EM 2016

Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: EM 2016

Indlægaf Slettet bruger » 30. jun 2016, 22:05

DetSorteCirkus skrev:Jeg har lige læst, at mit hotel i Nyborg har store, nye fladskærme på alle værelserne :klap:
Så kan jeg hvile turistfusserne til Frankrig-Island.


Du kan gå byen rundt på 9 minutter, så der bliver rig tid til fladskærmen :)
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: EM 2016

Indlægaf kidkomb » 1. jul 2016, 01:09

Jeg synes faktisk at det var ok de vandt.
Der skulle uden tvivl have været straffe til Ronaldo, så de kunne fint have vundet indenfor normal spilletid.
Ronaldo er en utrolig dedikeret spiller, han har benhård disciplin og han er god ved fans og fremstår i det hele taget venlig og jovial.
Han er en tudebaby. En stor tudefrans og han filmer alt for meget.
Men det gør ham ikke til en idiot i alle henseender.
Og jeg synes han har haft et urimelig hårdt EM.
Nej, Pordogal er ikke kun Ronaldo (men det er rimelig tæt på :lol:)
Men jeg synes faktisk at de fortjente det.
De bliver mast ud alligevel i semifinalen.
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: EM 2016

Indlægaf Slettet bruger » 1. jul 2016, 01:48

Code71 skrev:
DetSorteCirkus skrev:Ikke at det ikke uanset hvad er en sensation, men da jeg i går hørte om Englands dårlige EM-statistik, blev jeg klar over, at der måske først og fremmest ligger noget symbolsk kæmpestort i at slå dem ud af turneringen og dernæst noget stort rent spillemæssigt. Var det noget med, at de sjældent klarer sig bedre i turneringen, end de har gjort i år?


England har en laaaang og (for mig) komisk historie i forbindelse med slutrunder. De mener ALTID at de bør vinde turneringerne. Det er ofte at de inden starten på kvalifikationsturneringen til pressemøderne taler om hvem de evt kan møde i finalen

De har en lang og meget flot statistik med at overvurdere sig selv helt ud i det ekstreme. Fordi de har Premier League som nok er den rigeste liga i verden. Men kun i englændernes eget hoved den bedste

Dertil kommer så at samtlige profiler i den liga, alle er udlændinge. Engelske spillere som lige stikker næsen frem på holdene, bliver udskreget af den noteriske engelske presse som den nye Pele og de er i grunden ikke mere end blot middelmådige spillere. Der er vel i grunden kun en enkelt undtagelse og det er Jamie Vardy. Han er dog 29 og ikke ligefrem et nyt ungt håb. Han er bare først slået igennem i Premier league i denne og sidste sæson

Den er sikker hver eneste gang. Inden turneringen taler spillerne om at de vinder turneringen. Således også her i weekenden, hvor det gennemgående tema blandt spillerne var hvem de nu kunne møde i finalen

Island viste så hvor langt man kommer med hjerte og vilje. Noget som ingen af englænderne havde

Jeg er ikke god til at skjule at jeg fryder mig helt vildt over at de endnu engang blev til grin vel? :genert:


Enig i at de overvurderer sig selv helt ekstremt, men de har godt spillere og burde få mere ud af det end de gør.

I forb. med den her kamp tænker jeg det er deres selvovervurdering der har ramt dem, samt har de fleste spillere vel siddet hele natten og forsøgt at udrede hvordan de kan rede deres mange millioner ud :)
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: EM 2016

Indlægaf Slettet bruger » 1. jul 2016, 01:53

Synd sq også islændingene er GODE. Det er ikke avanceret, men de er stærke, de tackler igennem, man får meget lidt af høje bolde ind i deres felt, og de spiller alle deres chancer 100%.

Spændt på deres Frankrigkamp, jeg tror de taber, men det troede jeg også de gjorde mod England, og dem flæskede de jo :) :) :)
0
Brugeravatar
computermus
Indlæg: 1786
Tilmeldt: 25. aug 2015, 18:32
Kort karma: 127
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 2277

Re: EM 2016

Indlægaf computermus » 1. jul 2016, 12:20

eks-Maupassant skrev:Synd sq også islændingene er GODE. Det er ikke avanceret, men de er stærke, de tackler igennem, man får meget lidt af høje bolde ind i deres felt, og de spiller alle deres chancer 100%.

