Gift ved første blik III

Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14723
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19075

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf Flora » 4. nov 2015, 19:17

Egentlig synes jeg man burde skrive under på at man forpligter sig til at fuldføre de 5 uger, når man vælger at deltage i programmet. Det er pisse synd for den deltager der jo bliver tvunget ud af eksperimentet når den anden vælger at give op. Og det ødelægger da også programmet. Og tænk på alle dem der har søgt og måske rigtig gerne ville være med, men som ikke kom det. Det må sgu da også være øv for dem, når de kan sidde og se at dem der så kom med ikke engang gider at fuldføre det.

Det er faktisk bare rigtig tarveligt overfor alle parter, når de laver det stunt der :/.
0
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf Wizzze » 4. nov 2015, 19:30

Flora skrev:Egentlig synes jeg man burde skrive under på at man forpligter sig til at fuldføre de 5 uger, når man vælger at deltage i programmet. Det er pisse synd for den deltager der jo bliver tvunget ud af eksperimentet når den anden vælger at give op. Og det ødelægger da også programmet. Og tænk på alle dem der har søgt og måske rigtig gerne ville være med, men som ikke kom det. Det må sgu da også være øv for dem, når de kan sidde og se at dem der så kom med ikke engang gider at fuldføre det.

Det er faktisk bare rigtig tarveligt overfor alle parter, når de laver det stunt der :/.


Men hvis hun nu ikke er tryg ved manden, vil det også være et overgreb at man skal pleje omgang i 5 uger :gruble:
4
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14723
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19075

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf Flora » 4. nov 2015, 19:41

Wizzze skrev:
Flora skrev:Egentlig synes jeg man burde skrive under på at man forpligter sig til at fuldføre de 5 uger, når man vælger at deltage i programmet. Det er pisse synd for den deltager der jo bliver tvunget ud af eksperimentet når den anden vælger at give op. Og det ødelægger da også programmet. Og tænk på alle dem der har søgt og måske rigtig gerne ville være med, men som ikke kom det. Det må sgu da også være øv for dem, når de kan sidde og se at dem der så kom med ikke engang gider at fuldføre det.

Det er faktisk bare rigtig tarveligt overfor alle parter, når de laver det stunt der :/.


Men hvis hun nu ikke er tryg ved manden, vil det også være et overgreb at man skal pleje omgang i 5 uger :gruble:


Arh... er overgreb ikke et lidt voldsomt ord at bruge? Manden var da helt indstillet på at lægge alt sexrelateret på hylden og starte forfra med bare at lære hinanden at kende. Der er vel grænser for hvor utrygt det næsten kan være.

De har psykologer til rådighed til at tale tingene igennem og få hjælp til at løse problemerne. Det burde da være muligt at finde en eller anden måde at få det til at fungere, hvis man er indstillet på at give det et skud. Synes da i hvert fald man skylder partneren i det mindste at forsøge i de 5 uger.
1
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55892
Kontakt:

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf Ado » 4. nov 2015, 19:50

Wizzze skrev:
Flora skrev:Egentlig synes jeg man burde skrive under på at man forpligter sig til at fuldføre de 5 uger, når man vælger at deltage i programmet. Det er pisse synd for den deltager der jo bliver tvunget ud af eksperimentet når den anden vælger at give op. Og det ødelægger da også programmet. Og tænk på alle dem der har søgt og måske rigtig gerne ville være med, men som ikke kom det. Det må sgu da også være øv for dem, når de kan sidde og se at dem der så kom med ikke engang gider at fuldføre det.

Det er faktisk bare rigtig tarveligt overfor alle parter, når de laver det stunt der :/.


