Landmand søger kærlighed

Brugeravatar
Lucia
Indlæg: 1545
Tilmeldt: 20. dec 2015, 14:42
Kort karma: 66
Likede indlæg: 2154

Re: Landmand søger kærlighed

Indlægaf Lucia » 12. sep 2017, 19:42

Petrix skrev:Han er vel bare typen, der har det svært med at gøre andre mennesker kede af det.

Det er da også forståeligt nok, det er sikkert heller ikke en specielt rar situation at sidde i. Det er heller ikke fordi der er noget galt med det, jeg synes bare, det virkede bare lidt voldsomt, når de alligevel ikke har kendt hinanden i mere end et par dage.
0
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10394

Re: Landmand søger kærlighed

Indlægaf lillebjoern » 13. sep 2017, 06:56

Det var da totalt utåleligt at se hende den ene piges "alenetid" med Danni. Altså, jeg krummede så meget tæer, at jeg stadig ikke har foldet dem ud. Som jeg forstod det, har Danni skrevet med hendes søster, også set hende? Skrev han stadig med hende, da programmet blev optaget? Og den der kage... med de der kys... Og at hun så ekspliciterer, "Øh, de der kys... Det er jo en hentydning"... :nerve: Og at han afviser hende. Ej, men jeg kan ikke have det. Og jeg kan ikke have at hun ikke bare er skredet. Åh, hvor ville jeg bare grave mig ned eller flytte til Namibia, hvis jeg vidste, at den scene kom på landsdækkende TV.

I øvrigt så tror jeg i høj grad at hende den kønne pige med cowboystøvlerne fortrød bitterligt, da Nichlas sendte hende hjem. Jeg tror vitterligt ikke hun er så vant til at blive afvist sådan lige, og jeg tror bestemt ikke hun havde regnet med at blive sendt hjem, når han lige havde fortalt hende, at han havde ret stærke følelser for hende. Jeg syntes ellers de passede så godt sammen, øv.

Og hende Heidi er da godt nok en Amagertype, hva'? :D Hold da op, hvor hun kan snakke, og især om ski... Men han kan vist godt lide det, tror jeg.
1
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Landmand søger kærlighed

Indlægaf Code71 » 13. sep 2017, 07:11

lillebjoern skrev:Det var da totalt utåleligt at se hende den ene piges "alenetid" med Danni. Altså, jeg krummede så meget tæer, at jeg stadig ikke har foldet dem ud. Som jeg forstod det, har Danni skrevet med hendes søster, også set hende? Skrev han stadig med hende, da programmet blev optaget? Og den der kage... med de der kys... Og at hun så ekspliciterer, "Øh, de der kys... Det er jo en hentydning"... :nerve: Og at han afviser hende. Ej, men jeg kan ikke have det. Og jeg kan ikke have at hun ikke bare er skredet. Åh, hvor ville jeg bare grave mig ned eller flytte til Namibia, hvis jeg vidste, at den scene kom på landsdækkende TV.

I øvrigt så tror jeg i høj grad at hende den kønne pige med cowboystøvlerne fortrød bitterligt, da Nichlas sendte hende hjem. Jeg tror vitterligt ikke hun er så vant til at blive afvist sådan lige, og jeg tror bestemt ikke hun havde regnet med at blive sendt hjem, når han lige havde fortalt hende, at han havde ret stærke følelser for hende. Jeg syntes ellers de passede så godt sammen, øv.

Og hende Heidi er da godt nok en Amagertype, hva'? :D Hold da op, hvor hun kan snakke, og især om ski... Men han kan vist godt lide det, tror jeg.


Oh yes. Det var da nok noget af det pinligste jeg nogensinde har set på TV haha. At hun overhovedet bager sådan en kage til ANDEN gang de ses. Jeeez. Men at hun så præsenterer den så olmt og med den som du siger "kyssene er en hentydning" Arrrgh men jeg kan slet ikke folde mine tæer ud igen :lol:
1
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Landmand søger kærlighed

Indlægaf Juki » 13. sep 2017, 08:25

Hende der havde kagen med virker så desperat. Hun var jo nærmest også klar til at få børn med ham efter speed daten...

Men måske har hun noget insider viden om ham Danni, via sin søster :-D
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Muspel
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10745

Re: Landmand søger kærlighed

Indlægaf Muspel » 13. sep 2017, 16:38

Code71 skrev:
lillebjoern skrev:Det var da totalt utåleligt at se hende den ene piges "alenetid" med Danni. Altså, jeg krummede så meget tæer, at jeg stadig ikke har foldet dem ud. Som jeg forstod det, har Danni skrevet med hendes søster, også set hende? Skrev han stadig med hende, da programmet blev optaget? Og den der kage... med de der kys... Og at hun så ekspliciterer, "Øh, de der kys... Det er jo en hentydning"... :nerve: Og at han afviser hende. Ej, men jeg kan ikke have det. Og jeg kan ikke have at hun ikke bare er skredet. Åh, hvor ville jeg bare grave mig ned eller flytte til Namibia, hvis jeg vidste, at den scene kom på landsdækkende TV.

