Landmand søger kærlighed

Muspel
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10745

Re: Landmand søger kærlighed

Indlægaf Muspel » 5. dec 2018, 21:30

Misantropen skrev:
Muspel skrev:Har I set at der er et afsnit med tre nye landmænd, der bor i Portugal, Uganda og Australien? - altså danske landmænd

De er sku søde alle tre! Der skal nok være mange, der skriver til dem. Glæder mig til den sæson :)

Nej, hvor er det blevet vist?

Jeg så et afsnit fra den engelske udgave for nogle uger siden. Det havde jeg ikke spekuleret over måske fandtes :lol: Det har nok været på TV 2 Fri der blev vist.

Det var ret sjovt at sammenligne forskellene, ikke bare typer af deltagere, men også omgivelserne/forholdene.

I den engelske udgave her var der blandt landmændene både en kvinde og en homoseksuel mand med. Jeg kan huske der var en kvinde med i en af de første sæsoner af den danske udgave, men har deltagerne ellers ikke lignet hinanden ret meget? Både i forhold til typer, alder og deres geografiske placering?



Jeg så det på TV2 play. Men tror det var en forpremiere.
1
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21755

Re: Landmand søger kærlighed

Indlægaf Pandesteg » 5. dec 2018, 21:30

Misantropen skrev:
Muspel skrev:Har I set at der er et afsnit med tre nye landmænd, der bor i Portugal, Uganda og Australien? - altså danske landmænd

De er sku søde alle tre! Der skal nok være mange, der skriver til dem. Glæder mig til den sæson :)

Nej, hvor er det blevet vist?

Jeg så et afsnit fra den engelske udgave for nogle uger siden. Det havde jeg ikke spekuleret over måske fandtes :lol: Det har nok været på TV 2 Fri der blev vist.

Det var ret sjovt at sammenligne forskellene, ikke bare typer af deltagere, men også omgivelserne/forholdene.

I den engelske udgave her var der blandt landmændene både en kvinde og en homoseksuel mand med. Jeg kan huske der var en kvinde med i en af de første sæsoner af den danske udgave, men har deltagerne ellers ikke lignet hinanden ret meget? Både i forhold til typer, alder og deres geografiske placering?


På TV2 her til aften. Det bliver spændende at følge dem.
2
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16874
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20966

Re: Landmand søger kærlighed

Indlægaf Misantropen » 7. dec 2018, 11:54

Hvorfor er ham Thomas ikke en del af programmet på samme måde som de øvrige deltagere?

Jeg har godt set hans oplevelser er blevet vist på TV 2 Fri, men nu så jeg lige at der kommer en udsendelse i to afsnit, kun med ham, fra på tirsdag. Det hedder "Historien om Thomas". Der lyder som om han fejler noget eller på anden måde afviger fra det normale :forvirret:
0
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5068
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Landmand søger kærlighed

Indlægaf Tilly » 7. dec 2018, 16:32

Misantropen skrev:Hvorfor er ham Thomas ikke en del af programmet på samme måde som de øvrige deltagere?

Jeg har godt set hans oplevelser er blevet vist på TV 2 Fri, men nu så jeg lige at der kommer en udsendelse i to afsnit, kun med ham, fra på tirsdag. Det hedder "Historien om Thomas". Der lyder som om han fejler noget eller på anden måde afviger fra det normale :forvirret:

Jeg tror det er for at lokke folk til at abonnere på TV2play :gruble:
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16874
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20966

Re: Landmand søger kærlighed

Indlægaf Misantropen » 7. dec 2018, 16:33

Tilly skrev:
Misantropen skrev:Hvorfor er ham Thomas ikke en del af programmet på samme måde som de øvrige deltagere?

Jeg har godt set hans oplevelser er blevet vist på TV 2 Fri, men nu så jeg lige at der kommer en udsendelse i to afsnit, kun med ham, fra på tirsdag. Det hedder "Historien om Thomas". Der lyder som om han fejler noget eller på anden måde afviger fra det normale :forvirret:

Jeg tror det er for at lokke folk til at abonnere på TV2play :gruble:

Det kan sagtens være.
0
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4348
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 484
Likede indlæg: 10661

Re: Landmand søger kærlighed

Indlægaf BlueBunny » 8. dec 2018, 08:08

Ser lige det her klip. Jeg må give landmanden ret i at foto og virkelighed ikke stemmer så godt. Jeg havde ikke bemærket forskellen. Forstår ham faktisk godt

https://www.facebook.com/tv2dklivsstil/ ... 729019019/
2
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Muspel
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10745

Re: Landmand søger kærlighed

Indlægaf Muspel » 8. dec 2018, 12:40

BlueBunny skrev:Ser lige det her klip. Jeg må give landmanden ret i at foto og virkelighed ikke stemmer så godt. Jeg havde ikke bemærket forskellen. Forstår ham faktisk godt

https://www.facebook.com/tv2dklivsstil/ ... 729019019/



Jeg synes også, at han har fået lidt hård medfart for det. Nok fordi han siger det med ‘vare, han har bestilt’ , men det er jo bare en metafor.

