Hvorfor er de stjerner?

Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Hvorfor er de stjerner?

Indlægaf Wizzze » 22. jul 2017, 20:31

eks-Maupassant skrev:Kirsten Dunst forstår jeg ikke rigtig.


Enig, lever hun ikke stadig højt på sin fortid som barnestjerne, og den der vampyrfilm?
Det eneste andet jeg rigtig kan huske er Marie Antoinette, fordi frk W godt kan lide den. Jeg synes hun er pisseirriterende i Spiderman filmene :tie:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9664
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1358
Likede indlæg: 29282

Re: Hvorfor er de stjerner?

Indlægaf Sangius » 22. jul 2017, 20:33

Wizzze skrev:
eks-Maupassant skrev:Kirsten Dunst forstår jeg ikke rigtig.


Enig, lever hun ikke stadig højt på sin fortid som barnestjerne, og den der vampyrfilm?
Det eneste andet jeg rigtig kan huske er Marie Antoinette, fordi frk W godt kan lide den. Jeg synes hun er pisseirriterende i Spiderman filmene :tie:


Ja, hun falder meget fra store højder og skriger meget, i den film.
0
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Hvorfor er de stjerner?

Indlægaf Slettet bruger » 22. jul 2017, 20:33

Wizzze skrev:
eks-Maupassant skrev:Kirsten Dunst forstår jeg ikke rigtig.


Enig, lever hun ikke stadig højt på sin fortid som barnestjerne, og den der vampyrfilm?
Det eneste andet jeg rigtig kan huske er Marie Antoinette, fordi frk W godt kan lide den. Jeg synes hun er pisseirriterende i Spiderman filmene :tie:


I Spiderman filmene synes jeg hun ligner hun lige har røget hash og er meget søvnig hele tiden :)

Ja og hun GØR ikke rigtigt noget. Synes det er meningen hun skal skuespille og sige sjove eller spændende ting, ikke bare sådan opholde sig foran kameraet.
0
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14723
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19075

Re: Hvorfor er de stjerner?

Indlægaf Flora » 22. jul 2017, 20:41

Wizzze skrev:
Dmitra skrev:Sådan som du Wizzze har det med Jack Black sådan har det jeg det cirka med Jim Carey.

Den ytring vækker til tider en del undren hos mange, men jeg synes virkelig han er noget af det mest usjove i verden.


Jeg synes egentlig at Jim Carrey var god i SNL og Ace Ventura, The Mask og Dum & Dummere, men derfra kørte det skævt, og han blev aldrig rigtig sjov igen, og hans "seriøse" roller siger mig ikke noget, men han laver vidst heller ikke rigtig noget mere? :gruble:


Jeg synes han har lavet masser af gode film udover dem du nævner. Liar Liar, The Truman Show, Me, Myself and Irene, Bruce Almighty og sikkert flere jeg midlertidigt har glemt. Tror aldrig jeg har set en film med ham jeg ikke kunne lide faktisk :D
1
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9526
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7841

Re: Hvorfor er de stjerner?

Indlægaf Sophies-mor » 22. jul 2017, 20:41

Wizzze skrev:
Dmitra skrev:Sådan som du Wizzze har det med Jack Black sådan har det jeg det cirka med Jim Carey.

Den ytring vækker til tider en del undren hos mange, men jeg synes virkelig han er noget af det mest usjove i verden.


Jeg synes egentlig at Jim Carrey var god i SNL og Ace Ventura, The Mask og Dum & Dummere, men derfra kørte det skævt, og han blev aldrig rigtig sjov igen, og hans "seriøse" roller siger mig ikke noget, men han laver vidst heller ikke rigtig noget mere? :gruble:

Hans ex-kæreste - de havde vist kun lige afsluttet forholdet - tog livet af sig selv. Det slog ham temmeligt meget ud af kurs, ud fra, hvad jeg har hørt.
https://www.thesun.co.uk/tvandshowbiz/1816495/cathriona-white-jim-carrey-ex-girlfriend-suicide-about/
http://www.eonline.com/news/777889/jim-carrey-s-girlfriend-cathriona-white-left-suicide-note-apologizing-to-actor-before-her-death

Men altså, det er jo ikke lige de mest seriøse medier, jeg har disse to links fra.
Uanset hvad, så kan jeg godt forstå, hvis han ikke har overskud til at indspille film.
1
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9526
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7841

Re: Hvorfor er de stjerner?

Indlægaf Sophies-mor » 22. jul 2017, 20:42

Jeg forstår så slet ikke hypen om mange danske skuespillere.
Jeg blev eks. så træt af hende statsministeren i Borgen, og magter slet ikke Trine Dyrholm, Rasmus Bjerg og ....ja, mange andre danske skuespillere.

Gerard Butler og Vince Vaughn er mega trivielle og kedelige.
2
Hæklerier på hjernen :cool:
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Hvorfor er de stjerner?

Indlægaf Slettet bruger » 22. jul 2017, 20:53

Tom Hanks forstod jeg aldrig helt.

Han er vel OK, men lige frem gigantisk megastjerne, det har jeg aldrig helt fattet.

Ham minder mig en måde lidt om Ben Stiller og Adam Sandler, sådan en lidt anonym type, Hr Normal, der aldrig rigtigt skiller sig ud med noget.
1
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Hvorfor er de stjerner?

Indlægaf HappyPaww » 22. jul 2017, 21:00

Uh det er mange - første indskydelse:

Shakira - hendes stemme er hæslig!

