Le Tour

Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Le Tour

Indlægaf Wizzze » 7. jul 2018, 10:52

Touren er startet. 3 ugers tv reklame for Frankrig, og en god årsag til at åbne nogle flasker, og guffe nogle gode franske retter :D

Skal du sidde klistret til skærmen de næste 3 uger, og sluge hver eneste lille detalje? Eller kunne du ikke være mere ligeglad? Eller er det noget midt i mellem, hvor du måske ser lidt ind i mellem for det er jo pæne billeder, eller er det et godt lydtapet når du skal slave foran computeren eller et projekt?
0
Do as I say! :whip:
Petrix
Indlæg: 3745
Tilmeldt: 8. apr 2016, 18:00
Kort karma: 174
Likede indlæg: 3632

Re: Le Tour

Indlægaf Petrix » 7. jul 2018, 11:14

Sidder og kigger lidt nu, men er skuffet over at Leth er blevet for gammel til kommentator boksen.
Gider ikke rigtig høre på Chris Anker. Mangler Ritter og leth :(
0
27102021
Brugeravatar
landsbytossen
Indlæg: 4088
Tilmeldt: 12. dec 2015, 19:45
Kort karma: 204
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 5659

Re: Le Tour

Indlægaf landsbytossen » 7. jul 2018, 11:15

Jeg har ikke studeret etaperne endnu. Jeg inddeler etaper i kategorier efter mine forventninger om godt cykelløb.

Nogle bjergetaper vil jeg se fra start til slut.

Etaper, som kan udvikle sig interessant, kører tv i baggrunden, så jeg kan se med, hvis klassementryttere angriber.

Transportetaper med forventet sprinteropgør ser jeg den sidste halve til hele time.

Enkeltstart/holdtidskørsel ser jeg sidste time.
0
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Le Tour

Indlægaf Wizzze » 7. jul 2018, 11:20

Petrix skrev:Sidder og kigger lidt nu, men er skuffet over at Leth er blevet for gammel til kommentator boksen.
Gider ikke rigtig høre på Chris Anker. Mangler Ritter og leth :(


Kommer de ikke først på om eftermiddagen? :gruble:
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
landsbytossen
Indlæg: 4088
Tilmeldt: 12. dec 2015, 19:45
Kort karma: 204
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 5659

Re: Le Tour

Indlægaf landsbytossen » 7. jul 2018, 11:32

Wizzze skrev:
Petrix skrev:Sidder og kigger lidt nu, men er skuffet over at Leth er blevet for gammel til kommentator boksen.
Gider ikke rigtig høre på Chris Anker. Mangler Ritter og leth :(


Kommer de ikke først på om eftermiddagen? :gruble:

Der er noget bold i Rusland, der har rykket starten i dag
0
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Petrix
Indlæg: 3745
Tilmeldt: 8. apr 2016, 18:00
Kort karma: 174
Likede indlæg: 3632

Re: Le Tour

Indlægaf Petrix » 7. jul 2018, 11:50

Wizzze skrev:
Petrix skrev:Sidder og kigger lidt nu, men er skuffet over at Leth er blevet for gammel til kommentator boksen.
Gider ikke rigtig høre på Chris Anker. Mangler Ritter og leth :(


Kommer de ikke først på om eftermiddagen? :gruble:


Jo det hørte jeg efter jeg skrev indlægget.
Afslutningen af etaperne løfter jo sig selv. Ritter og Leth kan jo tilføre et kedeligt cykelløb noget information og nogle gode historier, så jeg ville da foretrække, hvis de dækkede starten :)
0
27102021
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20415
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43828

Re: Le Tour

Indlægaf paint » 7. jul 2018, 12:08

Wizzze skrev:
Petrix skrev:Sidder og kigger lidt nu, men er skuffet over at Leth er blevet for gammel til kommentator boksen.
Gider ikke rigtig høre på Chris Anker. Mangler Ritter og leth :(


Kommer de ikke først på om eftermiddagen? :gruble:


Jo. Men Leth kommer ikke til at sidde i 'boksen'. Han har fået sit eget lille space i 'Villagen', hvor han kan sidde og hygge sig og komme med kommentarer, under lidt mere behagelige former. Der er også 'damer' der vimser rundt i Villagen, så det passer nok Leth helt fint ;)

Leth er jo ikke ligefrem nogen vårhare længere, og det er sandsynligvis ret belastende at sidde dag ud og dag ind i den lille boks.

Billede
1
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Le Tour

Indlægaf Wizzze » 7. jul 2018, 12:12

paint skrev:
Wizzze skrev:
Petrix skrev:Sidder og kigger lidt nu, men er skuffet over at Leth er blevet for gammel til kommentator boksen.
Gider ikke rigtig høre på Chris Anker. Mangler Ritter og leth :(


Kommer de ikke først på om eftermiddagen? :gruble:


Jo. Men Leth kommer ikke til at sidde i 'boksen'. Han har fået sit eget lille space i 'Villagen', hvor han kan sidde og hygge sig og komme med kommentarer, under lidt mere behagelige former.

