Hvilken spillekonsol?

Brugeravatar
Marioneta
Kort karma: 345
Likede indlæg: 3090

Hvilken spillekonsol?

Indlægaf Marioneta » 21. dec 2017, 21:24

Jeg havde egentligt tænkt, at min søn skulle have en playstation 4 i julegave. Han har en ved sin far, som han bruger en del. Jeg har så spurgt ham om hvad han ønsker sig i julegave og han siger en nintendo 3ds og alternativt en xbox og mindst en playstation 4.

Jeg har ikke styr på de forskellige spillekonsoller, men hvad er fordele og ulemper? Nintendo kan tages med på farten, så meget ved jeg.

Af spil er han interesseret i Pokemon og jeg tænker, at det er derfor nintendo 3ds er førstevalg, da der er Pokemon spil til. Det er der vist ikke til de andre.
0
Aragorn
Kort karma: 282
Likede indlæg: 3159

Re: Hvilken spillekonsol?

Indlægaf Aragorn » 21. dec 2017, 21:27

Han ønsker sig strengt taget den svageste maskine i julegave.

Det skal selvfølgelig være fordi han kan noget på den, som han ikke kan på de andre. En PS4 er en ret avanceret maskine, så hvis han ikke er så gammel, kan den måske være lidt overvældende?

Det er et svært emne - nærmest et religionsspørgsmål. Personligt ville jeg give min unge delene til en PC og hjælpe med at samle maskinen og installere et OS - så lærer man også noget.
0
The best gift we can be given is to see ourselves the way other people see us.
Brugeravatar
Marioneta
Kort karma: 345
Likede indlæg: 3090

Re: Hvilken spillekonsol?

Indlægaf Marioneta » 21. dec 2017, 21:36

Han er 8 år. Jeg tror udelukkende, at han ønsker den, fordi der er pokemon spil til. Han spiller pokemon go på sin mobil og har egentligt ikke brug for en transportabel konsol. Jeg ville hellere give ham en playstation 4, som er hjemme og er en bedre maskine. Men nu spurgte jeg ham jo og svaret var klart: Nintendo med pokemon spil.

Allerhelst ønskede han sig dog en bærbar.
0

Tilbage til "Computere, spil og internet"