Julia Stiles (hende fra 10 things I hare about you). Bare grim og irriterende

Medina - bare ad

Sofia Vergara - belastende og kunstig/påtaget

Channing Tatum - han er altså ikke særlig pæn

Adam Sandler har ikke lavet en eneste god film!

Kardashian klanen

Marie Key

Szhirley

Mascha Vang

Generelt reality"stjerne"/bloggere...
0
Brugeravatar
Suzan
Indlæg: 442
Tilmeldt: 3. sep 2015, 12:29
Kort karma: 31
Likede indlæg: 556

Re: Hvorfor er de stjerner?

Indlægaf Suzan » 23. jul 2017, 01:28

Wizzze skrev:
Suzan skrev:Jeg forstår godt at Jack Black er en stjerne, men absolut ikke Ben Stiller


Er heller ikke vild med Ben Stiller, men kan du ikke forklare Jack Black for mig, for kan virkelig ikke se det :forvirret:


Jeg så Jack Black første gang i "Hign Fidelity" og jeg synes han er sådan lidt småfræk og kugleskør.
Næsten Jack Nicholsen-agtig.
Så har jeg set ham i en eller anden rolle som en lærer, der har nogle underlige unger der skal spille rockmusik.
Igen var han skør og upædagogisk og svinede dem til.
Og var det ikke også ham i "Hal's store kærlighed" ? - som ikke var en superfilm, men han gjorde det godt sammen med hende der var gift ned ham fra Coldplay og har et mærkeligt navn

Jeg synes bare han er fed.
Ved ikke om jeg ligefrem kan forklare det, nogle tænder bare noget i een og andre gør det så absolut ikke.

Nu har jeg aldrig brudt mig om "Friends" i forvejen, men ham der spiller Ross er bare en frygtelig dårlig skuespiller og alligevel har jeg set ham have roller i film :træt: :træt:
0
Brugeravatar
loular
Indlæg: 146
Tilmeldt: 30. dec 2015, 19:04
Kort karma: 39
Likede indlæg: 456

Re: Hvorfor er de stjerner?

Indlægaf loular » 23. jul 2017, 02:15

Julie Zangenberg! Seriøst den dame har den mest enerverende stemme og hun kan jo intet og udseendemæssigt ligner hun stadig en 13-årigt i ansigtet. I don't get it.
15
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Hvorfor er de stjerner?

Indlægaf Annione » 23. jul 2017, 07:01

Adam Sandler. Kors en kedelig skuespiller.
Jeg har forøvrigt aldrig set med film med ham, som jeg kan lide - han er kun med i røvsyge film.

Luke Perry aka Dylan. Han skulle bare rynke panden, så var han ih og åh så dyb :lol:
1
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Hvorfor er de stjerner?

Indlægaf HappyPaww » 23. jul 2017, 08:04

Suzan skrev:
Wizzze skrev:
Suzan skrev:Jeg forstår godt at Jack Black er en stjerne, men absolut ikke Ben Stiller


Er heller ikke vild med Ben Stiller, men kan du ikke forklare Jack Black for mig, for kan virkelig ikke se det :forvirret:


Jeg så Jack Black første gang i "Hign Fidelity" og jeg synes han er sådan lidt småfræk og kugleskør.
Næsten Jack Nicholsen-agtig.
Så har jeg set ham i en eller anden rolle som en lærer, der har nogle underlige unger der skal spille rockmusik.
Igen var han skør og upædagogisk og svinede dem til.
Og var det ikke også ham i "Hal's store kærlighed" ? - som ikke var en superfilm, men han gjorde det godt sammen med hende der var gift ned ham fra Coldplay og har et mærkeligt navn

Jeg synes bare han er fed.
Ved ikke om jeg ligefrem kan forklare det, nogle tænder bare noget i een og andre gør det så absolut ikke.

Nu har jeg aldrig brudt mig om "Friends" i forvejen, men ham der spiller Ross er bare en frygtelig dårlig skuespiller og alligevel har jeg set ham have roller i film :træt: :træt:

School of Rock er en skøn film :banan:
1
Brugeravatar
Myresluger
Indlæg: 2353
Tilmeldt: 25. dec 2015, 22:04
Kort karma: 110
Likede indlæg: 3809

Re: Hvorfor er de stjerner?

Indlægaf Myresluger » 23. jul 2017, 08:28

Mads Mikkelsen - han har et ansigtsudtryk og et toneleje og er efter min mening ikke en god skuespiller. Jeg forstår ikke at han bliver anset som skuespiller - han er slet ikke overbevisende.
0
Brugeravatar
Nuttegris
Indlæg: 779
Tilmeldt: 21. dec 2015, 05:46
Kort karma: 53
Likede indlæg: 818

Re: Hvorfor er de stjerner?

Indlægaf Nuttegris » 23. jul 2017, 10:44

Kathrine Heigl er en stjerne som jeg slet ikke kan se noget som helst stjerne over. Hun er, for mig, indbegrebet af dårlig skuespil.
2
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Hvorfor er de stjerner?

Indlægaf dgd2007 » 23. jul 2017, 10:52

Rosa Espinosa skrev:Brad Pitt. Jeg forstår det simpelthen ikke. Elsker hans film, men synes han spiller forfærdeligt i dem.

Enig. Da jeg begyndte at debattere i sin tid, var han åbenbart "stjerneeksemplet" på en, alle piger ville have.
Jeg forstod det aldrig - han er da nærmest en anelse feminin, hvis det endelig skal være(?) :gruble:
0

Tilbage til "Film og TV"