VM i fodbold

Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24985
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29986

VM i fodbold

Indlægaf Wizzze » 14. jun 2018, 12:22

VM i fodbold starter i dag.

Skal du sidde klistret til skærmen og se alle kampe, eller kunne du ikke være mere ligeglad?
Hvad med din bedre halvdel, hvis der er en sådan en, har du affundet dig med at være græsenke den næste måned :-D
Hvad med magten aka fjernbetjeningen, hvem har kontrollen? især under kampe :devil:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24985
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29986

Re: VM i fodbold

Indlægaf Wizzze » 14. jun 2018, 12:23

Jeg kommer ikke til at se alle kampe, det bliver noget med de danske kampe, og så udvalgte af de andre, når nogen af de interessante hold spiller og det passer med tiden.
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9819
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9557

Re: VM i fodbold

Indlægaf Spjaerten » 14. jun 2018, 12:31

skal prøve at se DK’s kampe. Og så må vi se hvor meget mere tid jeg får.
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7610

Re: VM i fodbold

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 14. jun 2018, 12:32

Jeg tænker at det kunne være meget sjovt at se åbningen og så skal jeg vel se nogle udvalgte kampe. Flere af kampene ligger i arbejdstiden, så dem går jeg glip af. Men tænker at jeg så vidt muligt skal se Danmarks og Brasiliens kampe. Har Brasilien som (realistisk) favorit og har penge på Neymar som topscorer.
Vil også gerne se Costa Ricas kampe, fordi de har 3 tidligere FCK'ere med.
1
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19589
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2437
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46021

Re: VM i fodbold

Indlægaf LadyFox » 14. jun 2018, 12:44

Jeg ser udvalgte kampe, og gerne dem der passer med at det både er hold jeg særlig gerne vil se og som kan ses på storskærm/værtshus uden at gå på kompromis med min normale hverdag.

F.eks. ville jeg gerne se både Danmark - Australien og VIRKELIG gerne Frankrig - Peru på torsdag, men det ligger i mine 24 timers forberedelse til naturfags eksamen den 22. Så det tænker jeg at jeg må springe over.

Af de kampe jeg helt sikkert kommer til at se er det ikke Danmarks ser bliver prioriteret. Jeg holder traditionen tro med Frankrig.
0
...
Brugeravatar
billiebean
Indlæg: 3416
Tilmeldt: 11. dec 2015, 11:29
Kort karma: 332
Likede indlæg: 4382

Re: VM i fodbold

Indlægaf billiebean » 14. jun 2018, 15:06

Min mand er obsessed :/ Eller han har i hvert fald snakket meget om det. Men nu må vi se, om han mister gejsten, der er alligevel mange kampe!

Jeg skal se DKs kampe og dem i DKs pulje, og måske et par andre. Synes det er hyggeligt nok.
0
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8698
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 511
Likede indlæg: 7172

Re: VM i fodbold

Indlægaf Artem » 14. jun 2018, 16:18

Kunne nærmest ikke være mere ligeglad
Men ok hvis Danmark skal spille om VM guld vil jeg nok se den kamp
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
Patience
Indlæg: 1419
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:04
Kort karma: 102
Likede indlæg: 4859

Re: VM i fodbold

Indlægaf Patience » 14. jun 2018, 18:14

Jeg kommer til at se mange mange kampe men ikke alle. No er jeg virkelig fodboldfan og jeg elsker de store slutrunder, men der er også andre ting der skal passes, trods alt. I knock-out fasen tror jeg, jeg kommer til at se alle kampe.
Jeg holder med Spanien - hvilket i nogles øjne gør mig til nærmest landsforrædder, men so be it. Udover Spanien ønsker jeg godt for Danmark, Brasilien, Argentina, Belgien, Kroatien og England - ja jeg har mange hold jeg er glad for faktisk.

