VM i fodbold

Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: VM i fodbold

Indlægaf kidkomb » 15. jun 2018, 12:13

Jeg har byttet mine vagter væk på de 4 kampe som Dk skal spille her først, så vi skal se dem.
Med gode venner ude i vores sommerhus. Det har jeg glædet mig rigtig meget til :banan:
Jeg synes det er rigtig hyggeligt at se fodbold, men nu er hverken vi eller vores venner typerne der bliver overophedet af sport, eller aggressive eller ikke kan tåle at vi taber eller noget som helst i den stil.
Vi kommer da med kommentarer og "ej, der var da ikke frispark" og den slags under kampene, men vi er ikke "sportsidioter".
Vi så feks CL finale med min svoger, som er anti-Real og jeg holder med Real. Ingen beef overhovedet. Men ingen af os er dårlige vindere heller.
Hold kæft hvor kan hoverende mennesker gøre mig irriteret. Dem gider jeg slet ikke at omgåes. Og det gælder ikke kun sport.
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2578
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7626

Re: VM i fodbold

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 15. jun 2018, 12:15

kidkomb skrev:Jeg har byttet mine vagter væk på de 4 kampe som Dk skal spille her først, så vi skal se dem.
Med gode venner ude i vores sommerhus. Det har jeg glædet mig rigtig meget til :banan:
Jeg synes det er rigtig hyggeligt at se fodbold, men nu er hverken vi eller vores venner typerne der bliver overophedet af sport, eller aggressive eller ikke kan tåle at vi taber eller noget som helst i den stil.
Vi kommer da med kommentarer og "ej, der var da ikke frispark" og den slags under kampene, men vi er ikke "sportsidioter".
Vi så feks CL finale med min svoger, som er anti-Real og jeg holder med Real. Ingen beef overhovedet. Men ingen af os er dårlige vindere heller.
Hold kæft hvor kan hoverende mennesker gøre mig irriteret. Dem gider jeg slet ikke at omgåes. Og det gælder ikke kun sport.


Jeg håber du har ret :D
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: VM i fodbold

Indlægaf kidkomb » 15. jun 2018, 12:18

NejJegErIkkeAsiat skrev:
kidkomb skrev:Jeg har byttet mine vagter væk på de 4 kampe som Dk skal spille her først, så vi skal se dem.
Med gode venner ude i vores sommerhus. Det har jeg glædet mig rigtig meget til :banan:
Jeg synes det er rigtig hyggeligt at se fodbold, men nu er hverken vi eller vores venner typerne der bliver overophedet af sport, eller aggressive eller ikke kan tåle at vi taber eller noget som helst i den stil.
Vi kommer da med kommentarer og "ej, der var da ikke frispark" og den slags under kampene, men vi er ikke "sportsidioter".
Vi så feks CL finale med min svoger, som er anti-Real og jeg holder med Real. Ingen beef overhovedet. Men ingen af os er dårlige vindere heller.
Hold kæft hvor kan hoverende mennesker gøre mig irriteret. Dem gider jeg slet ikke at omgåes. Og det gælder ikke kun sport.


Jeg håber du har ret :D

Haha, jeg ramte forkert. 3 selvfølgelig :lol:
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2578
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7626

Re: VM i fodbold

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 15. jun 2018, 12:24

kidkomb skrev:
NejJegErIkkeAsiat skrev:
kidkomb skrev:Jeg har byttet mine vagter væk på de 4 kampe som Dk skal spille her først, så vi skal se dem.
Med gode venner ude i vores sommerhus. Det har jeg glædet mig rigtig meget til :banan:
Jeg synes det er rigtig hyggeligt at se fodbold, men nu er hverken vi eller vores venner typerne der bliver overophedet af sport, eller aggressive eller ikke kan tåle at vi taber eller noget som helst i den stil.
Vi kommer da med kommentarer og "ej, der var da ikke frispark" og den slags under kampene, men vi er ikke "sportsidioter".
Vi så feks CL finale med min svoger, som er anti-Real og jeg holder med Real. Ingen beef overhovedet. Men ingen af os er dårlige vindere heller.
Hold kæft hvor kan hoverende mennesker gøre mig irriteret. Dem gider jeg slet ikke at omgåes. Og det gælder ikke kun sport.


Jeg håber du har ret :D

Haha, jeg ramte forkert. 3 selvfølgelig :lol:


Det er helt okay, vi ta'r gerne 4 kampe :lol:
Men det er vist ret sandsynligt at vi skal møde Argentina hvis vi får 2. pladsen i vores gruppe. Det kunne være en ret fed kamp, hvor vi nok skal forvente at det bliver den sidste.
1
Brugeravatar
billiebean
Indlæg: 3417
Tilmeldt: 11. dec 2015, 11:29
Kort karma: 332
Likede indlæg: 4383

Re: VM i fodbold

Indlægaf billiebean » 15. jun 2018, 12:25

NejJegErIkkeAsiat skrev:
billiebean skrev:Nå, så må vi se, om den gode Salah kan trylle :) Og hvad Suarez har i ærmet!

