Landmand søger kærlighed

Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5068
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Landmand søger kærlighed

Indlægaf Tilly » 11. sep 2018, 19:17

BlueBunny skrev:Jeg synes nu de virkede ok oprigtige. Men så det nok lidt med et halvt øje :)

Det kan også nemt være at de er det, jeg har bare en tendens til at være skeptisk hvad angår denne type af programmer :P
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16873
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20962

Re: Landmand søger kærlighed

Indlægaf Misantropen » 15. sep 2018, 22:47

Sikke nogle breve og piger Troels har fået valgt.. :D

Der er da noget mere gang i dem end mange af de yngre piger der har været med i de tidligere sæsoner. Der har det ofte været de ældre kvinder der har været gang i :lol:
0
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5068
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Landmand søger kærlighed

Indlægaf Tilly » 18. sep 2018, 18:10

Jeg har altså lidt en svaghed for den sønderjyske dialekt. Nok fordi min far er sønderjyde.

Men er nu ikke sikker på at Martin ville være noget for mig...
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16873
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20962

Re: Landmand søger kærlighed

Indlægaf Misantropen » 19. sep 2018, 01:07

Tilly skrev:Jeg har altså lidt en svaghed for den sønderjyske dialekt. Nok fordi min far er sønderjyde.

Men er nu ikke sikker på at Martin ville være noget for mig...

Det er heller ikke lige mig at skulle være nogens Lillemor :D Min ekskæreste var også fra Sønderjylland og jeg troede det var slemt nok at jeg ikke forstod hvad hans far sagde. Det var godt nok akavet at sidde der om spisebordet ved første møde med svigerfamilien og ikke kunne deltage ordentligt i snakken, fordi jeg ikke forstod størstedelen af hvad der blev sagt, men jeg tror faktisk at blive kaldt Lillemor vil toppe det :lol:

Ham Jørgen virker godt nok rar. Dejligt at se en afslappet og lidt ældre deltager der ikke er en grænseoverskridende, gammel gris som så ofte før.
3
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5068
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Landmand søger kærlighed

Indlægaf Tilly » 19. sep 2018, 07:17

Misantropen skrev:
Tilly skrev:Jeg har altså lidt en svaghed for den sønderjyske dialekt. Nok fordi min far er sønderjyde.

Men er nu ikke sikker på at Martin ville være noget for mig...

Det er heller ikke lige mig at skulle være nogens Lillemor :D Min ekskæreste var også fra Sønderjylland og jeg troede det var slemt nok at jeg ikke forstod hvad hans far sagde. Det var godt nok akavet at sidde der om spisebordet ved første møde med svigerfamilien og ikke kunne deltage ordentligt i snakken, fordi jeg ikke forstod størstedelen af hvad der blev sagt, men jeg tror faktisk at blive kaldt Lillemor vil toppe det :lol:

Ham Jørgen virker godt nok rar. Dejligt at se en afslappet og lidt ældre deltager der ikke er en grænseoverskridende, gammel gris som så ofte før.


Nej jeg ville heller ikke gide at blive kaldt lillemor!

Jeg forstår heller ikke altid min farbror :genert:
Min far snakker rigsdansk på nær når vi er i Sønderjylland, han lærte sig selv rigsdansk da han mødte min mor og bosatte sig i Midtjylland (og i øvrigt undervidste i dansk). Men jeg har altid syntes at det er fascinerende når han slår over i dialekt.

Og ift Martin (og hans venner), så synes jeg det er dejligt at se at nogle unge mennesker holder fast i dialekten. Mener at have læst at de forskellige danske dialekter er i fare for at uddø, og det synes jeg er ærgerligt.
1
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16873
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20962

Re: Landmand søger kærlighed

Indlægaf Misantropen » 19. sep 2018, 11:56

Tilly skrev:
Misantropen skrev:
Tilly skrev:Jeg har altså lidt en svaghed for den sønderjyske dialekt. Nok fordi min far er sønderjyde.

Men er nu ikke sikker på at Martin ville være noget for mig...

Det er heller ikke lige mig at skulle være nogens Lillemor :D Min ekskæreste var også fra Sønderjylland og jeg troede det var slemt nok at jeg ikke forstod hvad hans far sagde. Det var godt nok akavet at sidde der om spisebordet ved første møde med svigerfamilien og ikke kunne deltage ordentligt i snakken, fordi jeg ikke forstod størstedelen af hvad der blev sagt, men jeg tror faktisk at blive kaldt Lillemor vil toppe det :lol:

Ham Jørgen virker godt nok rar. Dejligt at se en afslappet og lidt ældre deltager der ikke er en grænseoverskridende, gammel gris som så ofte før.


Nej jeg ville heller ikke gide at blive kaldt lillemor!

Jeg forstår heller ikke altid min farbror :genert:
Min far snakker rigsdansk på nær når vi er i Sønderjylland, han lærte sig selv rigsdansk da han mødte min mor og bosatte sig i Midtjylland (og i øvrigt undervidste i dansk). Men jeg har altid syntes at det er fascinerende når han slår over i dialekt.

