Landmand søger kærlighed

Brugeravatar
Pyjamas
Kort karma: 39
Likede indlæg: 734

Re: Landmand søger kærlighed

Indlægaf Pyjamas » 5. okt 2017, 21:15

lillebjoern skrev:
Pyjamas skrev:Jeg lå syg herhjemme i går og brugte det meste af dagen på at se programmet. Jeg er pt i gang med afsnittet, der kommer i næste uge
Øj, det er godt tv! :-D Jeg krummer virkelig tæer over de to piger hos Danni, jeg er imponeret over, at han kan holde dem ud og ikke har kylet dem hjem for længst :-D

Ja, det er da godt nok tåkrumning på højt niveau :tie: ej, og så måden, det endte på - no spoilers - men det var da helt uforudset. Ham den lidt ældre er da godt nok også frisk, men det synes jeg altid dem på 50+ er.

Jeg synes, det er så hyggeligt, at Brian og hans damer er så fjollede og glade. At de spiller om at sove hos ham er fantastisk :lol: De virker som forelskede teenagere, det er så fedt.
Morten og Steffen har jeg ikke rigtig noget forhold til, jeg tror, at det, de blev præsenteret senere, gør, at jeg har mere fokus på de andre.
Jeg tror ikke på, at Danni ender sammen med en af de gimper. Louise får slet ikke vist sin personlighed, andet end hun bare vil have ham, koste hvad det vil.
0
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 310
Likede indlæg: 3097

Indlægaf lillebjoern » 6. okt 2017, 07:08

Pyjamas skrev:
lillebjoern skrev:
Pyjamas skrev:Jeg lå syg herhjemme i går og brugte det meste af dagen på at se programmet. Jeg er pt i gang med afsnittet, der kommer i næste uge
Øj, det er godt tv! :-D Jeg krummer virkelig tæer over de to piger hos Danni, jeg er imponeret over, at han kan holde dem ud og ikke har kylet dem hjem for længst :-D

Ja, det er da godt nok tåkrumning på højt niveau :tie: ej, og så måden, det endte på - no spoilers - men det var da helt uforudset. Ham den lidt ældre er da godt nok også frisk, men det synes jeg altid dem på 50+ er.

Jeg synes, det er så hyggeligt, at Brian og hans damer er så fjollede og glade. At de spiller om at sove hos ham er fantastisk :lol: De virker som forelskede teenagere, det er så fedt.
Morten og Steffen har jeg ikke rigtig noget forhold til, jeg tror, at det, de blev præsenteret senere, gør, at jeg har mere fokus på de andre.
Jeg tror ikke på, at Danni ender sammen med en af de gimper. Louise får slet ikke vist sin personlighed, andet end hun bare vil have ham, koste hvad det vil.

Jeg ved ikke, hvilke afsnit der er blevet sendt, for jeg ser det på TV2 Play og har set alle afsnit dér. Så håber ikke jeg kommer til at spoile :) Men ja, de er friske, og det er dejligt, men jeg synes generelt der er en tendens til, at det seksuelle fylder langt mere - og viser sig langt tidligere - i forhold til de landmænd på 50+. Tænk bare på Ole sidste år :lol: Det er ærgerligt, at hende den ene trak sig, men jeg kan egentlig godt forstå at det er ubehageligt at starte et forhold med mistanken om, at han har haft sex med en anden kvinde et par uger før. Jeg bryder mig egentlig ikke så meget om Brian, men mest fordi han virker lidt arrogant og lidt for karlsmart til mig.

Og det tror jeg virkelig heller ikke på. Jeg var sikker på han ville vælge Louise fra, for jeg kan absolut ikke tro at der er bare de mindste følelser for hende fra hans side. Han vil ikke engang kysse hende - det kan selvfølgelig være et princip, han har, men jeg synes det virker ret afslørende. Jeg er sikker på, han ville have valgt Pernille, og at han nok ikke kunne overskue situationen/ville tabe ansigt ved at vælge Louise fra. Den weekend bliver ret forfærdelig at se på, tror jeg :tie:
1
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 415
Likede indlæg: 7614

Indlægaf Juki » 6. okt 2017, 07:46

Det ville også overraske mig meget hvis Danni blev kærester med en af pigerne. Jeg så det der ekstraprogram på Fri bagefter og der snakkede pigerne meget om at han havde svært ved at åbne sig op og at de manglede noget intiativ og romantik. Det lød ikke som om at en af dem havde fundet sammen med Danni, men det kan jo være jeg tager fejl.

