Os, der spiller The Sims 4

Allmost_Famous
Indlæg: 4179
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 747
Likede indlæg: 17208

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf Allmost_Famous » 8. apr 2020, 15:21

Animi skrev:Min Sim er blevet sur, fordi hun synes, at hun har haft dårligt sex :lol:

Det er fandeme da også træls med sådan noget ringe juhuu :lol:
0
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Allmost_Famous
Indlæg: 4179
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 747
Likede indlæg: 17208

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf Allmost_Famous » 8. apr 2020, 15:25

Jeg har leget med et hus kun med ting fra grundspillet. Ingen udvidelsespakker overhovedet.

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede
2
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf musling » 8. apr 2020, 15:39

Allmost_Famous skrev:Jeg har leget med et hus kun med ting fra grundspillet. Ingen udvidelsespakker overhovedet.



Er imponeret over din kreativitet. Jeg synes selv jeg er okay til at indrette i Sims og kan godt lide at lege med det, men det blegner fuldstændig i forhold til dit.
Begynder helt at få lyst til at starte spillet op igen - lige nu har jeg dog en periode med et andet spil, som tager en del tid :lol2:
Men hold nu op, hvor du inspirerer! :D
0
Allmost_Famous
Indlæg: 4179
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 747
Likede indlæg: 17208

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf Allmost_Famous » 8. apr 2020, 15:47

JumboJette skrev:Hvilke udvidelsespakker synes I er de bedste? :) Jeg overvejer at købe, men vil gerne sikre mig, at det er the shit inden. :-D

Det kommer an på hvad du kan lide at bygge. Er du til fede haver, store palæer, små byhuse, osv?
0
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Allmost_Famous
Indlæg: 4179
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 747
Likede indlæg: 17208

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf Allmost_Famous » 8. apr 2020, 15:47

musling skrev:
Allmost_Famous skrev:Jeg har leget med et hus kun med ting fra grundspillet. Ingen udvidelsespakker overhovedet.



Er imponeret over din kreativitet. Jeg synes selv jeg er okay til at indrette i Sims og kan godt lide at lege med det, men det blegner fuldstændig i forhold til dit.
Begynder helt at få lyst til at starte spillet op igen - lige nu har jeg dog en periode med et andet spil, som tager en del tid :lol2:
Men hold nu op, hvor du inspirerer! :D

Tak :D

Jeg synes, det er SÅ sjovt at bygge!
1
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Buffy
Indlæg: 1076
Tilmeldt: 29. jun 2016, 11:48
Kort karma: 177
Likede indlæg: 2350

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf Buffy » 8. apr 2020, 18:05

JumboJette skrev:Hvilke udvidelsespakker synes I er de bedste? :) Jeg overvejer at købe, men vil gerne sikre mig, at det er the shit inden. :-D


Årstiderne! Uden tvivl, du får årstider (underligt nok) men havebrug bliver også forbedret helt vildt og det bliver en af de bedste måde at tjene (mange) simoliens på. Mener også fiskeri bliver forbedret og højtider/fester.
0
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5957
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14817

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 8. apr 2020, 18:12

Allmost_Famous skrev:Jeg har leget med et hus kun med ting fra grundspillet. Ingen udvidelsespakker overhovedet.

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede



Er det i galleriet? :fløjt:
0
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5957
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14817

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 8. apr 2020, 18:14

JumboJette skrev:Hvilke udvidelsespakker synes I er de bedste? :) Jeg overvejer at købe, men vil gerne sikre mig, at det er the shit inden. :-D


Jeg er helt vild med Go to work. Specielt hvis man godt kan lide challenges og at skulle udføre små aspirationer hele tiden.

Parents er okay, men ville ikke betale fuld pris for det.
0
Allmost_Famous
Indlæg: 4179
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 747
Likede indlæg: 17208

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf Allmost_Famous » 8. apr 2020, 18:59

TakeAChanceOnMe skrev:Er det i galleriet? :fløjt:


Jeps :gogo:

Jeg grønner dig lige med mit navn derinde, så kan du downloade det, hvis du vil :)
0
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5957
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14817

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 8. apr 2020, 19:41

JumboJette skrev:
Allmost_Famous skrev:
JumboJette skrev:Hvilke udvidelsespakker synes I er de bedste? :) Jeg overvejer at købe, men vil gerne sikre mig, at det er the shit inden. :-D

Det kommer an på hvad du kan lide at bygge. Er du til fede haver, store palæer, små byhuse, osv?



Jeg snyder med penge og bygger kæmpemæssige huse, og så holder de nogle kæmpe fester. :-D

Jeg lurer lidt på den med arbejde, men jeg er lidt skeptisk, hvis man ikke kan fravælge en arbejdsdag, kan de pjække også? :genert:


Man kan enten vælge "Join" eller "send alone" så du har valget :D .

Min fuck boi sim er læge og jeg synes det er sjovere at være med ham på arbejde end det er at spille for at opnå hans aspirationer. Så han bliver altid sent på arbejdet :genert:
Han har også det fedeste hus jeg har bygget. Sådan rigtig ungkarlehybel. Eller, det var bygget. Men jeg indrettede det selv :lol:
0
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5957
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14817

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 8. apr 2020, 19:52

Har lige prøvet at starte mit spil, men får en fejlmeddelelse om at det ikke kan initieres.
Har prøvet at genstarte min mac og gå offline i Origin. Er der nogen der har prøvet noget lignende og hvordan fixer jeg det?
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7565
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 836
Likede indlæg: 19888

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf Animi » 8. apr 2020, 20:17

Allmost_Famous skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:Er det i galleriet? :fløjt:


Jeps :gogo:

Jeg grønner dig lige med mit navn derinde, så kan du downloade det, hvis du vil :)


Også grønt til miiiiiig, tak :D
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Allmost_Famous
Indlæg: 4179
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 747
Likede indlæg: 17208

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf Allmost_Famous » 8. apr 2020, 20:33

Animi skrev:
Allmost_Famous skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:Er det i galleriet? :fløjt:


Jeps :gogo:

Jeg grønner dig lige med mit navn derinde, så kan du downloade det, hvis du vil :)


Også grønt til miiiiiig, tak :D

Done :)
1
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5407
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 707
Likede indlæg: 10451

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf lillebjoern » 8. apr 2020, 20:44

lillebjoern skrev:Jeg har spillet lidt på 2 familier - en med far, mor og datter, hvor faderen er begyndt på universitetet (og det er planen at datteren også skal) og moderen er hjemmegående og har social aspiration. Hun er sådan lidt en daydrinker og excentrisk :D

Her har datteren i hjemmet lige adopteret en kat - de har forvejen en hund.
Billede

Derudover har jeg en husstand med en ung kvinde, som jeg også planlægger skal have en karriere på universitet og samtidig træne sin hund helt i top :) Hun har ikke tid til mænd - hun har universitet, hund og have, der skal passes :cool2:

Billede


Øv, ser nu at billederne ikke er kommet med :/

Ift. udvidelsespakker, så lurer jeg også lidt på seasons. Jeg skal dog lige se om mine Sims cravings hænger ved :D Jeg plejer at spille det uafbrudt i et par uger og så bliver jeg pludselig træt af det.
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7565
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 836
Likede indlæg: 19888

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf Animi » 8. apr 2020, 20:53

Jeg købte også Seasons og er rigtig glad for det. Parents kan jeg også godt lide, men jeg spiller også meget med børnefamilier og har fokus på det, så det giver nok ekstra til mit gameplay.
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.

Tilbage til "Computere, spil og internet"