Og ift Martin (og hans venner), så synes jeg det er dejligt at se at nogle unge mennesker holder fast i dialekten. Mener at have læst at de forskellige danske dialekter er i fare for at uddø, og det synes jeg er ærgerligt.

Jeg elsker også dialekter! Det er skønt når folk holder fast i det. Jeg har en svaghed for nordjysk(hvis ikke personen er lad og en træls type :lol:) men af alle steder i Jylland med dialekter er jeg selvfølgelig placeret i den del(øst-/midtjylland) med den kedeligste :rulle: :lol:
0
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6324
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 764
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14464

Re: Landmand søger kærlighed

Indlægaf Pjeps » 20. nov 2018, 20:53

https://ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/ ... ge/7403481

Jeg må også indrømme at jeg har haft det svært med det par. Ældre mennesker må for min skyld gerne dyrke sex osv. Men Kirsten har helt fra starten af irriteret mig og jeg har fundet hende desideret pinlig. Allerede ved speeddating hvor hun proklamerede at hun ikke skulle have jakken af, for den skulle bruges til et lille trick. Hvorefter hun laver en lille strip/sensuel “Forestilling” foran Jørgen. Og Jørgen har helt klart valgt med pikken , ingen tvivl der :lol:
3
:ninja:
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4348
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 484
Likede indlæg: 10660

Re: Landmand søger kærlighed

Indlægaf BlueBunny » 20. nov 2018, 21:06

Det værste var hendes is sutteri
2
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15282
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25603

Re: Landmand søger kærlighed

Indlægaf Delfin » 20. nov 2018, 21:09

Jeg synes også de er for meget. Det synes jeg også om de unge i Paradise etc er, så det har ikke noget med alder at gøre
1
14 11 14
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16873
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20962

Re: Landmand søger kærlighed

Indlægaf Misantropen » 25. nov 2018, 16:51

Hvorfor er det altid de ædste medvirkende i programmet der er sådan nogle liderlige nogle?

Men prøv at forestil jer Kirsten sammen med ham swinger-Ole eller Claus(hed han vist) Det var da gået helt over gevind :lol:

Jeg synes de virker som nogle friske mennesker der har det godt sammen, men mennesker der uopfordret skal gøre opmærksom på at de har et sexliv gider jeg ikke høre på. Det er da dejligt for dem, men hvorfor tror de andre er interesseret i at vide det?

PS Jeg tror forresten hendes niece har været på date med Numse Rasmus i Singleliv :D
2
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55651
Kontakt:

Re: Landmand søger kærlighed

Indlægaf Ado » 26. nov 2018, 16:50

Jeg synes Kirsten er ganske skrækkelig. Og jeg tror hun skrider fra ham med tiden.
3
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16873
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20962

Re: Landmand søger kærlighed

Indlægaf Misantropen » 26. nov 2018, 17:45

Ado skrev:Jeg synes Kirsten er ganske skrækkelig. Og jeg tror hun skrider fra ham med tiden.

At dømme ud fra hvad man ser er han vist kommet på arbejde :lol:

Men de virker til at matche hinanden godt. Forhåbentlig får hun ikke kastreret/tæmmet ham så meget at det giver bagslag fordi hun pludselig synes han er blevet en tøffelhelt.
0
Muspel
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10745

Re: Landmand søger kærlighed

Indlægaf Muspel » 5. dec 2018, 16:52

Har I set at der er et afsnit med tre nye landmænd, der bor i Portugal, Uganda og Australien? - altså danske landmænd

De er sku søde alle tre! Der skal nok være mange, der skriver til dem. Glæder mig til den sæson :)
2
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Landmand søger kærlighed

Indlægaf zembra1986 » 5. dec 2018, 20:01

^^sidder og ser det i tv nu. De virker da allesammen virkelig søde og interessante. Ham der boede i Portugal er faktisk ret lækker :lun:

Det bliver vildt sjovt at se programmet med den ekstra dimension at det er på udenlandsk grund.
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16873
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20962

Re: Landmand søger kærlighed

Indlægaf Misantropen » 5. dec 2018, 21:27

Muspel skrev:Har I set at der er et afsnit med tre nye landmænd, der bor i Portugal, Uganda og Australien? - altså danske landmænd

De er sku søde alle tre! Der skal nok være mange, der skriver til dem. Glæder mig til den sæson :)

Nej, hvor er det blevet vist?

Jeg så et afsnit fra den engelske udgave for nogle uger siden. Det havde jeg ikke spekuleret over måske fandtes :lol: Det har nok været på TV 2 Fri der blev vist.

Det var ret sjovt at sammenligne forskellene, ikke bare typer af deltagere, men også omgivelserne/forholdene.

I den engelske udgave her var der blandt landmændene både en kvinde og en homoseksuel mand med. Jeg kan huske der var en kvinde med i en af de første sæsoner af den danske udgave, men har deltagerne ellers ikke lignet hinanden ret meget? Både i forhold til typer, alder og deres geografiske placering?
0

Tilbage til "Film og TV"