Disney+ i Tyskland

Jegvilgerneheddenogetnyt
Kort karma: 47
Likede indlæg: 1055

Disney+ i Tyskland

Indlægaf Jegvilgerneheddenogetnyt » 19. jul 2020, 18:12

Jeg er ikke skideskarp på internettets vidunderlige verden, så bær over med mit spørgsmål.
Min datter vil gerne se en musical der hedder Hamilton. Den kommer på Disney+ til september. Jeg kan så forstå at den allerede kan ses i Tyskland, som vi skal til i næste uge.
Er der en måde hvorpå vi kan oprette abonnement dernede, og få den at se?
0
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 3600
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 37032

Re: Disney+ i Tyskland

Indlægaf kidkomb » 19. jul 2020, 18:50

Jegvilgerneheddenogetnyt skrev:Jeg er ikke skideskarp på internettets vidunderlige verden, så bær over med mit spørgsmål.
Min datter vil gerne se en musical der hedder Hamilton. Den kommer på Disney+ til september. Jeg kan så forstå at den allerede kan ses i Tyskland, som vi skal til i næste uge.
Er der en måde hvorpå vi kan oprette abonnement dernede, og få den at se?

Der er måder at få den at se, ja.
Men om I kan se den på andet end tysk synkroniseret ved jeg ikke.
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
#notallfeminists
For det segment er det vigtigste nok ikke korrekthed, men cpezjelllhedd (Citat Lathyrus)
Brugeravatar
Andromeda
Kort karma: 7
Likede indlæg: 278

Re: Disney+ i Tyskland

Indlægaf Andromeda » 19. jul 2020, 20:47

Jeg er ret sikker på det muligt at købe Disney+ når i er Tyskland, og når det er abonnement, så skal i vel bare huske at læse opsigelses-betingelserne og afmelde det i tide.

Jeg kan læse her https://myofb.de/hamilton-gibt-es-das-m ... f-deutsch/ at musikalen sjovt nok ikke er synkroniseret til tysk. Den er kun at finde på engelsk med engelske undertekster.
0

Tilbage til "Computere, spil og internet"