Spændt på deres Frankrigkamp, jeg tror de taber, men det troede jeg også de gjorde mod England, og dem flæskede de jo :) :) :)

Da jeg så kampen med Island - England, lagde jeg mærke til at mange (hvis ikke alle) islændingene så ud til i den grad at NYDE at spille. Meget smil og godt humør, så det ud til.
3
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: EM 2016

Indlægaf Slettet bruger » 1. jul 2016, 15:03

computermus skrev:
eks-Maupassant skrev:Synd sq også islændingene er GODE. Det er ikke avanceret, men de er stærke, de tackler igennem, man får meget lidt af høje bolde ind i deres felt, og de spiller alle deres chancer 100%.

Spændt på deres Frankrigkamp, jeg tror de taber, men det troede jeg også de gjorde mod England, og dem flæskede de jo :) :) :)

Da jeg så kampen med Island - England, lagde jeg mærke til at mange (hvis ikke alle) islændingene så ud til i den grad at NYDE at spille. Meget smil og godt humør, så det ud til.


Yes! Kan isaer huske en situation hvor man med vikingeskaegget der kaster deres indkast brandte en chance, han var fuld af smil bagefter, virkede som om han bare syntes det var fedt at have skudt paa maal og spille bold. Ikke saadan surt ronaldo/fjaes bagefter.
2
Brugeravatar
computermus
Indlæg: 1786
Tilmeldt: 25. aug 2015, 18:32
Kort karma: 127
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 2277

Re: EM 2016

Indlægaf computermus » 1. jul 2016, 17:14

Med hensyn til Ronaldo, så er manden sikkert en fantastisk fodboldspiller,jeg ser ikke så meget fodbold at jeg er god til at bedømme det, men jeg synes de gange hvor jeg har set lidt med ham, at det virker som om hans ansigt er en maske. Jeg synes det virker som om der er meget lidt mimik i ansigtet på ham.
Men det er sikkert bare mig der er lidt halv mærkelig.
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59511

Re: EM 2016

Indlægaf DetSorteCirkus » 1. jul 2016, 18:32

Hvorfor skal man have grøn vest på, når man varmer op?
0
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: EM 2016

Indlægaf Rapfisk » 1. jul 2016, 18:37

kidkomb skrev:Jeg synes faktisk at det var ok de vandt.
Der skulle uden tvivl have været straffe til Ronaldo, så de kunne fint have vundet indenfor normal spilletid.
Ronaldo er en utrolig dedikeret spiller, han har benhård disciplin og han er god ved fans og fremstår i det hele taget venlig og jovial.
Han er en tudebaby. En stor tudefrans og han filmer alt for meget.
Men det gør ham ikke til en idiot i alle henseender.
Og jeg synes han har haft et urimelig hårdt EM.
Nej, Pordogal er ikke kun Ronaldo (men det er rimelig tæt på :lol:)
Men jeg synes faktisk at de fortjente det.
De bliver mast ud alligevel i semifinalen.

Enig i det hele. Jeg holdt med Polen af familiemæssige årsager, men når jeg skræller det væk, har du helt ret.
1
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: EM 2016

Indlægaf Code71 » 1. jul 2016, 18:37

DetSorteCirkus skrev:Hvorfor skal man have grøn vest på, når man varmer op?


For at kende spillerne fra hinanden. Under kampen feks er det for at skelne udskifterne fra spillerne. Under opvarmningen er det ofte fordi de spiller 5 mod 5 for opvarmning :-)
1
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: EM 2016

Indlægaf Wizzze » 1. jul 2016, 19:15

Kanonmål :klap:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: EM 2016

Indlægaf Wizzze » 1. jul 2016, 20:12

hæ hæ hæ :banan:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: EM 2016

Indlægaf kidkomb » 1. jul 2016, 20:15

Wow, Wales!
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: EM 2016

Indlægaf Wizzze » 1. jul 2016, 20:42

:klap: :klap: :klap:

Farvel Belgien :wave2:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: EM 2016

Indlægaf kidkomb » 1. jul 2016, 20:44

Wow, Wales. Igen.
Hold kæft en biased dommer. Pinligt!
Jeg holder med Wales, men det der er ikke ok.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.

Tilbage til "Sport"