Leth er jo ikke ligefrem nogen vårhare længere, og det er sandsynligvis ret belastende at sidde dag ud og dag ind i den lille boks.


Luksus Tour :D
Så kan han vel også vandre lidt rundt og snakke/indhente information fra andre koryfæer? :gruble:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Le Tour

Indlægaf Wizzze » 7. jul 2018, 12:13

Mon de har Magnums i villagen? :gruble: :lol:
2
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20415
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43828

Re: Le Tour

Indlægaf paint » 7. jul 2018, 12:16

Wizzze skrev:
paint skrev:
Wizzze skrev:
Petrix skrev:Sidder og kigger lidt nu, men er skuffet over at Leth er blevet for gammel til kommentator boksen.
Gider ikke rigtig høre på Chris Anker. Mangler Ritter og leth :(


Kommer de ikke først på om eftermiddagen? :gruble:


Jo. Men Leth kommer ikke til at sidde i 'boksen'. Han har fået sit eget lille space i 'Villagen', hvor han kan sidde og hygge sig og komme med kommentarer, under lidt mere behagelige former.

Leth er jo ikke ligefrem nogen vårhare længere, og det er sandsynligvis ret belastende at sidde dag ud og dag ind i den lille boks.


Luksus Tour :D
Så kan han vel også vandre lidt rundt og snakke/indhente information fra andre koryfæer? :gruble:


Dét tror jeg også er meningen. TV2, har vist deres eget lille afsnit i den der 'Village', hvor der også sidder andre journalister og mediefolk. Det er også der Rolf og Ritter holder pauser etc.
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
sansera
Indlæg: 827
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:30
Kort karma: 94
Likede indlæg: 3162

Re: Le Tour

Indlægaf sansera » 7. jul 2018, 12:40

:dåne: Elsker Tour
0
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9511
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 993
Likede indlæg: 26583

Re: Le Tour

Indlægaf Santa » 7. jul 2018, 13:02

landsbytossen skrev:Jeg har ikke studeret etaperne endnu. Jeg inddeler etaper i kategorier efter mine forventninger om godt cykelløb.

Nogle bjergetaper vil jeg se fra start til slut.

Etaper, som kan udvikle sig interessant, kører tv i baggrunden, så jeg kan se med, hvis klassementryttere angriber.

Transportetaper med forventet sprinteropgør ser jeg den sidste halve til hele time.

Enkeltstart/holdtidskørsel ser jeg sidste time.

Jeg følger samme opskrift.

Og så må jeg indrømme at jeg har været træt af Leth i flere år. Hans evindelige snak om klostre, ost og vin er trættende, og hans oldgamle anekdoter om Anquetil osv kan jeg udenad. Nej tak.
Men må skulle det stå i "Det må man ikke sige..."
1
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
landsbytossen
Indlæg: 4088
Tilmeldt: 12. dec 2015, 19:45
Kort karma: 204
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 5659

Re: Le Tour

Indlægaf landsbytossen » 7. jul 2018, 13:44

Santa skrev:
landsbytossen skrev:Jeg har ikke studeret etaperne endnu. Jeg inddeler etaper i kategorier efter mine forventninger om godt cykelløb.

Nogle bjergetaper vil jeg se fra start til slut.

Etaper, som kan udvikle sig interessant, kører tv i baggrunden, så jeg kan se med, hvis klassementryttere angriber.

Transportetaper med forventet sprinteropgør ser jeg den sidste halve til hele time.

Enkeltstart/holdtidskørsel ser jeg sidste time.

Jeg følger samme opskrift.

Og så må jeg indrømme at jeg har været træt af Leth i flere år. Hans evindelige snak om klostre, ost og vin er trættende, og hans oldgamle anekdoter om Anquetil osv kan jeg udenad. Nej tak.
Men må skulle det stå i "Det må man ikke sige..."

Jeg kan godt lide Leth. Men jeg kan godt forstå, at nogle har fået nok af ham.
0
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
hthy
Indlæg: 575
Tilmeldt: 17. aug 2015, 22:48
Kort karma: 32
Likede indlæg: 699

Re: Le Tour

Indlægaf hthy » 7. jul 2018, 22:58

Her hos os synes vi netop, at Leth gør det mere interessant at se Touren fremfor Giroen eller Vueltaen da han er god til at fortælle om de byer og områder de kører igennem.
0
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8713
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 511
Likede indlæg: 7186

Re: Le Tour

Indlægaf Artem » 7. jul 2018, 23:13

I mine unge dage da jeg selv gik meget op i cykling fuldte jeg meget med, men det var også i de gode år med Ris, Rytter, Holm osv...
I dag kan jeg sagtens nøjes med at se sammendraget om aften, som jeg ikke en gang ser hver dag.
Helt generelt bruger jeg bare ikke meget tid på at se tv, vil hellere selv være aktiv og lave ting.
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!

Tilbage til "Sport"