Mofibo?

Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24604
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3192
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36688

Re: Mofibo?

Indlægaf Daine » 28. apr 2018, 20:54

musling skrev:Jeg har prøvet den gratis måned hos de fleste af de store "bogudgivere" og har nu abonnement hos Storytel. Jeg kan egentlig ikke huske nogen speciel grund til, at det lige blev Storytel.
For mig er det vigtigt at kunne lave en den-bog-vil-jeg-gerne-læse-liste, men savner faktisk en form for søgeagent, som fortæller mig, når der er nyt i en genre eller af en bestemt forfatter/oplæser.

Men hvis det er fordi du søger lydbog/ebøger, så go for it. Mofibo eller Storytel - jeg er i hvert fald fan af produktet! :D

Dén mulighed har Mofibo, man kan sætte en forfatter på favoritlisten så kommer der besked når der dukker noget nyt op. Jeg bruger det ikke selv, jeg tjekker nærmest dagligt deres “nyhedsliste”, men går ud fra det fungerer :)
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

Re: Mofibo?

Indlægaf musling » 28. apr 2018, 20:56

Daine skrev:
musling skrev:Jeg har prøvet den gratis måned hos de fleste af de store "bogudgivere" og har nu abonnement hos Storytel. Jeg kan egentlig ikke huske nogen speciel grund til, at det lige blev Storytel.
For mig er det vigtigt at kunne lave en den-bog-vil-jeg-gerne-læse-liste, men savner faktisk en form for søgeagent, som fortæller mig, når der er nyt i en genre eller af en bestemt forfatter/oplæser.

Men hvis det er fordi du søger lydbog/ebøger, så go for it. Mofibo eller Storytel - jeg er i hvert fald fan af produktet! :D

Dén mulighed har Mofibo, man kan sætte en forfatter på favoritlisten så kommer der besked når der dukker noget nyt op. Jeg bruger det ikke selv, jeg tjekker nærmest dagligt deres “nyhedsliste”, men går ud fra det fungerer :)


Aha. Tak for info. Se, det kunne godt få mig til at skifte over :banan:
1
fisken80
Indlæg: 22014
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1122
Likede indlæg: 51940

Re: Mofibo?

Indlægaf fisken80 » 20. okt 2020, 12:46

Bortvist bruger skrev:Hej

Med de mange streamingtjenester, der efterhånden er kommet til lydbøger og e-bøger, er der snart tale om lidt af en jungle :genert:

Af den grund har jeg lavet [Link fjernet af moderator], hvor jeg har sammenlignet de forskellige tjenester og sørget for, at man kan få den bedste tilgængelige prøveperiode.

Jeg håber, at I kan bruge siden!

Mvh. Rasmus


Du mangler Bookmate på din liste
0
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans

Tilbage til "Bøger"