Win10 login ingen adgang

Beeingmyself
Indlæg: 4
Tilmeldt: 5. sep 2015, 07:35
Kort karma: 0

Win10 login ingen adgang

Indlægaf Beeingmyself » 10. nov 2015, 17:39

Jeg har ikke adgang til min Microsoft konto så jeg kan ikke logge på min computer.

Jeg har ikke tilknyttet et telefonnummer og når jeg indtaster mit telefonnummer til engangskode modtager jeg intet. Jeg kan ikke resette konto'en da den siger jeg ikkefylder nok oplysninger ind.

Hvordan får jeg adgang til min computer evt med en anden Microsoftkonto?
0
Brugeravatar
Only Me
Indlæg: 1171
Tilmeldt: 14. okt 2015, 21:19
Kort karma: 49
Likede indlæg: 363

Re: Win10 login ingen adgang

Indlægaf Only Me » 11. nov 2015, 11:40

Selv om du ikke har en Microsoft konto så skulle du kunne logge på din profil på din pc.

Er det en opdatering af Windows 10 du har, altså en opdatering af Windows version som du havde i forvejen?

Bruger du password for at komme ind på din brugerprofil?
0
Altid glad for at hjælpe. :)
Billede
Brugeravatar
Only Me
Indlæg: 1171
Tilmeldt: 14. okt 2015, 21:19
Kort karma: 49
Likede indlæg: 363

Re: Win10 login ingen adgang

Indlægaf Only Me » 11. nov 2015, 13:41

Beeingmyself skrev:Jeg har ikke adgang til min Microsoft konto så jeg kan ikke logge på min computer.

Jeg har ikke tilknyttet et telefonnummer og når jeg indtaster mit telefonnummer til engangskode modtager jeg intet. Jeg kan ikke resette konto'en da den siger jeg ikkefylder nok oplysninger ind.

Hvordan får jeg adgang til min computer evt med en anden Microsoftkonto?


Hvilken meddelelse får du hvis du prøver at operette en Microsoft konto?
0
Altid glad for at hjælpe. :)
Billede
Brugeravatar
Tobywan
Indlæg: 1015
Tilmeldt: 1. sep 2015, 18:12
Kort karma: 74
Likede indlæg: 1971

Re: Win10 login ingen adgang

Indlægaf Tobywan » 11. nov 2015, 20:38

0
Beeingmyself
Indlæg: 4
Tilmeldt: 5. sep 2015, 07:35
Kort karma: 0

Re: Win10 login ingen adgang

Indlægaf Beeingmyself » 12. nov 2015, 20:31

Øh læs oplægget folkens.

Jeg kan iike bruges resettool da den ikke mener jeg giver nok oplysninger.

Og nej jeg kan sjovt nok ikke oprette en konto, når jeg slet ikke kan komme ind på computeren.
0
Brugeravatar
Tobywan
Indlæg: 1015
Tilmeldt: 1. sep 2015, 18:12
Kort karma: 74
Likede indlæg: 1971

Re: Win10 login ingen adgang

Indlægaf Tobywan » 13. nov 2015, 19:41

Beeingmyself skrev:Øh læs oplægget folkens.

Jeg kan iike bruges resettool da den ikke mener jeg giver nok oplysninger.

Og nej jeg kan sjovt nok ikke oprette en konto, når jeg slet ikke kan komme ind på computeren.


Det var derfor jeg sendte det link. Prøv at læse artiklen, som beskriver hvordan du kan boote til en command promt og den vej igennem lave en lokal brugerkonto, der giver adgang til systemet og dine filer.

Hvis ikke det virker, så ringer du til Microsoft, hvilket du også er blevet forslået, og som også står i den artikel jeg linker til. Det skal jo trods alt ikke være nemt at komme på en konto, som man har glemt koden til. Derudover skal der ligge noget information som kan linke din online identitet til dig som person, ellers kan alle på i princippet udgive sig for at være dig og få adgang. Det er lidt et selvmål, at lukke sig selv helt ude og ikke sørge for at kunne resette en konto, så der der er ikke en nem løsning på dit problem. Den skal skal man tage højde for inden ved at indtaste alternativ kontakt/reset information.

Alternativt så opretter du en ny konto, sætter disken i en anden computer, så du kan kopiere dine filer.. og husker at indtaste informationer på den nye, så du kan resette din kode en anden gang.
0
Nillerdrengen78
Indlæg: 35
Tilmeldt: 24. aug 2015, 15:06
Kort karma: 14
Geografisk sted: Skovlunde
Likede indlæg: 166

Re: Win10 login ingen adgang

Indlægaf Nillerdrengen78 » 19. nov 2015, 14:40

Et forslag kan være at trække netværksstikket ud.. Så burde den ikke være i stand til at validere og derfor tillade login med cached credentials.

Hvis det ikke virker fordi den har sat et flag på kontoen om at den er unavailable, så vil jeg tage fat i Windows live support teamet - da det er en live konto, så er det dem der skal hjælpe - kan de ikke verificere at du er dig, og du derfor ikke kan få adgang - så er det bare med at trække data ud af computeren og reinstallere med en anden konto.
0

Tilbage til "Computere, spil og internet"