Mofibo?

Brugeravatar
Nuttegris
Indlæg: 779
Tilmeldt: 21. dec 2015, 05:46
Kort karma: 53
Likede indlæg: 818

Mofibo?

Indlægaf Nuttegris » 27. apr 2018, 15:34

Har nogle af jer Mofibo? Er det godt.....pengene værd? Og ikke mindst nemt at komme ud af, hvis man ikke ønsker det længere?

Jeg overvejer det kraftigt, da der er mulighed for at læse nye bøger hurtigt uden at man skal købe dem og bagefter står med en dynge bøger, man ikke får læst igen.

Omvendt synes jeg også bare at 129 kr om måneden er mange penge :gruble:
0
Chichu
Indlæg: 339
Tilmeldt: 12. sep 2015, 20:24
Kort karma: 20
Likede indlæg: 834

Re: Mofibo?

Indlægaf Chichu » 27. apr 2018, 15:43

Jeg har det og det er alle pengene værd for mig. Synes virkelig det fungerer godt! 130 kr er en paperback fra Bilka om måneden og jeg bruger appen hver dag. Nok 70 % på lydbog og 30 % ebøger.

Er rigtig tilfreds med udvalget og de er også gode til at have nye bøger.
0
Brugeravatar
SonataA
Indlæg: 514
Tilmeldt: 1. sep 2015, 05:20
Kort karma: 52
Likede indlæg: 819

Re: Mofibo?

Indlægaf SonataA » 27. apr 2018, 15:48

Jeg havde det dengang det var en del af TELMORE play, og jeg elskede det! Overskuelig app, mange gode bøger, mange lydbøger.
Min mor har haft det, og det var virkelig let at komme ud af.

Lige nu har jeg Bookmate, men mofibo er bedre.
0
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13008
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2856
Likede indlæg: 28040

Re: Mofibo?

Indlægaf FormerlyKnownAs » 27. apr 2018, 15:57

SonataA skrev:Jeg havde det dengang det var en del af TELMORE play, og jeg elskede det! Overskuelig app, mange gode bøger, mange lydbøger.
Min mor har haft det, og det var virkelig let at komme ud af.

Lige nu har jeg Bookmate, men mofibo er bedre.

Samme. Mofibo er bedre, men jeg har også bookmate i mit abb nu, så bruger ikke penge på mofibo.
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Mofibo?

Indlægaf Fru Sunshine » 27. apr 2018, 16:21

Jeg er glad for Mofibo. Jeg betaler gerne for det - og det er nemt nok at stoppe sit abonnement, hvis man ikke vil have det alligevel.

Kører de ikke med en gratis prøvemåned mere?
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
JoyNips
Indlæg: 12041
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33854

Re: Mofibo?

Indlægaf JoyNips » 27. apr 2018, 16:41

Elsker det
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2832
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 231
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5510

Re: Mofibo?

Indlægaf Luffegås » 27. apr 2018, 17:03

Eneste måd ejeg er "kommet ud af det" har været når de ikke har kunnet trække penge på mit kort, og der er det jo bare bagudbetalt :) Så kan du ikke betale siger de bare farveller, tror det er det samme når man opsiger..
0
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
Nuttegris
Indlæg: 779
Tilmeldt: 21. dec 2015, 05:46
Kort karma: 53
Likede indlæg: 818

Re: Mofibo?

Indlægaf Nuttegris » 27. apr 2018, 18:34

Tak for svar alle sammen.

Jeg køber det.....kan vist slet ikke lade være.
1
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6322
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 763
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14442

Re: Mofibo?

Indlægaf Pjeps » 28. apr 2018, 08:49

Nuttegris skrev:Tak for svar alle sammen.

Jeg køber det.....kan vist slet ikke lade være.


Jeg har lige skiftet mofibo ud med Saxo premium, jeg har endnu ikke fundet en bog på mofibo jeg vil læse, som ikke også er på Saxo premium.

Det er noget billigere, og man får samtid fri Porto og rabat på fysiske bøger, når man lige får brug for det.

Synes måske brugerfladen på Saxo er lidt ringere, men det overlever jeg for at spare 50 kr pr mdr
2
:ninja:
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24604
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3192
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36688

Re: Mofibo?

Indlægaf Daine » 28. apr 2018, 09:34

Pjeps skrev:
Nuttegris skrev:Tak for svar alle sammen.

Jeg køber det.....kan vist slet ikke lade være.


Jeg har lige skiftet mofibo ud med Saxo premium, jeg har endnu ikke fundet en bog på mofibo jeg vil læse, som ikke også er på Saxo premium.

Det er noget billigere, og man får samtid fri Porto og rabat på fysiske bøger, når man lige får brug for det.

Synes måske brugerfladen på Saxo er lidt ringere, men det overlever jeg for at spare 50 kr pr mdr

Jeg anede ikke at Saxo også var kommet ind på det marked. Det lyder rigtig rigtig interessant, både prisen og de fordele der medfølger! Vil du uddybe lidt omkring det? Feks er de gode til at få nye bøger ind hurtigt (også lydbøger)? Hvordan er brugerfladen dårligere end mofibo? Har de Harry Potter bøgerne på lyd? :D

Jeg har haft både Storytel (3 mdr. “julegave” fra Telia i sin tid) og nu Mofibo. Og jeg elsker Mofibo! Jeg hører rigtig mange lydbøger og det er de gode til :)
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6322
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 763
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14442

Re: Mofibo?

Indlægaf Pjeps » 28. apr 2018, 10:23

Daine skrev:
Pjeps skrev:
Nuttegris skrev:Tak for svar alle sammen.

