Gina jaqueline-en sugardaters fortælling

Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5071
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Gina jaqueline-en sugardaters fortælling

Indlægaf Tilly » 5. nov 2018, 13:50

Stitch skrev:
Tilly skrev:Andre der ser “filmen” om hende på DR3 lige nu? :)


Er den værd at se?

Nej det synes jeg faktisk ikke.

Jeg synes den er for overfladisk, og man kommer reelt ikke meget tættere på Gina end i serien. Det meste af filmen foregår samtidig med serien blev optaget, og man får kun lidt ekstra optagelser med der er filmet efter serien.

Mest af alt fik jeg nok bare lidt ondt i maven på Gina’s vegne. For jeg synes ikke hendes situation virker meget anderledes. Hun er jo nu kærester med “advokaten”, men det virker til at det stadig skal foregå skjult for omverdenen, og at de fortsat ses på hotelværelser. For han skal jo passe på sit “omdømme”. Der er fx stadig ingen af Gina’s familie eller veninder der har mødt ham.
1
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Gina jaqueline-en sugardaters fortælling

Indlægaf Stitch » 5. nov 2018, 14:28

Tilly skrev:
Stitch skrev:
Tilly skrev:Andre der ser “filmen” om hende på DR3 lige nu? :)


Er den værd at se?

Nej det synes jeg faktisk ikke.

Jeg synes den er for overfladisk, og man kommer reelt ikke meget tættere på Gina end i serien. Det meste af filmen foregår samtidig med serien blev optaget, og man får kun lidt ekstra optagelser med der er filmet efter serien.

Mest af alt fik jeg nok bare lidt ondt i maven på Gina’s vegne. For jeg synes ikke hendes situation virker meget anderledes. Hun er jo nu kærester med “advokaten”, men det virker til at det stadig skal foregå skjult for omverdenen, og at de fortsat ses på hotelværelser. For han skal jo passe på sit “omdømme”. Der er fx stadig ingen af Gina’s familie eller veninder der har mødt ham.


Øv, havde ellers lige håbet at det gik hende bedre. Men tak for resumeet :)
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine

Tilbage til "Film og TV"