson har valgt at vi kun ser 2 par her i første afsnit og så 2 mere i næste. :clap:
2
Brugeravatar
Craver
Indlæg: 255
Tilmeldt: 9. sep 2015, 07:41
Kort karma: 72
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 638

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf Craver » 18. okt 2015, 18:15

Jeg er også helt vild med begge par - og jeg fik også våde øjne :lun: Lene og Paul virker SÅ søde! Jeg har dog en mærkelig mavefornemmelse omkring Ulrik, men jeg håber, han overrasker positivt!

Jeg er også mere interesseret i at se dem lære hinanden at kende - deres interne kommunikation og hele den der forventningsafstemning. Altså personerne er jo spændende nok som individer, men min indre romantiker vil dælme hellere se lidt kærlighed at blomstre imellem to personer :D
0
... I would name her Rock'N'Roll
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf Wizzze » 20. okt 2015, 21:34

hrmmm... de 2 par i aften, har vi ikke lige så gode følelser omkring, som de 2 første :gruble:

Line og Michael har mest potentiale, men der er et eller andet ved Michael, der der med at han ikke vil bestemme sig før efter de 5 ugen, ligesom han ikke er villig til at lade sig rive med, og så at han ikke er villig til at forlade København, det er 5 uger, tænk på det som en ferie om ikke andet, de kræver jo ikke at I skal planlægge og fastlægge hele samlivet nu.

Randi & Niels kan vi ikke rigtig læse :gruble: Nok mest Niels, han virker meget "overfladisk" han er meget fokuseret på hendes udseende, og hans tale, han er jo ikke den store ordsmed eller kommunikator, og de har kun 5uger, hvordan skal det gå uden kommunikation :gruble: Vi opfangede ikke rigtig nogen startende kemi, gjorde I ?
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf Dirtylittledevil » 21. okt 2015, 08:19

Randi og Niels... Jeg synes de virkede lidt sårn... mindre intelligente i det. Især ham. Som eksperten også sagde, så var de ikke dem som fik rodet sig ud i vidtløftige samtaleemner. For mig personligt ville sådan en mand være no-go. De virkede også begge lidt kejtede mht følelser, måske især hende. Mit bud er at hun vil holde afstand både pga sit væsen og pga rygningen.
Edit tilføjelse: Jeg tror at dét med bryllup først er den helt forkerte approach (dansk ord?) for hende. Hun virkede som om hun var tilskuer eller statist i noget hun knap kunne forstå. I mine øjne virker hun mere som den der skal vindes over tid og når HUN føler sig klar. Hun giver ikke bare efter for sådan en gang gøgl som man kan se flere andre gøre.
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf Dirtylittledevil » 21. okt 2015, 08:43

Line og michael... jeg synes hun virkede irriterende lillepiget i sit væsen og stemmeføring. Typisk 27-årig der stadig er skolepige på uuuni. Især da hun viser rundt i sit hjem lyder hun jo nærmest som en 10-årig, pyyh jeg kan ikke døje sådan noget :-D
Han er lige et skridt videre og er færdig med uddannelse, men virker nu også til at holde godt fast i sin rolle som ungdommelig og quirky, han var nok ikke i stand til at gro et ordentligt skæg som de andre hipstere så derfor måtte han lade sit hår vokse op i nutty professor højde i stedet. Man bag hans afvæbnende ydre banker et meget korrekt og regelret og stift hjerte, som der gør hos alle tal-elskende mænd :-D Så hvis han skal noget som helst, så bliver det på hans måde. Tror jeg :-D
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf Dirtylittledevil » 21. okt 2015, 09:13

Lene og Poul... Hun virker som den lidt forsigtige tørre type som helst oplever livet ved at læse om det i en bog hjemme i sin trygge sofa. Hun har haft en del forhold siger hun, men det har sikkert været antikvarer og historielærere som har været mindst lige så kedelige.
Han virker som en gentle giant... en følsom vildbasse. Mit bud er at han har brug for en der tør lidt mere end hun gør. Til gengæld er hun tydeligvis totalt forgabt i ham.
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf Dirtylittledevil » 21. okt 2015, 09:50

Ane og Ulrik... hmmm, dem har jeg svært ved at læse. Umiddelbart synes jeg der er et eller andet "off" ved ham, som om han eventuelt kunne vise sig at have to bortførte piger gemt bag en hemmelig væg i det der store hus hvor han sidder og troner ensomt i sin lænestol.
Hende ved jeg heller ikke med, hun smiler og smiler men virker lidt fraværende, jeg kan ikke se om hun er lykkelig eller lige ved at tude.
Det hele virkede stift og formelt til deres fest.
5
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf Bøtte » 21. okt 2015, 12:59

Ej Dirty, er du ikke lidt hård?

Jeg har godt nok ikke fået set hele afsnittet fra igår, men jeg synes ikke at dine beskrivelser passer på det jeg har set. Jeg synes faktisk du har de negative briller på :genert:
3

Tilbage til "Film og TV"