Særligt hende, der var blevet klippet helt drengekorthåret. Det er dog ikke med i klippet.
1
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16874
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20966

Re: Landmand søger kærlighed

Indlægaf Misantropen » 8. dec 2018, 13:10

Muspel skrev:
BlueBunny skrev:Ser lige det her klip. Jeg må give landmanden ret i at foto og virkelighed ikke stemmer så godt. Jeg havde ikke bemærket forskellen. Forstår ham faktisk godt

https://www.facebook.com/tv2dklivsstil/ ... 729019019/



Jeg synes også, at han har fået lidt hård medfart for det. Nok fordi han siger det med ‘vare, han har bestilt’ , men det er jo bare en metafor.

Særligt hende, der var blevet klippet helt drengekorthåret. Det er dog ikke med i klippet.

Han siger det så fint i sidste sætning "Det er jo ikke ærlighed".

Når man ser andre datingprogrammer der følger nogle singler, der tager på date efter at have lært personerne at kende via nettet eller Tinder, så er kritikken en anden.

Det sker også steder som her på siden. Det er ikke ukendt at debattører selv, eller nogle de kender, har været på date med en hvor billedet ikke stemmer overens med virkeligheden. Så bliver der grint lidt af det og alle er enige om at det ikke er i orden.

Jeg kan helt ærlig ikke se hvorfor han ikke må være skuffet. Det er jo ikke en ny veninde med hundefilter eller lignend, hvor det er lige meget at hun ikke ligner sig selv på billeder.
1
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5068
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Landmand søger kærlighed

Indlægaf Tilly » 22. maj 2019, 17:58

Andre der har fulgt med i "jorden rundt" udgaven?

Jeg synes godt nok ikke at der er noget som helst attraktivt ved ham Knud fra Uganda (og det ikke kun fordi han er er "for gammel" til mig jeg siger det). Og så tror jeg simpelthen ikke på at han nogensinde får etableret et landbrug i Uganda. Det virker lidt som et fantasiprojekt han har gang i...

De to unge landmænd synes jeg dog er søde og charmerende :lun:
2
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55651
Kontakt:

Re: Landmand søger kærlighed

Indlægaf Ado » 22. maj 2019, 18:47

Jeg er SÅ glad for, at landmanden fra Portugal valgte hende han valgte. Hende han valgte fra virkede voldsomt irriterende.
Og gudskelov tog Uganda-landmanden ikke hende med, der tydeligvis kun var ude efter en rejse til Uganda. :D
Ham fra Australien er sød!
1
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6324
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 764
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14464

Re: Landmand søger kærlighed

Indlægaf Pjeps » 16. okt 2019, 08:38

Er der andre end mig der ser med denne gang ?

Jeg synes det er nogle rigtig skønne landmænd denne gang, undtagen Jack, jeg kan slet ikke holde ud at se og høre på ham .
0
:ninja:
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55651
Kontakt:

Re: Landmand søger kærlighed

Indlægaf Ado » 16. okt 2019, 08:43

Pjeps skrev:Er der andre end mig der ser med denne gang ?

Jeg synes det er nogle rigtig skønne landmænd denne gang, undtagen Jack, jeg kan slet ikke holde ud at se og høre på ham .

Jeg ser også med. Jeg er generelt også vild med dem alle. Selv Jack, som jeg dog har det lidt ambivalent med. :D
Ham der Morten Korch-manden tror jeg virkelig er en god mand. Og så er der Niels. :lol: Fuck, han er spøjs.
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6324
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 764
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14464

Re: Landmand søger kærlighed

Indlægaf Pjeps » 16. okt 2019, 08:50

Ado skrev:
Pjeps skrev:Er der andre end mig der ser med denne gang ?

Jeg synes det er nogle rigtig skønne landmænd denne gang, undtagen Jack, jeg kan slet ikke holde ud at se og høre på ham .

Jeg ser også med. Jeg er generelt også vild med dem alle. Selv Jack, som jeg dog har det lidt ambivalent med. :D
Ham der Morten Korch-manden tror jeg virkelig er en god mand. Og så er der Niels. :lol: Fuck, han er spøjs.

Jeg er vild med Morten Kock manden, jeg havde sgu skrevet til ham, hvis han var 10 år ældre :lol:
0
:ninja:
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55651
Kontakt:

Re: Landmand søger kærlighed

Indlægaf Ado » 16. okt 2019, 08:57

Pjeps skrev:
Ado skrev:
Pjeps skrev:Er der andre end mig der ser med denne gang ?

Jeg synes det er nogle rigtig skønne landmænd denne gang, undtagen Jack, jeg kan slet ikke holde ud at se og høre på ham .

Jeg ser også med. Jeg er generelt også vild med dem alle. Selv Jack, som jeg dog har det lidt ambivalent med. :D
Ham der Morten Korch-manden tror jeg virkelig er en god mand. Og så er der Niels. :lol: Fuck, han er spøjs.

Jeg er vild med Morten Kock manden, jeg havde sgu skrevet til ham, hvis han var 10 år ældre :lol:


Han er så sympatisk hele vejen igennem. :love: Go for it, hvis han bliver single. Alder er kun et tal og Jylland ville klæde dig. :D
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16874
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20966

Re: Landmand søger kærlighed

Indlægaf Misantropen » 16. okt 2019, 08:58

Jeg så kun de første afsnit ellers er det kun klip her og der jeg har set.

Jack minder mig om Emil fra Lønneberg der er blevet voksen :lol:

Niels.. Det gik allerede galt for mig da han havde hende den bossy og pædagogiske psykolog med til at vælge breve. Jeg ved godt der ofte er lagt ekstra på i klipningen, men han er noget for sig.. Og ikke på den gode måde.
0

Tilbage til "Film og TV"