App til gemte kvitteringer

Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

App til gemte kvitteringer

Indlægaf Juki » 31. jan 2018, 11:10

Findes der andre apps end Storebox, hvor man kan se og gemme kvitteringer?

Eller kan I anbefale/fraråde Storebox? Der er ret blandede anmeldelser af app'en.

Jeg kan ikke helt blive klog på om det er en fordel eller ej, og om det er anderledes end at have kvitteringer på mail og/eller fysisk. Ideen er smart nok, men jeg har ikke brug for en besked/notifikation HVER gang jeg køber noget. Og slet ikke køb af dagligvarer. Jeg køber stort set alt via nettet og køber jeg større/dyrere ting i en butik har jeg ikke oplevet at de ikke også har kunnet sende kvitteringen til mig på mail.

På min netbank bliver mine udgifter desuden automatisk inddelt i kategorier efter hvad det er for køb og hvor de er foretaget. Det ved jeg ikke om er normalt for bankers netbank?

Det er nok primært derfor jeg er i tvivl om om det er spild af tid og plads at hente den app :gruble:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

Re: App til gemte kvitteringer

Indlægaf Daine » 31. jan 2018, 17:46

Jeg har ikke hørt om andre apps end Storebox, der har en bred tilslutning af forretninger. Diverse kæders kundeklubber har ofte noget med at de gemmer kvitteringer, hvis man ellers husker at vise sin kundekort. Jeg bruger ikke selv storebox, jeg køber mange ting online og dem på mail der, og ellers ja, så gemmer jeg bare bonnen fra forretningen. Men jeg shopper så heller ikke vildt meget :)
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: App til gemte kvitteringer

Indlægaf Juki » 31. jan 2018, 18:37

Daine skrev:Jeg har ikke hørt om andre apps end Storebox, der har en bred tilslutning af forretninger. Diverse kæders kundeklubber har ofte noget med at de gemmer kvitteringer, hvis man ellers husker at vise sin kundekort. Jeg bruger ikke selv storebox, jeg køber mange ting online og dem på mail der, og ellers ja, så gemmer jeg bare bonnen fra forretningen. Men jeg shopper så heller ikke vildt meget :)

Jeg shopper heller ikke så meget lige for tiden :fløjt:

Men jeg tænker også at det da er fint med kvitteringerne i den app, men hvis man så skal reklamere fx så kræver det jo at man har kvitteringen/fakturaen fysisk eller kan sende den via mail til firmaet, og så kan jeg/man vel lige så godt anskaffe sig en printer i stedet.. :gruble:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8939
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18167

Re: App til gemte kvitteringer

Indlægaf Mi55y » 1. feb 2018, 07:26

Mht. fysiske kvitteringer, så har forbrugerstyrelsen afgjort, at et billede af kvitteringen er lige så godt som kvitteringen selv.
1
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:

Tilbage til "Computere, spil og internet"