Min kæreste kunne ikke være mere ligeglad med fodbold, men da vi ikke bor sammen, så er det jo ham ligemeget at jeg skal se en masse. Og han er fuldt indforstået og støttende i forhold til at vi ses de dage hvor der ikke lige er de aller vigtigste kampe. Og han er også så sød at være forstående overfor at blive "tvangsindlagt" til fodbold når vi fejrer min fødseldag for der spiller Spanien om aftenen.
0
There are only four questions of value in life. What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for? The answer to each is the same: only love.
Brugeravatar
ExCoastal
Indlæg: 1883
Tilmeldt: 27. aug 2015, 20:31
Kort karma: 250
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 5170

Re: VM i fodbold

Indlægaf ExCoastal » 14. jun 2018, 18:38

Tidsforskellen gør, at det bliver svært at se de fleste kampe. Men i weekenden er der naturligvis bedre mulighed for det.
0
Liou
Indlæg: 327
Tilmeldt: 15. jul 2017, 15:49
Kort karma: 42
Geografisk sted: Esbjerg
Likede indlæg: 362

Re: VM i fodbold

Indlægaf Liou » 14. jun 2018, 18:45

Jeg satser på at se Danmarks kampe i det omfang det faktisk er muligt (Jeg har ikke TV2) eller følge med via livescores. Dog gider jeg ikke se de resterende medmindre det er finalen... og kun hvis det er hold, jeg gider glo på.
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21945
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59498

Re: VM i fodbold

Indlægaf DetSorteCirkus » 14. jun 2018, 19:00

Jeg er vist sådan indifferent. Jeg skal måske se en kamp eller to for hyggens skyld, men er ikke frustreret over at der er fodbold allevegne.
For mig er det til at vige udenom, og der er ingen, som forventer, at jeg skal interessere mig for det. På min arbejdsplads er en del kolleger stærkt optagede af VM og har tippeklub og whatnot, men der er heldigvis også mulighed for at tale om andet.
Jeg har fået anbefalet nogle kampe af folk med forstand på det, for jeg gider ikke se særlig meget, og så kan det lige så godt være noget, der kunne blive interessant.
0
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8874
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25434

Re: VM i fodbold

Indlægaf Madam Pomfrey » 14. jun 2018, 20:11

jeg skal se og høre så lidt som muligt...
Tror jeg har fundet en radiokanal der ikke sender sport, eller minimalt af det, så jeg kan køre til og fra job uden at skulle forholde mig til det.
Der vil næppe være meget fodbold på skærmen hjemme, hverken drengene eller jeg går op i det. Den store måske lidt, men tror mere han bare følger resultater, ikke selve kampene.

Det her er så sandelig en bonus ved at være blevet skilt, ikke al det åndsvage fodbold på tv, og ikke en eller anden skrup tosset idiot der sidder og råber og skriger af tv'et, og måske kaster lidt med div. genstande fordi det går mindre godt :tie:
Bare lyden af sport på tv kan faktisk give mig myrekryb, det er forbundet med så mange dårlige ting - kontroltab, vrede, hysteri, dårligt humør.
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
billiebean
Indlæg: 3416
Tilmeldt: 11. dec 2015, 11:29
Kort karma: 332
Likede indlæg: 4382

Re: VM i fodbold

Indlægaf billiebean » 14. jun 2018, 20:53

Men vildt nok at lægge ud med 5-0 i åbningskampen alligevel..
0
Brugeravatar
landsbytossen
Indlæg: 4086
Tilmeldt: 12. dec 2015, 19:45
Kort karma: 204
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 5656

Re: VM i fodbold

Indlægaf landsbytossen » 14. jun 2018, 20:54

Den sidste uge af VM er der Tour de France. Tour de France vil altid være min 1. prioritet
I denne week-end er der Le Mans. Jeg ser altid så meget Le Mans som muligt og gerne alle 24 timer.

Fodbold ser jeg sjældent. Det bliver et måske til de danske kampe i indledende runde, hvis ikke jeg er optaget af andet. Kommer Dk til vind eller forsvind kampene, vil jeg følge lidt med - muligvis kun via lyd.
Jeg kan ikke udelukke, jeg ser andre kampe. Men fodbold interesserer mig ikke, så det bliver kun for at slå tiden ihjel.
0
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5875
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 828
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14622

Re: VM i fodbold

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 14. jun 2018, 21:43

Jeg vil rigtig gerne se langt størstedelen af kampene, men skal arbejde. Jeg misunder min kæreste for at kunne se kampene, der er ingen grief her :lol:

Har trukket Peru i sweepstake på arbejdet. Wooo. Har ikke store forhåbninger.
0

Tilbage til "Sport"