.. Nå salah starter ikke inde. Super!


Har han ikke været tvivlsom efter sin skade? Men jeg håber da han kommer til at spille, for han er en af dem der gør VM underholdende.


Jo det har han vist. Men det forlød vist at han ville starte inde med mindre der opstod noget uforudset. Men det gjorde han så ikke. Øv. Håber han kommer på banen til de næste kampe. Han er nemlig underholdende og har stor karisma :)
1
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 560
Likede indlæg: 8208

Re: VM i fodbold

Indlægaf Anilara » 15. jun 2018, 13:12

Jeg ser selvfølgelig med.
I morgen tager jeg i parken og ser kampen på storskærm.
Regner med jeg får de fleste af DK's kampe at se, og så bliver det lidt tilfældigt med resten (det afhænger af hvor meget min kæreste vil game...)
I aften skal jeg selvfølgelig også se Portugal-Spanien.
0
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: VM i fodbold

Indlægaf Wizzze » 15. jun 2018, 16:57

AARRRRHAHAHAHAHAHAHAHA, Marokko scorer selvmål 5min. inde i overtiden og giver sejren 1-0 til Iran :lol: :lol: :lol:

Den bliver ikke sjov at komme hjem med Marokko :tie:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19646
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46291

Re: VM i fodbold

Indlægaf LadyFox » 15. jun 2018, 17:39

Wizzze skrev:AARRRRHAHAHAHAHAHAHAHA, Marokko scorer selvmål 5min. inde i overtiden og giver sejren 1-0 til Iran :lol: :lol: :lol:

Den bliver ikke sjov at komme hjem med Marokko :tie:

Det må eddermanme være surt. Jeg kan ikke komme på mange måder der ville være mere ærgerlige at tabe på.
1
...
Brugeravatar
Patience
Indlæg: 1427
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:04
Kort karma: 102
Likede indlæg: 4871

Re: VM i fodbold

Indlægaf Patience » 15. jun 2018, 17:41

Wizzze skrev:AARRRRHAHAHAHAHAHAHAHA, Marokko scorer selvmål 5min. inde i overtiden og giver sejren 1-0 til Iran :lol: :lol: :lol:

Den bliver ikke sjov at komme hjem med Marokko :tie:

Jeg har så ondt af den sølle mand der lavede det selvmål. Synes i det hele taget det var synd for Marokko - de spillede egentlig noget lækkert fodbold langt hen af vejen.
1
There are only four questions of value in life. What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for? The answer to each is the same: only love.
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: VM i fodbold

Indlægaf Persnikedy » 15. jun 2018, 17:51

Jeg skal se med i aften, en ven har ikke tv2 men vil gerne se kampen så han kan sidde og juble imens jeg spiser is :-D så kan jeg da lege at det er mine isspisnings evner der får jublen frem
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19646
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46291

Re: VM i fodbold

Indlægaf LadyFox » 15. jun 2018, 17:57

Jeg har ikke haft antennestik i det fjernsyn jeg har i stuen i ugevis, hvilket betyder at der atter skal søges efter kanaler, med det tempo det tager er det vist tvivlsomt om jeg får det med i aften :/ Shit det går langsomt.
0
...
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19646
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46291

Re: VM i fodbold

Indlægaf LadyFox » 15. jun 2018, 18:08

LadyFox skrev:Jeg har ikke haft antennestik i det fjernsyn jeg har i stuen i ugevis, hvilket betyder at der atter skal søges efter kanaler, med det tempo det tager er det vist tvivlsomt om jeg får det med i aften :/ Shit det går langsomt.

Nå, jeg endte med kun at misse 7 min, og desværre også et mål.
0
...
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 560
Likede indlæg: 8208

Re: VM i fodbold

Indlægaf Anilara » 15. jun 2018, 18:29

Der er satme gang i den.
1
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: VM i fodbold

Indlægaf Wizzze » 15. jun 2018, 18:34

Anilara skrev:Der er satme gang i den.


Det er ihvertfald rigtig fodbold :love:
Marokko og Iran bliver slagtet når de møder de her 2 hold, hvis de holder samme niveau.
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
billiebean
Indlæg: 3417
Tilmeldt: 11. dec 2015, 11:29
Kort karma: 332
Likede indlæg: 4383

Re: VM i fodbold

Indlægaf billiebean » 15. jun 2018, 18:38

Nice kamp so far, Spanien-Portugal.

Det var så ærgerligt for Marokko. De spillede sgu ganske hæderligt og gjorde hvad de kunne selvom træneren godt nok ikke greb særlig meget ind med fx udskiftninger tidligere. Og simpelthen så ærgerligt for ham fyren med det selvmål. Fik helt ondt i hjertet, da jeg så et billede hvor han hulkede og var helt opløst. Og møg for Marokko i det hele taget - de tabte også værtskabet for 2026 i forgårs.
0

Tilbage til "Sport"