I øvrigt så tror jeg i høj grad at hende den kønne pige med cowboystøvlerne fortrød bitterligt, da Nichlas sendte hende hjem. Jeg tror vitterligt ikke hun er så vant til at blive afvist sådan lige, og jeg tror bestemt ikke hun havde regnet med at blive sendt hjem, når han lige havde fortalt hende, at han havde ret stærke følelser for hende. Jeg syntes ellers de passede så godt sammen, øv.

Og hende Heidi er da godt nok en Amagertype, hva'? :D Hold da op, hvor hun kan snakke, og især om ski... Men han kan vist godt lide det, tror jeg.


Oh yes. Det var da nok noget af det pinligste jeg nogensinde har set på TV haha. At hun overhovedet bager sådan en kage til ANDEN gang de ses. Jeeez. Men at hun så præsenterer den så olmt og med den som du siger "kyssene er en hentydning" Arrrgh men jeg kan slet ikke folde mine tæer ud igen :lol:


Jeg synes det var fedt at han afviste kysset. Der burde hun være bedre til at læse situationen. Der var ikke på nogen måde kys i luften.
3
Brugeravatar
Lucia
Indlæg: 1545
Tilmeldt: 20. dec 2015, 14:42
Kort karma: 66
Likede indlæg: 2154

Re: Landmand søger kærlighed

Indlægaf Lucia » 13. sep 2017, 18:22

Var der ikke også en anden af Dannis dates, der sagde noget med at hun sådan set var klar til at få børn i morgen, hvis det var? Heidi måske? :gruble:
0
Muspel
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10745

Re: Landmand søger kærlighed

Indlægaf Muspel » 13. sep 2017, 18:37

Lucia skrev:Var der ikke også en anden af Dannis dates, der sagde noget med at hun sådan set var klar til at få børn i morgen, hvis det var? Heidi måske? :gruble:


Jo! Ret vildt alligevel
0
Brugeravatar
Lucia
Indlæg: 1545
Tilmeldt: 20. dec 2015, 14:42
Kort karma: 66
Likede indlæg: 2154

Re: Landmand søger kærlighed

Indlægaf Lucia » 13. sep 2017, 19:32

Muspel skrev:Jo! Ret vildt alligevel

Han må næsten have sagt et eller andet med børn i den der præsentationsvideo eller også er det bare et sært sammentræf, at han lige har valgt nogle, der er ret ens på det punkt.
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Landmand søger kærlighed

Indlægaf Juki » 19. sep 2017, 21:44

Sikke nogle hjælpeløse piger Steffen har valgt :lol:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Landmand søger kærlighed

Indlægaf Juki » 19. sep 2017, 22:07

Ih, jeg fattede ikke hvad Willi sagde til Lene og sine dates bagefter :lol:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10394

Re: Landmand søger kærlighed

Indlægaf lillebjoern » 20. sep 2017, 08:02

Juki skrev:Ih, jeg fattede ikke hvad Willi sagde til Lene og sine dates bagefter :lol:


Heller ikke mig! Det var megafrustrerende, for jeg fattede ikke en hat af, hvad han sagde til hende. Jeg forstod godt det overordnede budskab, men ikke detajerne. :/
1
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Landmand søger kærlighed

Indlægaf Bøtte » 20. sep 2017, 12:03

lillebjoern skrev:
Juki skrev:Ih, jeg fattede ikke hvad Willi sagde til Lene og sine dates bagefter :lol:


Heller ikke mig! Det var megafrustrerende, for jeg fattede ikke en hat af, hvad han sagde til hende. Jeg forstod godt det overordnede budskab, men ikke detajerne. :/


Man kan tekste programmerne med tekst-tv. Det har jeg gjort, når han var på :-D
2
Brugeravatar
Freya
Indlæg: 660
Tilmeldt: 11. maj 2016, 12:42
Kort karma: 78
Likede indlæg: 1664

Re: Landmand søger kærlighed

Indlægaf Freya » 20. sep 2017, 12:04

lillebjoern skrev:
Juki skrev:Ih, jeg fattede ikke hvad Willi sagde til Lene og sine dates bagefter :lol:


Heller ikke mig! Det var megafrustrerende, for jeg fattede ikke en hat af, hvad han sagde til hende. Jeg forstod godt det overordnede budskab, men ikke detajerne. :/


Jeg tænder ikke, var bl.a. een af de ting han sagde. :D
2
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Landmand søger kærlighed

Indlægaf Juki » 26. sep 2017, 18:31

Steffens forældre er søde, især faren :lol:
2
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Lucia
Indlæg: 1545
Tilmeldt: 20. dec 2015, 14:42
Kort karma: 66
Likede indlæg: 2154

Re: Landmand søger kærlighed

Indlægaf Lucia » 26. sep 2017, 18:39

Juki skrev:Steffens forældre er søde, især faren :lol:

Det er også ret sjovt at moren bare står og fniser hver eneste gang de står og skal udtale sig til kameraet :lol:
2

Tilbage til "Film og TV"