Youtube vil ikke virke på wifi hjemme

Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4497
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Youtube vil ikke virke på wifi hjemme

Indlægaf Panton » 27. feb 2016, 13:08

Jeg fatter intet, vi har hver en bærbar, ipad og en iphone og hjemme har vi trådløst wifi. De sidste 5 dage ca, har youtube ikke ville køre når vi er hjemme. Alt er prøvet, reset modem, nulstille, slette apps og geninstallere samt gå på fra net, app og via links. Intet hjælper.

Hopper vi af wifi på fx mobil og bare er på mobilens 4G netværk, kører det straks og uden problemer. Jeg har søgt google tyndt men kan finde alm ting som brug af browser mm. Problemet ligger ikke i software, for det kører jo fint uden wifi men står kun og loader med.

jeg har selvfølgelig skrevet til min udbyder men afventer svar. Helt seriøst så føles det som at YT er bannet eller noget, men det er jo utopi, det ved jeg godt. I skolen på wifi og andre steder hos venner på deres wifi, er der heller ikke problemer, kun hjemme og kun med YT. Alle andre ting og alm video overført fra kamera kan sagtens køre..

Så skal jeg ud i en ny udbyder og er der overhovedet noget som udbyder har nogen magt over og som de gider have magt over?? Grunden til de suspekte spørgsmål er jo fordi jeg er magtesløs og ikke kan finde svar. Min søn bruger det meget og forventer jeg kunne løse det, for ja flere dage siden""" HJÆLP :gisp: :whine: :træt3: :nej: :ticks: :skeptisk: :alien:
0
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
Only Me
Indlæg: 1171
Tilmeldt: 14. okt 2015, 21:19
Kort karma: 49
Likede indlæg: 363

Re: Youtube vil ikke virke på wifi hjemme

Indlægaf Only Me » 28. feb 2016, 11:57

Problemet er hvis at det har virket før at det har sket noget hos din udbyder.
Problemet er at der kun kan være en enhed ad gangen på din ipadresse, for at kunne være flere enheder på en ipadresse så skal det sættes op af din udbyder for at det skal virke.

Du vil sandsynligvis heller ikke kunne søge på nettet hvis din mobil også er på det samme net.
0
Altid glad for at hjælpe. :)
Billede
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4497
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Youtube vil ikke virke på wifi hjemme

Indlægaf Panton » 29. feb 2016, 05:51

Only Me skrev:Problemet er hvis at det har virket før at det har sket noget hos din udbyder.
Problemet er at der kun kan være en enhed ad gangen på din ipadresse, for at kunne være flere enheder på en ipadresse så skal det sættes op af din udbyder for at det skal virke.

Du vil sandsynligvis heller ikke kunne søge på nettet hvis din mobil også er på det samme net.



jeg har ofte alle seks enheder online på en gang, det går fint og alle kan søge på samme tid. Det er et pludselig opstået problem og min udbyder er på sagen. Fra den ene dag til den anden kunne vi ikke afspille på vores eget wifi men på alle andres samt alm 4G på tlf.
0
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8941
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25618

Re: Youtube vil ikke virke på wifi hjemme

Indlægaf Madam Pomfrey » 29. feb 2016, 07:20

ved godt du skriver du har resat routeren, - men har du tjekket om youtube alligevel skulle ligge blokeret derinde?
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4497
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Youtube vil ikke virke på wifi hjemme

Indlægaf Panton » 29. feb 2016, 12:07

DD_81 skrev:ved godt du skriver du har resat routeren, - men har du tjekket om youtube alligevel skulle ligge blokeret derinde?



ja og fejlen er fundet. Jeg havde skrevet til min udbyder og de har havde lavet en omlægning og mere hastighed på streaming og YT men havde ikke fået åbent for min afd igen:) En tekniker ordnede det og de ringede og sagde det var løst :D

Dejligt, for jeg fattede virkelig ikke hvad filan problemet kunne være, det virkede så underligt at det pludselig fra dag til dag forsvandt og virkede alle andre steder end hos os selv :lol:
1
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win

Tilbage til "Computere, spil og internet"