Positiv overrasket over Apple iPhone X

Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4495
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 940
Likede indlæg: 4728

Positiv overrasket over Apple iPhone X

Indlægaf Panton » 30. sep 2018, 09:03

Jeg synes jeg vil dele en outstanding oplevelse med ovenstående telefon.

Den anden dag, fredag, skulle jeg vaske to jakker og den ene havde jeg lige haft på. Glemte alt om tlf i netinderlommen og smed dem begge i vaskemaskinen. Efter 10-12 min opdager jeg til min skræk at mobil flyder rundt i maskinen og jeg river nærmest maskinen op og jakker ud, for at tage telefon ud. Her lyser den stadig, jeg fjerner cover og tørre den af, ligger den i min diffuser på lav varme og lav styrke luft.

Først ringer jeg op til een, den virker med højttaleren er vildt dårlig og jeg kan næsten ikke høre noget. Jeg slukker den, ligger den 20 min i diffuseren og er SÅ gal på mig selv. Hvordan det her kan ske, den tlf er svinedyr og jeg er maks glad for den, klart bedste iPhone jeg har haft til dato.

Tænder den igen, og det overrasker mig egentligt meget at den tænder. Ringer FT til min søn for at tjekke om det virker, billede og lyd er fuldstændig som før, så prøver jeg alm opkald og der lyder det igen som normalt og ingen rungen eller fejl.

Jeg kan bare sige, whop whop, jeg havde aldrig i 1000 år tænkt at en iPhone kunne overleve 10-12 min i vaskemaskinen og tilmed virke som oprindeligt og ingen fejl vise overhovedet. Jeg er klar over det måske kan komme med tiden, men lige nu jeg mest euforisk over den bare duer.

Jeg har altid haft apple, men set dem som lidt sarte og nogen man skal passe på, fordi de ikke tåler meget, men her med iPhone X er det fulstændig gjort til skamme, det er seriøst fantastisk kvalitet.

:banan2:
1
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7273
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1552
Likede indlæg: 22963

Re: Positiv overrasket over Apple iPhone X

Indlægaf Aragorn » 30. sep 2018, 10:05

Den er jo IP67 certificeret. Så det måtte man forvente. Du har til gengæld været heldig med at telefonen ikke er blevet slået hårdt ind i siderne af tromlen. En tom tromle ville telefonen ikke have overlevet, det ville have slået hul i den.

Så i stedet for at takke Apple, så er det dit tøj du skal være glad for - det har skånet den for slag :)
2

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5338
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Positiv overrasket over Apple iPhone X

Indlægaf Studsgaard » 30. sep 2018, 10:59

En bekendt havde sin iPhone 7 i lommen da vi bade i en pool. Det var under vand i ca 15 minutter og virkede også uden problemer bagefter.
1
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4495
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 940
Likede indlæg: 4728

Re: Positiv overrasket over Apple iPhone X

Indlægaf Panton » 30. sep 2018, 11:13

^^ Ok, fedt at høre. Jeg havde bare forventet den visse død og var ret træt af mig selv og min glemsomhed.
0
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7273
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1552
Likede indlæg: 22963

Re: Positiv overrasket over Apple iPhone X

Indlægaf Aragorn » 30. sep 2018, 11:29

IP67 certificering:

6: Protection from contact with harmful dust
7: Protected from immersion in water with a depth of up to 1 meter (or 3.3 feet) for up to 30 minutes


Det vil sige at alle telefoner der er IP67 eller højere skal kunne klare disse betingelser. Ellers kan de ikke få certificeringen. Selv om 'skadeligt støv' er sværere at definere end beskyttelse mod vand. En smed der får små metal-partikler i ladestikket på værkstedet skal nok have skiftet sit bundstik.
0

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7273
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1552
Likede indlæg: 22963

Re: Positiv overrasket over Apple iPhone X

Indlægaf Aragorn » 30. sep 2018, 11:29

Panton skrev:^^ Ok, fedt at høre. Jeg havde bare forventet den visse død og var ret træt af mig selv og min glemsomhed.


Det er fuldt forståeligt at du er glad for at den stadig lever. Det er trods alt en dyr sag :)
1

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4495
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 940
Likede indlæg: 4728

Re: Positiv overrasket over Apple iPhone X

Indlægaf Panton » 30. sep 2018, 18:05

Aragorn skrev:
Panton skrev:^^ Ok, fedt at høre. Jeg havde bare forventet den visse død og var ret træt af mig selv og min glemsomhed.


Det er fuldt forståeligt at du er glad for at den stadig lever. Det er trods alt en dyr sag :)



Det var jo lige præcis derfor jeg var så taknemmelig :D
1
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win

Tilbage til "Computere, spil og internet"