Jeg køber det.....kan vist slet ikke lade være.


Jeg har lige skiftet mofibo ud med Saxo premium, jeg har endnu ikke fundet en bog på mofibo jeg vil læse, som ikke også er på Saxo premium.

Det er noget billigere, og man får samtid fri Porto og rabat på fysiske bøger, når man lige får brug for det.

Synes måske brugerfladen på Saxo er lidt ringere, men det overlever jeg for at spare 50 kr pr mdr

Jeg anede ikke at Saxo også var kommet ind på det marked. Det lyder rigtig rigtig interessant, både prisen og de fordele der medfølger! Vil du uddybe lidt omkring det? Feks er de gode til at få nye bøger ind hurtigt (også lydbøger)? Hvordan er brugerfladen dårligere end mofibo? Har de Harry Potter bøgerne på lyd? :D

Jeg har haft både Storytel (3 mdr. “julegave” fra Telia i sin tid) og nu Mofibo. Og jeg elsker Mofibo! Jeg hører rigtig mange lydbøger og det er de gode til :)


Brugerfladen er dårligere fordi der ikke kommer bogforlag op, hitlister osv. Man skal søge efter de bøger man vil høre. Man kan også kun gemme 10 titler, hvor ens liste på mofibo er uendelig, jeg har i hvertfald ikke oplevet at den blev fuld. Jeg kan ikke se at de har Harry Potter.
Jeg bruger det også kun til lydbøger, jeg giver det en chance og ser om de er lige så hurtige til nyheder som mofibo. 50 kr er en stor besparelse synes jeg, og især fordi man også kan købe fysiske bøger der.

Jeg er lige skiftet over til dem, så jeg ved ikke hvor hurtige de er. Jeg kunne finde alle de bøger jeg havde på min mofibo liste,
1
:ninja:
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24604
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3192
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36688

Re: Mofibo?

Indlægaf Daine » 28. apr 2018, 11:19

Pjeps skrev:
Daine skrev:
Pjeps skrev:Jeg har lige skiftet mofibo ud med Saxo premium, jeg har endnu ikke fundet en bog på mofibo jeg vil læse, som ikke også er på Saxo premium.

Det er noget billigere, og man får samtid fri Porto og rabat på fysiske bøger, når man lige får brug for det.

Synes måske brugerfladen på Saxo er lidt ringere, men det overlever jeg for at spare 50 kr pr mdr

Jeg anede ikke at Saxo også var kommet ind på det marked. Det lyder rigtig rigtig interessant, både prisen og de fordele der medfølger! Vil du uddybe lidt omkring det? Feks er de gode til at få nye bøger ind hurtigt (også lydbøger)? Hvordan er brugerfladen dårligere end mofibo? Har de Harry Potter bøgerne på lyd? :D

Jeg har haft både Storytel (3 mdr. “julegave” fra Telia i sin tid) og nu Mofibo. Og jeg elsker Mofibo! Jeg hører rigtig mange lydbøger og det er de gode til :)


Brugerfladen er dårligere fordi der ikke kommer bogforlag op, hitlister osv. Man skal søge efter de bøger man vil høre. Man kan også kun gemme 10 titler, hvor ens liste på mofibo er uendelig, jeg har i hvertfald ikke oplevet at den blev fuld. Jeg kan ikke se at de har Harry Potter.
Jeg bruger det også kun til lydbøger, jeg giver det en chance og ser om de er lige så hurtige til nyheder som mofibo. 50 kr er en stor besparelse synes jeg, og især fordi man også kan købe fysiske bøger der.

Jeg er lige skiftet over til dem, så jeg ved ikke hvor hurtige de er. Jeg kunne finde alle de bøger jeg havde på min mofibo liste,

Tak :) Det er et must jeg kan høre Harry Potter, så pt bliver jeg vist hvor jeg er. Men det er bestemt godt at vide de har muligheden for 50 kr sparet pr mdr. ER godtnok mange penge, især koblet sammen med de andre fordele!
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
lulu-p
Indlæg: 1778
Tilmeldt: 20. aug 2015, 08:05
Kort karma: 105
Likede indlæg: 2237

Re: Mofibo?

Indlægaf lulu-p » 28. apr 2018, 12:04

Jeg havde Mofibo via telmore. Men aftalen blev opsagt til fordel for Bookmate.

Jeg er superglad for Bookmate og synes udvalget af E-bøger er større end Mofibos. Måske er de ikke helt så stærke på lydbøger, men dem bruger jeg alligevel aldrig.
1
... Look to the light, Leland, find the light. Into the light, Leland, into the
light. Into the light, Leland... into the light... Don't be afraid. ...
fisken80
Indlæg: 22014
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1122
Likede indlæg: 51940

Re: Mofibo?

Indlægaf fisken80 » 28. apr 2018, 13:38

Jeg har både mofibo og Bookmate og jeg synes Bookmate får flere nye bøger hurtigere.
0
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

Re: Mofibo?

Indlægaf musling » 28. apr 2018, 20:45

Jeg har prøvet den gratis måned hos de fleste af de store "bogudgivere" og har nu abonnement hos Storytel. Jeg kan egentlig ikke huske nogen speciel grund til, at det lige blev Storytel.
For mig er det vigtigt at kunne lave en den-bog-vil-jeg-gerne-læse-liste, men savner faktisk en form for søgeagent, som fortæller mig, når der er nyt i en genre eller af en bestemt forfatter/oplæser.

Men hvis det er fordi du søger lydbog/ebøger, så go for it. Mofibo eller Storytel - jeg er i hvert fald fan af produktet! :D
0

Tilbage til "Bøger"