Men hvis hun nu ikke er tryg ved manden, vil det også være et overgreb at man skal pleje omgang i 5 uger :gruble:



Tryg? Altså, jeg tror sgu ikke, at manden ligefrem har været farlig. Jeg synes Ane er en selvoptaget krampe.
1
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf Dirtylittledevil » 4. nov 2015, 21:20

Jeg synes Anes ansigt udstrålede at hun simpelthen følte en slags afsky for Ulrik, han har garanteret prøvet at få hende til et eller andet sexuelt som hun fandt direkte ulækkert.
ELLER jeg har ret i min første indskydelse, og han har indrømmet overfor hende at han har to studiner lænket nede i sin kælder.
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf Wizzze » 4. nov 2015, 21:51

Et par oplysninger jeg ikke synes er kommet frem, men som da er ret væsentlige? :gruble:

Det er 3. ægteskab for Ulrik, han har en dreng på 12år og løber over 100 Marathonløb om året :8:

http://ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/t ... er/5799994
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf Wizzze » 4. nov 2015, 21:52

Skumfidusen skrev:
Dirtylittledevil skrev:Jeg synes Anes ansigt udstrålede at hun simpelthen følte en slags afsky for Ulrik, han har garanteret prøvet at få hende til et eller andet sexuelt som hun fandt direkte ulækkert.
ELLER jeg har ret i min første indskydelse, og han har indrømmet overfor hende at han har to studiner lænket nede i sin kælder.


Hvis du har ret i det første, er det lige ved min anseelse stiger for ham. Alligevel pænt frisk at foreslå noget på første date, der kan få en kvinde slået SÅ meget ud af kurs. Så længe altså han kun foreslår det - hvis han insisterede eller gennemførte det ville jeg ikke synes det var frisk, men det kræver saftsusme mod og frækhed ellers :)

Studiner i kælderen har vi vel alle haft ind i mellem.


Hrrrmm... jeg føler mig pludselig ret snydt :gruble:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf ManicNinja » 5. nov 2015, 02:32

Dirtylittledevil skrev:Jeg synes Anes ansigt udstrålede at hun simpelthen følte en slags afsky for Ulrik, han har garanteret prøvet at få hende til et eller andet sexuelt som hun fandt direkte ulækkert.
ELLER jeg har ret i min første indskydelse, og han har indrømmet overfor hende at han har to studiner lænket nede i sin kælder.


Hun var citeret for, at han ikke havde tvunget hende til noget, og at der ikke var noget som sådan at udsætte dér. Tror, det var i EB.

Tror ærligt talt "bare", det handler om, at hun selv har haft det så dårligt med, at hun gik med til noget, hun dybest set ikke var parat til. I stedet for at kigge indad er det så nemmere at tørre det af i Ulrik. Skiller hun sig af med ham, tror hun, hun er sluppet af med problemet. Men det sidder nu egentlig indeni hende: At hun ikke kan finde ud af at sige fra/mærke efter ift sine egne grænser og behov.
Senest rettet af ManicNinja 5. nov 2015, 02:36, rettet i alt 1 gang.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf ManicNinja » 5. nov 2015, 02:34

Wizzze skrev:Et par oplysninger jeg ikke synes er kommet frem, men som da er ret væsentlige? :gruble:

Det er 3. ægteskab for Ulrik, han har en dreng på 12år og løber over 100 Marathonløb om året :8:

http://ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/t ... er/5799994


Alt i alt er det lige før, jeg ville foretrække et par studiner i kælderen i stedet ...
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf ManicNinja » 5. nov 2015, 02:42

Yvooonne skrev:Poul er skøn :lun:


Poul er umoden - og giver absolut intet modspil.
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf ManicNinja » 5. nov 2015, 11:53

Yvooonne skrev:
ManicNinja skrev:
Yvooonne skrev:Poul er skøn :lun:


Poul er umoden - og giver absolut intet modspil.



Jeg oplever ham mere som en der ikke gider magtkampe og ikke vil bevise en masse og bestå nogle tests. Han vil mere bare være, føle og opleve. Jeg tror faktisk godt han kunne give Lene der hun vil have - han bliver bare tændt af på hendes facon.

Og jeg oplever virkelig Lene som den umodne.