Ang. kysset så havde jeg også sagt nej i den situation. Især med tanke på at hende den mørkhårede brækkede sig da de legede drukleg/"ølstafet"... :tie:
2
Forarget kan man altid blive
Roses are red
Violets are blue
Garlic bread
Blink 182
Muspel
Kort karma: 188
Likede indlæg: 2874

Indlægaf Muspel » 12. okt 2017, 19:15

Orr så forpremiere - Niklas det søde væsen! (Kan jeg hvis godt skrive uden at spoile)
1
Brugeravatar
Juki

Indlægaf Juki » 17. okt 2017, 18:24

Jeg får altså spat af hvor tøsede og hjælpeløse pigerne ved Steffen er :lol:
0
Roses are red
Violets are blue
Garlic bread
Blink 182
Brugeravatar
Code71
Kort karma: 303
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3298

Indlægaf Code71 » 17. okt 2017, 18:39

Nåååeh haha Hun er forelske i Niklas.
0
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Juki

Indlægaf Juki » 17. okt 2017, 18:44

Code71 skrev:Nåååeh haha Hun er forelske i Niklas.

Haha det var lige hvad jeg ville skrive :D

De er så søde og forsigtige begge to, det er som at se to akavede og usikre teenagere. Men hvor var det godt at de turde kysse og kramme :lun:
3
Roses are red
Violets are blue
Garlic bread
Blink 182
Brugeravatar
Freya
Kort karma: 25
Likede indlæg: 536

Indlægaf Freya » 19. okt 2017, 08:21

Hold nu op hvor er det sødt med Niklas' spirende romance. Er vild med det :-)
0
Muspel
Kort karma: 188
Likede indlæg: 2874

Indlægaf Muspel » 21. okt 2017, 21:13

Muspel skrev::fløjt:
Er der nogen, der ser det? Skal vi ikke have en tråd?

Første input: ihh meget generte Nicklas (tror jeg han hedder) med dragebygningen. Hvor er han sød. Men hvor ødelagde det mit billede at han er vild med kandis :-D

Jeg tror han ender med hende den søde med det korte hår ..

Jeg er nærmest lykkelig over at få ret :love2:
2
Brugeravatar
Juki

Indlægaf Juki » 24. okt 2017, 18:33

Åh, hvor er det pinligt at se Danni og Louise på date.. Men det er da altid noget at de er enige om at der ikke er noget at bygge videre på.
4
Roses are red
Violets are blue
Garlic bread
Blink 182
Brugeravatar
Lucia
Kort karma: 37
Likede indlæg: 876

Indlægaf Lucia » 25. okt 2017, 17:00

Louise lød ellers tidligere i forløbet som om at hun ville blive ked af det, hvis det ikke blev til noget med Danni, men det virker det ikke til længere. Måske det bare var afvisningen hun ikke ville bryde sig om.
0
Brugeravatar
Juki

Indlægaf Juki » 31. okt 2017, 19:26

Nichlas og Maria er da for søde sammen :lun:

Jeg håber virkelig de finder sammen :pompom:
1
Roses are red
Violets are blue
Garlic bread
Blink 182
Mocca
Kort karma: 28
Likede indlæg: 535

Indlægaf Mocca » 31. okt 2017, 19:30

Juki skrev:Nichlas og Maria er da for søde sammen :lun:

Maria virker på mig, som om hun spiller en rolle, hvor hun kommer til at fremstå mere sød, uskyldig og naiv, end hun er.
0
Brugeravatar
malou_43
Kort karma: 118
Geografisk sted: Jylland
Likede indlæg: 1043

Indlægaf malou_43 » 31. okt 2017, 19:32

Kæft hvor det er sødt, det med Niklas og Maria - og jeg tror hun virkelig passer på ham, fordi hun ved, at han er usikker :)
3
Brugeravatar
Juki

Indlægaf Juki » 31. okt 2017, 19:48

Mocca skrev:
Juki skrev:Nichlas og Maria er da for søde sammen :lun:

Maria virker på mig, som om hun spiller en rolle, hvor hun kommer til at fremstå mere sød, uskyldig og naiv, end hun er.

Jeg ved ikke om jeg synes hun spiller en rolle, men hun virker lidt tilbageholdende, afventende og måske bange for at sige noget forkert, så i stedet siger hun det som han gerne vil høre og har brug for. Det kan jo både være positivt og negativt.

Men hvad ved jeg. Måske er hun i virkeligheden en kælling :-D
0
Roses are red
Violets are blue
Garlic bread
Blink 182

Tilbage til "Film og TV"