Sjove bøger for mænd

Brugeravatar
Locobase
Indlæg: 288
Tilmeldt: 9. aug 2019, 08:42
Kort karma: 26
Likede indlæg: 241

Sjove bøger for mænd

Indlægaf Locobase » 17. maj 2023, 13:36

Altså ikke chick lit - hyggelige og lune kærlighedskrimier, men skurvognshumor for drengerøve der får konen til at kigge misbilligende og mistænksomt når jeg griner og pludseligt er i godt humør.

Kender I noget?
0
Brugeravatar
Nesnay
Indlæg: 7679
Tilmeldt: 7. sep 2015, 18:51
Kort karma: 766
Likede indlæg: 21505

Re: Sjove bøger for mænd

Indlægaf Nesnay » 17. maj 2023, 14:30

Der er mange mænd, der er glade for Andy Weir (The Martian og Hail Mary), men det kræver nok, man er til sci-fi eller som minimum interesseret i rumrejser o.l. Fortælleren er meget humoristisk og uden ret meget filter i begge to.

Edit: Jeg er ikke en mand, men jeg læser mange boganmeldelser på Goodreads :D
1
Brugeravatar
Locobase
Indlæg: 288
Tilmeldt: 9. aug 2019, 08:42
Kort karma: 26
Likede indlæg: 241

Re: Sjove bøger for mænd

Indlægaf Locobase » 17. maj 2023, 15:28

Nesnay skrev:Der er mange mænd, der er glade for Andy Weir (The Martian og Hail Mary), men det kræver nok, man er til sci-fi eller som minimum interesseret i rumrejser o.l. Fortælleren er meget humoristisk og uden ret meget filter i begge to.

Edit: Jeg er ikke en mand, men jeg læser mange boganmeldelser på Goodreads :D


Super, det lyder som om det lige passer på mig.
Den sjoveste jeg har læst, er den engelske originaludgaven af The Hitchikers Guide......
1
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9141
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1023
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 22069

Re: Sjove bøger for mænd

Indlægaf Purple Haze » 17. maj 2023, 16:24

Locobase skrev:Super, det lyder som om det lige passer på mig.
Den sjoveste jeg har læst, er den engelske originaludgaven af The Hitchikers Guide......


I så fald kan jeg anbefale Terry Pratchetts Disk World serie - hvis ikke du kender den.
Hver bog kan læses uafhænig af de andre, og jeg ville nok starte med 'Men in Arms'.

'Men in Arms' er en form for krimi der finder sted i Diskworld universet, som et et fantasy univers.
Udover 'Men in Arms' er der flere andre "krimier" i Diskworld serien - og derudover er der en del andre genre eller temaer i Diskworld universet:
Troldmænd, Hekse, Forretning og teknologi er nogle af dem (kan ikke lige på stående fod komme på de andre, men ved de er der) :)
1
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Locobase
Indlæg: 288
Tilmeldt: 9. aug 2019, 08:42
Kort karma: 26
Likede indlæg: 241

Re: Sjove bøger for mænd

Indlægaf Locobase » 17. maj 2023, 17:19

Purple Haze skrev:
Locobase skrev:Super, det lyder som om det lige passer på mig.
Den sjoveste jeg har læst, er den engelske originaludgaven af The Hitchikers Guide......


I så fald kan jeg anbefale Terry Pratchetts Disk World serie - hvis ikke du kender den.
Hver bog kan læses uafhænig af de andre, og jeg ville nok starte med 'Men in Arms'.



Den er hermed føjet til listen over bibliotekets ebøger - tak skal du have for tippet
0

Tilbage til "Bøger"