At jeg ser ham som umoden, gør ikke nødvendigvis, at jeg opfatter hende som fejlfri. :) Jeg kan dog ikke rigtigt se, hvor hun "tester" ham.
Well. Måske er de alligevel bare for forskellige? Da han til terapien sagde det dér med, at han bare gerne vil være i det (eller hvordan han nu formulerede det) ... Jeg indrømmer blankt, at jeg nok var kommet til at losse ham i løgene, hvis jeg havde været der. De dér folk, som bare flyder med, og som Lene beskrev "lukker" alle potentielle samtaleemner ... Magter det virkelig ikke!
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf Dirtylittledevil » 5. nov 2015, 12:10

Poul sidder med hjertet helt oppe i halsen og kigger skræmt over på Lene, skideræd for om hun synes det han lige har sagt er klogt nok. Det kan aldrig aldrig aldrig blive godt igen. Da han fortæller efter samtalen at det var velnok spændende og nu ville han da prøve at gøre sådan og sådan, der kunne jeg se på ham at han indeni tænkte FUCK HJÆLP FLYGT JEG VIL VÆK!
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf Dirtylittledevil » 5. nov 2015, 12:21

Skumfidusen skrev:
Dirtylittledevil skrev:Poul sidder med hjertet helt oppe i halsen og kigger skræmt over på Lene, skideræd for om hun synes det han lige har sagt er klogt nok. Det kan aldrig aldrig aldrig blive godt igen. Da han fortæller efter samtalen at det var velnok spændende og nu ville han da prøve at gøre sådan og sådan, der kunne jeg se på ham at han indeni tænkte FUCK HJÆLP FLYGT JEG VIL VÆK!


Jeg tror også han er lidt skræmt af både hende og situationen. Og så kan jeg slet, slet ikke kapere at han vil have sit eget telt! Sov da med damen. Hun har gjort opmærksom på at hun tænker over at de sover sammen uden at knalde og et telt på Roskilde efter musik og druk er vel en mulighed for at få det sparket i gang.


Hvis han havde haft nogen som helst lyst til at sparke noget igang så havde han nok sovet i telt med hende. Men det tror jeg bare ikke han har og så kan det sikkert blive en lang Roskildetur med Tante Klog.
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf ManicNinja » 5. nov 2015, 12:28

For mig er det umodne netop at han ikke SIGER, han ikke gider alt hendes klogeri. Det forstår jeg såmænd sagtens - altså hvis han ikke gider det.

Og jeg forstår også udmærket, han ikke gider dele telt med hende. Men igen: Sig dog tingene ligeud, mand og vær ikke så bange for at støde nogen. Det er nok det, jeg ikke kan have. Det dér underligt undvigende, flinkeskoleagtige "hvorfor kan vi ikke bare alle sammen være venner og smalltalke om ufarlige emner".

At han så ikke gider filosofi. Fair nok!
Senest rettet af ManicNinja 5. nov 2015, 12:29, rettet i alt 1 gang.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf Dirtylittledevil » 5. nov 2015, 12:29

Skumfidusen skrev:
Dirtylittledevil skrev:Hvis han havde haft nogen som helst lyst til at sparke noget igang så havde han nok sovet i telt med hende. Men det tror jeg bare ikke han har og så kan det sikkert blive en lang Roskildetur med Tante Klog.


Det er der jo nok noget om. Tror om noget de har ventet for længe, hvor Ane syntes de gik for hurtigt frem. Der var åbenlys tiltrækning i starten og nu fiser det lidt ud og så er det svært at løbe i gang igen.

Men altså - med fare for at være en primitiv gammel gris med et forsimplet verdensbillede, ikke...og nu er I advaret, så lad være med at læse videre hvis I tager anstød af neandertal-snak, så hop det her over. Jeg er ikke ude på at fornærme nogen. Gå videre og passer gaden og hop til næste indlæg. Stadig med? Ok...hun virker som en der ville have godt af en ordentlig rusketur med en mand der vil gennemhore hende og vise hende at lige her er der ikke noget intellektuelt; ikke nogen kloge bøger - her er sved, stønnen, bidemærker, ordrer og her bestemmer du IKKE! There...I said it!


Det gør hun nok ja,men jeg tror allerede hun har whipped ham så grundigt at hun aldrig ville tillade at han skulle tage den rolle overfor hende. Han er en slagen mand.
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn

Tilbage til "Film og TV"